Kauris

kapricorn,

Sopivatko kauris ja neitsyt toisilleen?
Mitä samoja luonteenpiirteitä heillä on?
Kertokaa neitsyestä muutenkin.

36

9140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kapricorn,

      Kauris on nainen ja tuo neitsyt on miespuolinen.

      • kaurisN ja neitsytM

        niin paljon, että voivat mennä naimisiin ja pysyä naimisissa.


      • kaurisN ja neitsytM
        kaurisN ja neitsytM kirjoitti:

        niin paljon, että voivat mennä naimisiin ja pysyä naimisissa.

        esim: molemmat aika rauhallisia koti-ihmisiä, pitävät ylellisyydestä, samanlainen maailmankatsomus ja ajatusmaailma, molemmat aika itsenäisyyttä rakastavia luontoihmisiä, pitävät samanlaisesta musiikista ym. ym.


      • senkinsenkipaukapäät
        kaurisN ja neitsytM kirjoitti:

        niin paljon, että voivat mennä naimisiin ja pysyä naimisissa.

        Muuten tulee tupen rapinat!!


    • poikkeuksia

      löytyy aina

    • Spacecake

      Itse olen kaurisnainen, ja oli suhde neitsytmiehen kanssa. Täytyy sanoa, että siinä ei todellakaan ollut yhtään mitään vikaa. Olisin mennyt sen kanssa vaikka naimisiin, HETI, vaikka olenkin taipuvainen sitoutumiskammoon. Harmillisesti suhde päättyi kuitenkin eroon.

      Ja tähän väliin tuli mieleen huomauttaa, että meillä ei kyllä ollut samanlainen musiikkimaku, mutta sillä nyt ei ollut mitään tekemistä eron kanssa :D

      Luin itse asiassa muutamastakin horoskooppikirjasta, että kauris-neitsyt-yhdistelmä on parhaimpia mitä voi olla, ja kauris voi kokea aika voimakkaita tuntemuksia neitsyttä kohtaa. Mikä kyllä ainakin minun kohdalla piti paikkansa. Meinas lievästi sanottuna jalat mennä alta vähän väliä :)

      • NeitsytNainen

        Olen saanut kaurismiehiltä kokemuksia, joita muut merkit eivät ole minulle antaneet: yleisesti ottaen on tuntunut, että kauriit ovat jotenkin ihailleet minua, asettaneet jalustalle, olleet ihastuneempia kuin minä - muiden merkkien (paitsi kalojen) kanssa minä olen ollut se enemmän ihastuneempi osapuoli.

        Siksi olen kokemusten kartuttua alkanut arvostaa kaurismiehiä, kun ilmeisen selvästi ymmärtävät hyvän päälle ;o)


      • kkkkkkkaaaauuuurrrriiiisss
        NeitsytNainen kirjoitti:

        Olen saanut kaurismiehiltä kokemuksia, joita muut merkit eivät ole minulle antaneet: yleisesti ottaen on tuntunut, että kauriit ovat jotenkin ihailleet minua, asettaneet jalustalle, olleet ihastuneempia kuin minä - muiden merkkien (paitsi kalojen) kanssa minä olen ollut se enemmän ihastuneempi osapuoli.

        Siksi olen kokemusten kartuttua alkanut arvostaa kaurismiehiä, kun ilmeisen selvästi ymmärtävät hyvän päälle ;o)

        Rakastunut kauris jumaloi kohdettaan, siksi asettaa ikäänkuin "jalustalle". On siinä sitten mukava olla ja oleskella ihailun kohteena, pyh! Aivan katteeksi käy!


      • NeitsytNainen
        kkkkkkkaaaauuuurrrriiiisss kirjoitti:

        Rakastunut kauris jumaloi kohdettaan, siksi asettaa ikäänkuin "jalustalle". On siinä sitten mukava olla ja oleskella ihailun kohteena, pyh! Aivan katteeksi käy!

        ... kaurismiehet ovat suloisia ja lutusia nallekarhuja.
        Kaurisnaisten kanssa olen saanut elämäni kuluessa muutaman aivan ihanan ja syvän ystävyyssuhteen.

        Tykkään teistä, kauriit :o)


      • katiliini1969
        NeitsytNainen kirjoitti:

        Olen saanut kaurismiehiltä kokemuksia, joita muut merkit eivät ole minulle antaneet: yleisesti ottaen on tuntunut, että kauriit ovat jotenkin ihailleet minua, asettaneet jalustalle, olleet ihastuneempia kuin minä - muiden merkkien (paitsi kalojen) kanssa minä olen ollut se enemmän ihastuneempi osapuoli.

        Siksi olen kokemusten kartuttua alkanut arvostaa kaurismiehiä, kun ilmeisen selvästi ymmärtävät hyvän päälle ;o)

        ei mitään lisättävää. Just näin on marjat ja mansikat


    • parista neitsytmiehestä

      Lähipiiriini kuuluu 2 neitsytmiestä, toinen 33 ja toinen 45 vuotias.
      Minun on sanottava, että aikaansaavempia, avuliaampia, hyväntahtoisempia ja aina toiset huomioivampia miehiä en ole tavannut.
      Molemmat ovat myös niin rauhallisia, että kerrankin heidän vaimojensa kanssa oikein pinnistelemällä yritettiin muistaa, milloin ja missä tilanteessa nämä neitsykäiset olisivat joskus menettäneet malttinsa. Laihaksi jäivät miettimisten tulokset.
      Molemmat ovat myös erittäin hyviä seuraihmisiä.

      • zodiacapricorn

        Ihanaa kuulla näin paljon juttuja kauriin ja neitsyen yhteensopivuudesta. Olen kaurisnainen ja seurustelen englantilaisen neitsytmiehen kanssa ja avuliaisuutta, herkkyyttä, huumoria ja intohimoa tuntuu piisaavan!


      • 35
        zodiacapricorn kirjoitti:

        Ihanaa kuulla näin paljon juttuja kauriin ja neitsyen yhteensopivuudesta. Olen kaurisnainen ja seurustelen englantilaisen neitsytmiehen kanssa ja avuliaisuutta, herkkyyttä, huumoria ja intohimoa tuntuu piisaavan!

        olen neitsyt nainen ja tulisesti ihastunut kaurismieheen!!! joka kohtalokseni taas koitui varatuksi.. tiedän kuitenkin että tunne on molemminpuoleinen, (kai)... olen aika ulapalla ja en tiedä kuinka kertoisin siitä hänelle...


      • `kauris

        Neitsytmiehet ovat sitä, mitä esimerkiksi vaa´at usein luulevat olevansa: hyväntahtoisia ja erittäin hyvin parinsa huomioon ottavia.
        Siinä on vaan sellainen pointti, että neitsyt menee herkästi asioitten edelle ja täyttelee omien oletustensa perusteella toisen toiveita silloinkin kun toinen ei ole edes mitään toivonut.
        Vaikuttaa ihanteelliselta, mutta itsenäiselle kaurisnaiselle ei oikein sovellu valmiin tien vaellus sillä asiat tulisi sopia ja toteuttaa yhdessä.
        Talouspuolen hoito sujuu molemmilta merkeiltä, mutta siinä missä kauris käyttää teelusikkaa kahvinporoja pannuun annostellessa, neitsyt annostelee toisinaan pinsettejä.


    • kaurisWoman

      sanoo kokemuksen syvä rintaääni. Musiikkimakukin matsaa. Vähän vanhanaikaisia, traditionaalisia ja kotona viihtyväisiä. Ei tarvitse olla aina "läsnä", kunhan samassa kelkassa kyhnyttää:D

      Ei ole neitsyen voittanutta sanoo..

      • ''''''''''''''''''''

        sit haihattelet?


      • kornit kaprit
        '''''''''''''''''''' kirjoitti:

        sit haihattelet?

        Ai täällä vissiin vähän kaikki haihattelee? Haihatteletko peräti sinäkin? No ei kai.

        Eikö tänne saa kirjoittaa muut?

        Tämä oli muuten hyvä ohjelma. Tapasitko katsoa?

        http://www.youtube.com/watch?v=m_wFEB4Oxlo


      • korpukset dorsii
        '''''''''''''''''''' kirjoitti:

        sit haihattelet?

        Mutta meidän teini se vaan jaksaa olla näistä kiinnostunut. Nyt kyllä ei pääse viikkoon mamman tietsalle!! Täytyy tässä itse ottaa selville, että sovinko mä tuon ravun kanssa vai en. Niin joo ja pitää lukea muutenkin, että miten noita teinejä kasvatetaan..


      • gurkeloinen

        No voi lutuna sentään. Onko se pakko tänne kirjoittaa, pyh!


      • munmummunijamammani
        kornit kaprit kirjoitti:

        Ai täällä vissiin vähän kaikki haihattelee? Haihatteletko peräti sinäkin? No ei kai.

        Eikö tänne saa kirjoittaa muut?

        Tämä oli muuten hyvä ohjelma. Tapasitko katsoa?

        http://www.youtube.com/watch?v=m_wFEB4Oxlo

        Tuo oli 80-luvulla mun mieliohjelma. Siitä on nyt vaan jo 30 vuotta:D Repikää siitä!


      • könkköröö
        munmummunijamammani kirjoitti:

        Tuo oli 80-luvulla mun mieliohjelma. Siitä on nyt vaan jo 30 vuotta:D Repikää siitä!

        Tuo sun matikkapää on aina yhtä ja samaa! Vai että kolmekymmentä vuotta. Susta ei sitten tullut matikan opea? Toivottavasti:D


      • 40 ja ritsat
        könkköröö kirjoitti:

        Tuo sun matikkapää on aina yhtä ja samaa! Vai että kolmekymmentä vuotta. Susta ei sitten tullut matikan opea? Toivottavasti:D

        Nyt meet tiskaamaan!


      • Haihai!
        '''''''''''''''''''' kirjoitti:

        sit haihattelet?

        Täällä on yksi totuudentorvi. Onneksi!


      • jääköön sanomatta
        kornit kaprit kirjoitti:

        Ai täällä vissiin vähän kaikki haihattelee? Haihatteletko peräti sinäkin? No ei kai.

        Eikö tänne saa kirjoittaa muut?

        Tämä oli muuten hyvä ohjelma. Tapasitko katsoa?

        http://www.youtube.com/watch?v=m_wFEB4Oxlo

        kun tämän jälkeen tavattiin aina silloin.....


      • ja ootko
        gurkeloinen kirjoitti:

        No voi lutuna sentään. Onko se pakko tänne kirjoittaa, pyh!

        sattumalta hoksannut, että koko tää kaurisosasto on muutenkin (yotubeten) täynnä lällytystä!


      • kaurisshh
        ja ootko kirjoitti:

        sattumalta hoksannut, että koko tää kaurisosasto on muutenkin (yotubeten) täynnä lällytystä!

        esmes tunteet-osastoa, siellä on samanlainen meno päällänsä. Joka toinen viesti on youtubesta, että älä tuu tänne rähisemään. Tämä palstan on KAURIIN palsta. Jos kauris haluaa kuunnella musaa, so what!


      • thötoothi kaurhisss
        kaurisshh kirjoitti:

        esmes tunteet-osastoa, siellä on samanlainen meno päällänsä. Joka toinen viesti on youtubesta, että älä tuu tänne rähisemään. Tämä palstan on KAURIIN palsta. Jos kauris haluaa kuunnella musaa, so what!

        totesit tää on kaurispalsta ja täällä saavat rähistä (tai lässyttää lällytellä) muutkin kauriit kuin sinä.


      • on ja
        ja ootko kirjoitti:

        sattumalta hoksannut, että koko tää kaurisosasto on muutenkin (yotubeten) täynnä lällytystä!

        sama lällyttäjä näyttää jakavan kauriuttaan myös ainakin vaakaosatolla.


      • anna mun...
        kaurisshh kirjoitti:

        esmes tunteet-osastoa, siellä on samanlainen meno päällänsä. Joka toinen viesti on youtubesta, että älä tuu tänne rähisemään. Tämä palstan on KAURIIN palsta. Jos kauris haluaa kuunnella musaa, so what!

        ja sinne sit oppimaan kauriin palstalle "kloonaamaan". :))


      • mörkö**
        on ja kirjoitti:

        sama lällyttäjä näyttää jakavan kauriuttaan myös ainakin vaakaosatolla.

        Kukaan muu ei saa kirjoittaa mitään, sinä olet "päälläsi" joka palstalla nuuskimassa :D Toisin sanoen suomi24 on ruotsi24. Revi siitä! Yritän siis pysytellä poissa, että sinä saat kirjoitella yksin joka paikkaan itsesi kanssa.


      • ***
        thötoothi kaurhisss kirjoitti:

        totesit tää on kaurispalsta ja täällä saavat rähistä (tai lässyttää lällytellä) muutkin kauriit kuin sinä.

        mutta sä et ookkaan mikään kauris! Sitä paitte en oo kieltänyt sua kirjoittamasta,mutta sä oletkin kieltänyt mua, lällällää..


      • ****
        anna mun... kirjoitti:

        ja sinne sit oppimaan kauriin palstalle "kloonaamaan". :))

        Taidat olla kyllä sinä:D


    • sopii!! <3

      itse olen neitsyt-mies ja olen kauris-naisen kanssa ja kyllä on sopivaakin sopivampi kumppani!! :D
      PITÄÄ PAIKKANSA!! :D

    • neitsykkä

      Kauriit täydentää mua jollain tapaa... jotain mitä en osaa selittää. tekee mun olon hyväks ja kauriiden kanssa tuntee olonsa tärkeäks ja onnelliseksi.

      Kait siinä on joku selittämätön nippuside mikä pitää yhtä :) ymmärrys ja henkinen olo on jotain sellaista mitä kenenkään muun kanssa ei ole ollut. Molemmat asettaa toisensa jalustalle... vaikea selittää sanoin tämmösiä. mutta teoilla ja tunteilla ne osoitetaan!!

    • kauris nainen

      itse oon kauris nainen(14 vuotta ) ja mulla oli juttua neitsyt miehen(15 vuotta) kanssa 7 kuukautta, ihanaa aikaa ja tunteita mulla on vieläkin jäljellä PALJON! kumpa saisin sen takasin. kaikki vaan loppu yhtäkkii, ei enää oltu yhteyksis ku kesäloma alko...

    • onnellisessavoliitos

      TOIMII!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      96
      1792
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      118
      1352
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1297
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1216
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1104
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      903
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      391
      842
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      45
      837
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      832
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      133
      799
    Aihe