Hei onko kenelläkään kokemusta deturi määrittelemättömistä matkoista?kiitos.
Äkkilähdöt Detur
4
1550
Vastaukset
- palannut
Viime viikolla vietiin Magi-apartomentokseen.Ei huono. Siis Alanyassa.
- ninna
Ei juuri deturin määrittelemättömistä mutta yleissääntö päätee aika hyvin varmaan deturiinkin;Mitä pidemmälle kesää mennään ja lähemmäskorkeata sesonkia niin sitä epävarmempaa on millainen hotelli on ,uskon että kevät,alkukesä ja elokuun puolestavälistä eteenpäin on parasta aikaa näitten määrittelemättömien matkojen ostoon.Itse olen muutaman kerran ostanut ja kerran hyvä ja kerran aika surkea.Onnea matkan ostoon
- marmarikseen
otettiin viime kesänä määrittelemätön majoitus marmarikseen deturin kautta,epäröitiin hiukan mutta kaveriporukalla kun lähdettiin niin eipä niin väliä...oltiin halvimmassa hotellissa...yllätys yllätys!!! Hotelli Mar soleil 1 osottautui meille ainakin todella hyväksi!Matkaa rantaan ja keskustaan oli sopivasti,keskustan hotelleissa musiikin melu voi häiritä aamuun asti! Hotellin henkilökunta oli todella ystävällistä ja muutenkin kaikin puolin hyvä hotelli! Ei me kaduttu ainakaan hetkeäkään määrittemättömän majoituksen ottamista!!!
- PALANNUT
Kaverini kanssa otettiin äkkilähtö Marmarikseen,199 e per henkilö.
Tosi hyvä apart,Name, markkinatalon vieressä,ihanteellinen paikka.
Oltiin tyytyväisiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302245
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261958Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121489Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121337Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 931048
- 17967
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115752