Formula Off Road

herkkua

Haluatko kuulla V8:n mylvintää, kunnon räppäystä ja nähdä kaatoja? Driftingiäkin tehdään, mutta pystysuorassa soraseinämässä.
Siis suunnaksi Kangasala 2-3.8 katsomaan Formula Off Roadia! Kesän paras moottoriurheilushow tulossa.
Täällä ei kulu puolta päivää ruuhkassa seisomiseen, metsään kävelyyn tai öljyisen kiihdytysradan nuohoamiseen, vaan aitoa actionia.
http://www.formula-offroad.fi/
http://www.x-treme.fi/artikkelit/315.dsp

9

2172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiinnostunut.

      Eikös tuo kisa käydä syyskuussa eikä elokuussa: http://www.formula-offroad.fi/index.php?op=NEArticle&sid=13

      Olen itse yrittänyt pidemmän aikaa metsästää tietoa tuosta Formula Off Road:ista mutta kovin salaista touhua on tuntunut olevan. Esim netistä on ollut todella vaikea löytää mitään muuta tietoa kun menneitä tapahtumia. En tiedä miksei noista tapahtumista tiedoteta mitään. Pitkään jouduin metsästämään ennen kuin nuo kyseiset sivut löytyi. Viime kesänäkin kaikki kisat meni sivu suun kun niistä ei yksinkertaisesti ollut mitään ennakko tietoa, missä niitä järjestetään, eikä mitään ajo-ohjeita paikan päälle. Tuohon toivoisi vähän parannusta näin yleisön kannalta. Lajista kiinnostuneita on varmasti paljon.

      • herkkua

        Itse kiinnostuin toiminnasta, kun tuli takavuosina katsottua Islantilaisten ajoja, mutta Pälkäneen skaba meni aina ohi. Parista kerrasta viisastuneena selvitän ajan ja paikan keväällä ja merkkaan kalenteriin. Nuo nettisivut onneksi auttavat asiaa, kunhan alkavat toimimaan niin kuin pitää.
        Paikkahan on tänä vuonna vt 12 varrella Pälkäneeltä Kangasalan suuntaan ja lähellä kuntien rajaa, kuten viime vuonna.


      • kiinnostunut.
        herkkua kirjoitti:

        Itse kiinnostuin toiminnasta, kun tuli takavuosina katsottua Islantilaisten ajoja, mutta Pälkäneen skaba meni aina ohi. Parista kerrasta viisastuneena selvitän ajan ja paikan keväällä ja merkkaan kalenteriin. Nuo nettisivut onneksi auttavat asiaa, kunhan alkavat toimimaan niin kuin pitää.
        Paikkahan on tänä vuonna vt 12 varrella Pälkäneeltä Kangasalan suuntaan ja lähellä kuntien rajaa, kuten viime vuonna.

        Juu paikka näyttäisi olevan Sysilukon Soramonttu noiden sivujen mukaan. Itse en ole vielä koskaan tuolla käynyt mutta tänä vuonna olisi tarkoitus yrittää, mikäli se löytyy ;). Mahtaakohan sinne olla mitään opastusta vai mitenköhän tuon paikan löytäisi? Nimittäin tuo vt 12 varrella Pälkäneeltä Kangasalan suuntaan ja lähellä kuntien rajaa ei vielä paljon kerro jos ei siellä mitään opasteita ole. Vai näkyykö paikka ihan siihen tielle kun ohi ajelee? Itse kun en ole paikkakuntalaisia niin saattaa mennä hakemiseksi. Mutta kovasti kiinnostaisi päästä katsomaan tällä kertaa.


      • opasteet
        kiinnostunut. kirjoitti:

        Juu paikka näyttäisi olevan Sysilukon Soramonttu noiden sivujen mukaan. Itse en ole vielä koskaan tuolla käynyt mutta tänä vuonna olisi tarkoitus yrittää, mikäli se löytyy ;). Mahtaakohan sinne olla mitään opastusta vai mitenköhän tuon paikan löytäisi? Nimittäin tuo vt 12 varrella Pälkäneeltä Kangasalan suuntaan ja lähellä kuntien rajaa ei vielä paljon kerro jos ei siellä mitään opasteita ole. Vai näkyykö paikka ihan siihen tielle kun ohi ajelee? Itse kun en ole paikkakuntalaisia niin saattaa mennä hakemiseksi. Mutta kovasti kiinnostaisi päästä katsomaan tällä kertaa.

        Opasteet ovat tien varressa kohdassa josta montulle käännytään. Eli riittää kun osaa ajaa vt 12 Pälkäne - Kangasala väliin, kummasta suunnasta sitten tuleekin.


    • Sora lentää

      Reilu viikko ja herkkua tarjolla. Kyllä lähtee..., eikun katsomaan miten autolla ajetaan rinteessä, jossa ei pysty etenemään edes konttaamalla.

    • alkaa

      Vielä ehtii katsomaan ja kuulemaan (V8:t ilokaasuilla yms.) moottoriurheiluviihdettä parhaimmillaan!
      Eli kapina alkaa klo 11 tänään ja loppuu huomenna n. klo 17.
      Mutta jos ei iske, niin ainahan voi mennä vaikka Alastaroon kuuntelemaan ja katselemaan radankuivausta (kts. sääennuste).

    • Kyllälähtee!

      Tanner tömisee jälleen viikonloppuna!

    • nordic-cam
    • Älä missaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5269
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3417
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1552
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      190
      1430
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      978
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      778
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    Aihe