Pelaatko Spider-pasianssia?

Fani42

En ole pelannut atk:lla kuin helppoa spideriä. Yleisimmät loppupisteet 1995-2003, ennätys 2009. Tuntuu, ettei millään saa parempaa. Miten olette onnistuneet ko. pasianssissa? Vastaukset ilahduttaisivat!

9

887

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaino U

Mulla on vaikutelma, että toisinaan olen huolimattomampi kuin toisinaan, silloin se ei mene läpi.

• sisko

Minä pelaan sitä toiseksi vaikein.
      On ilo, kun joskus saa sen läpi, harvoin, mutta kuitenkin. Siinä saa nopeammin uuden jaon.
      Olen myös joskus luottanut koneen vihjeeseen seuraavasta siirrosta. Toisinaan hyvä, toisinaan ei merkitystä.

• angi

väkiselläkään kuin äärttömän harvoin. Pelaan kaikkia kokoja vuorotellen.

• fani42
        angi kirjoitti:

väkiselläkään kuin äärttömän harvoin. Pelaan kaikkia kokoja vuorotellen.

Vau! Millaisia pisteitä olet saanut siitä helpoimmasta? Varmaan aika hyviä, kun sujuu nuo vaikeammatkin.

• sisko
        fani42 kirjoitti:

Vau! Millaisia pisteitä olet saanut siitä helpoimmasta? Varmaan aika hyviä, kun sujuu nuo vaikeammatkin.

En muista pisteitä tarkkaan, mutta toisella tuhannella ne on.
        Kokeilepa joskus Älypäätä. Sekin on hauska ja vaatii muistia. Ja loppukommentit koneelta ovat hauskoja.

• fani42
        sisko kirjoitti:

En muista pisteitä tarkkaan, mutta toisella tuhannella ne on.
        Kokeilepa joskus Älypäätä. Sekin on hauska ja vaatii muistia. Ja loppukommentit koneelta ovat hauskoja.

Löytyykö Älypää-pasianssi Googlen kautta? Yritän ainakin sitä polkua. Hauskaa juhannusta!

• Annastiina

keskitasoa joskus menee helposti läpi,mutta 1175 tulee tulos,ei vähempää saa millään.Mielenkiintoinen peli,mutta koukkuun en ole jääny.

• Villiviini

sitä vaikeinta peliä. Menee läpi toki useinkin. En ole seurannut pisteitä juuri ollenkaan. Minusta on hauska kun se menee läpi. Olen pelannut sitä n. 8-10 vuotta ja olen nyt kyllästynyt siihen. Olen vaihtanut sen Kiinalaiseen pasianssiin, Mahjonggiin (Javapeli), jonka olen saanut läpi yhden vaivaisen kerran, vaikka olen pelannut luultavasti n. 50 peliä. Siinä todella haastetta!

• peluri

mitään pistelaskentaa missään pasianssissa. Pelaan kyllä myös tätä peliä ja monta muuta. En tupakoi niin pelaaminen korvaan sen ja on koneella helppoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      102
      4823
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3242
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      85
      2979
    4. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1737
    5. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1510
    6. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      107
      1332
    7. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1049
    8. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      108
      1020
    9. Miehen taloudellinen tilanne ja

halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah
      Ikävä
      42
      1012
    10. Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?

En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan
      Ikävä
      40
      981
    Aihe