Tää voi vaikuttaa tyhmältä kysymykseltä, mutta....
Kuinka paljon teidän pyöränne kuluttavat bensaa?
Omani vie sadalla 3.8 l
En ole huomannut kaupunkiajossa ja maantieajossa juuri paljon eroja. Ajelen suurinpiirtein nopeusrajoitusten mukaan. Pakko ajaa, kahet sakot tänävuonna :( Joskus kun tilaisuus antaa, niin silloin on pakko vääntää kahvasta hieman kierroksia enemmän.
Tahtoisin vaan tietää mitä erilaiset pyörät kuluttavat. Mitkä pyörät ovat bensa syöppöjä?
Yhen tutun kawasaki vie melkein 7 l sadalla ja minusta se on aika paljon.
Kaikenmaailman viritykset varmaan tekee lisää kulutukseen.
Omaani ei ole viritelty vaan se on juuri siinä kunnossa ku se on kaupasta ulos ajettu.
Hyvvee yötä kiltit lapsukaiset...
Tahtoo tietää?
7
1253
Vastaukset
- Ceilori
Mulla on Intruder 750 -89 ja vie semmoiset 7 litraa matka-ajossa.
Äiteen pyörä kuluttaa vähän, hyvä niin.
Morjens! Kawa Z1000 -78, 5-6 l/100km sekalaisessa ajossa.
- GSF
Isipändiitti menee orkkiksena 6l /100...
...kun malttaa ajella siivosti... kulutuksia kuitenkaan.
Ajelen itse -01 vuosimallista Honda 500 CB:tä
Eli pieni mopo vie vähäemmän löpöä, joten saan siis olla tyytyväinen moponi taloudellisuuteen kaikin puolin.
Terveisn, äitee- kiihdytyksiävaan
joo eipä oo tullu seurattua,kyl mullaki menee kaikki mitä sinne tankaa.
Vois mennä maku pyöräilystä jos pitäisi ruveta tommosia taloudellisuus juttuja miettimään ! - Parkki-Pirkko
kiihdytyksiävaan kirjoitti:
joo eipä oo tullu seurattua,kyl mullaki menee kaikki mitä sinne tankaa.
Vois mennä maku pyöräilystä jos pitäisi ruveta tommosia taloudellisuus juttuja miettimään !Voi hyvät pojat! Kyllä kannattaa miettiä mopon kulutusta, jotta rahaa jäisi parkkimaksuihin. Miul on poonuspalkka. http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=99&conference=612&posting=22000000017290568
- ththfdhtfhtfhtf
joo eipä oo tullu seurattua,kyl mullaki menee kaikki mitä sinne tankaa.
Vois mennä maku pyöräilystä jos pitäisi ruveta tommosia taloudellisuus juttuja miettimään !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671633
- 104941
- 75753
- 51655
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18641ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429