Osaako kukaan sanoa, miten oinasnainen ja kaksosmies sopivat yhteen?
Kiitos :D
oinasnainen ja kaksosmies
7
4383
Vastaukset
- ???????
Hetken huumaa
liitoa kuumaa
sitten hetken päästä
tuumaa....
hmmm
Onnea valitsemallesi tielle;)- käydä...
Se on sitä elämää isolla eellä. Aina ei voi voittaa, mutta opiksi pitää ottaa. Jos ei muuta jää takataskuun, niin edes liitoa kuumaa!
Ja uutta matoa koukkuun ;)
Hmmmmmmmm.............. - nina:..
käydä... kirjoitti:
Se on sitä elämää isolla eellä. Aina ei voi voittaa, mutta opiksi pitää ottaa. Jos ei muuta jää takataskuun, niin edes liitoa kuumaa!
Hmmmmmmmm..............Miksi välität horoskoopeista! Jos todella pidätte toisistanne, niin silloin sille ei voi mitään!
- ??????
käydä... kirjoitti:
Hmmmmmmmm..............Tuo yhdistelmä on sen kokeneena mielestäni hieno, vaihteleva, rikas ja jos vain elämä antaa mahdollisuuden, rakkautta, sielun rikkautta eikä sielun tulta tule puuttumaan. Kaikkea mitä ihastuminen ja sen tuoma rakkaus voikin sisältää. Kyllä minulle jäi muutakin takataskuun jota lämmöllä muistelen, kaipaan ja ikävöin. Mutta olemmehan inhimillisiä jokainen olimme sitten horoskooppimerkiltämme mikä tahansa. Oinas kun on sellainen villikissa ja kaksonen taas vilkas pikkukakara, joten siinä mielessä ainakin tämän kokemuksen perusteella jäi mieleen hyvällä :) Vaan elämä ei antanut tälle parille mahdollisuutta jatkaa yhteistä taivalta.
- tirilintta
Omasta kokemuksesta voin sanoa, että loistavasti!
Jos kaksonen vaan antaa "hieman" tilaa ja kumpikin pitää mustasukkasuuden aisoissa. - b-boy
Olen kaksos mie ja suhde oinaan kanssa ol todella kuuma, seksirikas, ja niinpois päin, mutta n. puolen vuoden päästä karahti kiville, alamäkiä oli aikaisemminkin viak kui.. :(
- Oinas -76
Itse olen seurustellut kaksosmiehen kanssa ja olen oinas. Oli aikamoista sotaa, ollaan molemmat tosi vahvoja tyyppejä ja halutaan olla esillä kumpikin joka tilanteessa, puhutaan paljon ja ollaan tosi avoimia. Sanotaan, että kaksosmiehelle paras kumppani on juuri oinas, koska oinasnainen on VAHVA ja sietää juuri voimakkaan luonteensa ansiosta kaksosmiehen mielenvaihteluita. Mutta jos on liikaa tunteita pelissä, ei kannata yllättyä, jos kaksosmies ei olekaan jonkin ajan kuluttua niin innoissaan kuin alussa. Niillä on aina halu vaihtaa - myös naista.Ne on uskomattoman ihailtavia persoonia, hurmaavia!Mutta mun exä oli sitten myös ailahtelevainen, enkeli ja paholainen tilanteesta riippuen. Oinas voi kestää tällaista luonnetta mutta konflikteja on turha yrittää välttää. Kaksosmiehen kanssa ei voi olla liian herkkä ja perässä ei juuri kannata juosta, ne väsyy siihen ja "halu vaihtaa ympäristöä" vaan voimistuu. Oinasnaisen ja kaksosmiehen välillä keskustelu on kiinnostavaa ja vilkasta, välit on intohimoiset ja flirtti voimakasta. Kaikessa on mukana pientä leikkiä ja peliä - kai juuri siksi kaksosmies onkin niin jännittävä persoona!Mutta pitkään suhteeseen kaksosmies kykenee vaan sellaisen oinaan kanssa, joka "nielee palan" omaa egoaan, antaa kaksosmiehensä olla esillä enemmän ja sallii sille paljon vapauksia. Oinas on possessiivinen, kaksosmiestä sen sijaan ei voi omistaa...Mutta taatusti tämä suhde oli yksi parhaista - ja myrskyisimmistä(!) -mitä meikäläisellä on ollut. Kaksosmiehessä on oinaalle tarpeeksi haastetta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu292648- 1322425
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti141991Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151793- 161326
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731307- 1061284
- 93987
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks143958Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon20913