Vittuilu palsta

Tania II

Tämä palsta on muuttunut aivan saatanasti, kaikkeen vastaillaan vittuilemalla.Haistakaa kaikki vittu,n saatanan paskahousu kusipää aasit, vittu inhoon laisianne luuseri kusipäitä saatanan saatana vittu.Ikinä en ole kenellekkään vittuiollu enkä vittuile nytkään saatanan aasit.Painukaa vittuun kaikki kusipäät saatanan saatana.

15

2489

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saattaisi

auttaa sinua ja tämän lisäksi luonnollisesti psykoterapiahoito.
      Kyllä sinä tuosta vielä paranet kun heti huomenna otat yhteyttä kuntasi mielenterveystoimistoon.

• vittuilija

vai pitääkö kiukutella pikkuisen lisää????

• Ahto Painé

Ja kävit psykiatrisedän luona, jossa hän tarkasti sen, että onko mielesi kipeä tai sairastatko pirstomielisyyttä.
      Tämän kysyn siksi, kun olet noin rauhallinen etkä kiukuttele enään.

• Anonyymi

Saatanan psykopaatti,

Etkö tajua että enäässä,

Ei ole kahta Ä N N Ä Ä

• Anonyymi

Tuliko jostain paha mieli?
      Taisi olla se, kun väitit kivenkovaan, että pimeällä tarvitaan tutkaa.

Ei se mitään, nyt olet oppinut uusia asioita ja seuraavalla keralla vaikutat hiukan osaavammalta, kun toistat sitä, mitä muilta olet kuullut.

• Anonyymi

Päinvastoin veikkaan, että kyse on juuri siitä neropatista, joka kysyi miksi pimeässä tai sumussa tarvittaisiin tutkaa.

Kun joku vastasi, ettei tietenkään tarvita, vaan tutkaahan käytetään vain kirkkaassa ja valoisassa säässä, niin tämä sitten otti ja pimahti.

Sen jälkeen pöpi pilasi koko ketjun pelkällä vittuilulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päinvastoin veikkaan, että kyse on juuri siitä neropatista, joka kysyi miksi pimeässä tai sumussa tarvittaisiin tutkaa.

Kun joku vastasi, ettei tietenkään tarvita, vaan tutkaahan käytetään vain kirkkaassa ja valoisassa säässä, niin tämä sitten otti ja pimahti.

Sen jälkeen pöpi pilasi koko ketjun pelkällä vittuilulla.

Älä nyt tuu tätäkin ketjua pilaamaan tutkahöpinöillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä nyt tuu tätäkin ketjua pilaamaan tutkahöpinöillä.

Kuka aloitti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka aloitti?

Sama se, mutta fiksumpi lopettaa.

• Anonyymi

Eiköhän aika, 16 vuotta, kultaa pahan mielen.

• Anonyymi

Katkeruus, joka on ollut alussa vain pisaroina tiivistyy kovaksi kiteeksi, jota vaalitaan :D

• Anonyymi

voi jeesuksen vittu

• Anonyymi

Ei ole mikäään muuttunut vuosien saatossa

• Anonyymi

Voi kyrpä, vituiksi meni kumminkin.

• Anonyymi

Taidat olla ryppyreikä miehiä?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1732
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1558
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      44
      1066
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      919
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      881
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      836
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      778
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      770
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      768
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      750
    Aihe