Formula Off Road

herkkua

Haluatko kuulla V8:n mylvintää, kunnon räppäystä ja nähdä kaatoja? Driftingiäkin tehdään, mutta pystysuorassa soraseinämässä.
Siis suunnaksi Kangasala 2-3.8 katsomaan Formula Off Roadia! Kesän paras moottoriurheilushow tulossa.
Täällä ei kulu puolta päivää ruuhkassa seisomiseen, metsään kävelyyn tai öljyisen kiihdytysradan nuohoamiseen, vaan aitoa actionia.
http://www.formula-offroad.fi/
http://www.x-treme.fi/artikkelit/315.dsp

9

2274

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiinnostunut.

Eikös tuo kisa käydä syyskuussa eikä elokuussa: http://www.formula-offroad.fi/index.php?op=NEArticle&sid=13

Olen itse yrittänyt pidemmän aikaa metsästää tietoa tuosta Formula Off Road:ista mutta kovin salaista touhua on tuntunut olevan. Esim netistä on ollut todella vaikea löytää mitään muuta tietoa kun menneitä tapahtumia. En tiedä miksei noista tapahtumista tiedoteta mitään. Pitkään jouduin metsästämään ennen kuin nuo kyseiset sivut löytyi. Viime kesänäkin kaikki kisat meni sivu suun kun niistä ei yksinkertaisesti ollut mitään ennakko tietoa, missä niitä järjestetään, eikä mitään ajo-ohjeita paikan päälle. Tuohon toivoisi vähän parannusta näin yleisön kannalta. Lajista kiinnostuneita on varmasti paljon.

• herkkua

Itse kiinnostuin toiminnasta, kun tuli takavuosina katsottua Islantilaisten ajoja, mutta Pälkäneen skaba meni aina ohi. Parista kerrasta viisastuneena selvitän ajan ja paikan keväällä ja merkkaan kalenteriin. Nuo nettisivut onneksi auttavat asiaa, kunhan alkavat toimimaan niin kuin pitää.
        Paikkahan on tänä vuonna vt 12 varrella Pälkäneeltä Kangasalan suuntaan ja lähellä kuntien rajaa, kuten viime vuonna.

• kiinnostunut.
        herkkua kirjoitti:

Itse kiinnostuin toiminnasta, kun tuli takavuosina katsottua Islantilaisten ajoja, mutta Pälkäneen skaba meni aina ohi. Parista kerrasta viisastuneena selvitän ajan ja paikan keväällä ja merkkaan kalenteriin. Nuo nettisivut onneksi auttavat asiaa, kunhan alkavat toimimaan niin kuin pitää.
        Paikkahan on tänä vuonna vt 12 varrella Pälkäneeltä Kangasalan suuntaan ja lähellä kuntien rajaa, kuten viime vuonna.

Juu paikka näyttäisi olevan Sysilukon Soramonttu noiden sivujen mukaan. Itse en ole vielä koskaan tuolla käynyt mutta tänä vuonna olisi tarkoitus yrittää, mikäli se löytyy ;). Mahtaakohan sinne olla mitään opastusta vai mitenköhän tuon paikan löytäisi? Nimittäin tuo vt 12 varrella Pälkäneeltä Kangasalan suuntaan ja lähellä kuntien rajaa ei vielä paljon kerro jos ei siellä mitään opasteita ole. Vai näkyykö paikka ihan siihen tielle kun ohi ajelee? Itse kun en ole paikkakuntalaisia niin saattaa mennä hakemiseksi. Mutta kovasti kiinnostaisi päästä katsomaan tällä kertaa.

• opasteet
        kiinnostunut. kirjoitti:

Juu paikka näyttäisi olevan Sysilukon Soramonttu noiden sivujen mukaan. Itse en ole vielä koskaan tuolla käynyt mutta tänä vuonna olisi tarkoitus yrittää, mikäli se löytyy ;). Mahtaakohan sinne olla mitään opastusta vai mitenköhän tuon paikan löytäisi? Nimittäin tuo vt 12 varrella Pälkäneeltä Kangasalan suuntaan ja lähellä kuntien rajaa ei vielä paljon kerro jos ei siellä mitään opasteita ole. Vai näkyykö paikka ihan siihen tielle kun ohi ajelee? Itse kun en ole paikkakuntalaisia niin saattaa mennä hakemiseksi. Mutta kovasti kiinnostaisi päästä katsomaan tällä kertaa.

Opasteet ovat tien varressa kohdassa josta montulle käännytään. Eli riittää kun osaa ajaa vt 12 Pälkäne - Kangasala väliin, kummasta suunnasta sitten tuleekin.

• Sora lentää

Reilu viikko ja herkkua tarjolla. Kyllä lähtee..., eikun katsomaan miten autolla ajetaan rinteessä, jossa ei pysty etenemään edes konttaamalla.

• alkaa

Vielä ehtii katsomaan ja kuulemaan (V8:t ilokaasuilla yms.) moottoriurheiluviihdettä parhaimmillaan!
      Eli kapina alkaa klo 11 tänään ja loppuu huomenna n. klo 17.
      Mutta jos ei iske, niin ainahan voi mennä vaikka Alastaroon kuuntelemaan ja katselemaan radankuivausta (kts. sääennuste).

• Kyllälähtee!

Tanner tömisee jälleen viikonloppuna!

• nordic-cam
    • Älä missaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2701
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1331
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1165
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1028
    5. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      1000
    6. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      996
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      899
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      885
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      875
    Aihe