Tää voi vaikuttaa tyhmältä kysymykseltä, mutta....
Kuinka paljon teidän pyöränne kuluttavat bensaa?
Omani vie sadalla 3.8 l
En ole huomannut kaupunkiajossa ja maantieajossa juuri paljon eroja. Ajelen suurinpiirtein nopeusrajoitusten mukaan. Pakko ajaa, kahet sakot tänävuonna :( Joskus kun tilaisuus antaa, niin silloin on pakko vääntää kahvasta hieman kierroksia enemmän.
Tahtoisin vaan tietää mitä erilaiset pyörät kuluttavat. Mitkä pyörät ovat bensa syöppöjä?
Yhen tutun kawasaki vie melkein 7 l sadalla ja minusta se on aika paljon.
Kaikenmaailman viritykset varmaan tekee lisää kulutukseen.
Omaani ei ole viritelty vaan se on juuri siinä kunnossa ku se on kaupasta ulos ajettu.
Hyvvee yötä kiltit lapsukaiset...
Tahtoo tietää?
7
1195
Vastaukset
- Ceilori
Mulla on Intruder 750 -89 ja vie semmoiset 7 litraa matka-ajossa.
Äiteen pyörä kuluttaa vähän, hyvä niin.
Morjens! Kawa Z1000 -78, 5-6 l/100km sekalaisessa ajossa.
- GSF
Isipändiitti menee orkkiksena 6l /100...
...kun malttaa ajella siivosti... kulutuksia kuitenkaan.
Ajelen itse -01 vuosimallista Honda 500 CB:tä
Eli pieni mopo vie vähäemmän löpöä, joten saan siis olla tyytyväinen moponi taloudellisuuteen kaikin puolin.
Terveisn, äitee- kiihdytyksiävaan
joo eipä oo tullu seurattua,kyl mullaki menee kaikki mitä sinne tankaa.
Vois mennä maku pyöräilystä jos pitäisi ruveta tommosia taloudellisuus juttuja miettimään ! - Parkki-Pirkko
kiihdytyksiävaan kirjoitti:
Vois mennä maku pyöräilystä jos pitäisi ruveta tommosia taloudellisuus juttuja miettimään !Voi hyvät pojat! Kyllä kannattaa miettiä mopon kulutusta, jotta rahaa jäisi parkkimaksuihin. Miul on poonuspalkka. http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=99&conference=612&posting=22000000017290568
- ththfdhtfhtfhtf
Vois mennä maku pyöräilystä jos pitäisi ruveta tommosia taloudellisuus juttuja miettimään !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013