eli ainakin Helsingissä, joutuu kuorma-autot tuomaan tavaraa kauppoihin, remonttikohteisiin, ravintoloihin yms. paikkoihin kävelykadun kautta (esim. isoroba, kluuvikatu, mikonkatu). kun kuormaauto semmoiseen paikkaan tulee, ja joutuu sinne tullessaan tai lähtiessään peruuttamaan niin voisitteko olla kävelemättä, auton takapuolelta. Meillä kuskeilla kun ei ole kuin kaksi silmää, ja nekin samalla puolella päätä, näemme siis vain joko vasemman, tai oikean peilin kerrallaan. Jos satun juuri vilkaisemaan vasempaan peiliin, ja sinä juuri samanaikaisesti menet autoni taakse,(minne en siis näe ollenkaan) niin en voi silloin tietää että olet takanani, jolloin saatan vahingossa ajaa päällesi. Tätähän kumpikaan meistä ei halua, joten pyydän teiltä.
Voisitteko olla menemättä peruuttavan kuorma-auton taakse?
Olkoonkin totta, että autot ei kuulu kävelykaduille, mutta että kaupat, ravintolat yms. kohteet saisivat tilaamansa tavarat on meidän joskus pakko ajaa sinne.
keskustan kävelykadut
2
523
Vastaukset
- Joona-
Kuinkahan vaikeaa olisi Helsingissäkin siirtyä kävelykatujen huoltoliikenteen kanssa muualla Euroopassa yleiseen käytäntöön. Ajetaan ne kuorma- ja pakettiautot sinne aamuyöllä, kun siellä ei jalankulkijoita ole. Ei sitten tarvitse kävelykadun käyttäjien väistellä autoja eikä haistella pakokaasuja.
mutta kun mm. raksamiehiä ja myymälänpitäjiä on hankala saada töihin aamuyöllä, vastaanottamaan tavaraa. Lisäksi näillä kävelykaduilla asutaan, jos kyseisessä paikassa asuja tilaa tavaraa kotiinkuljetuksena, se pyritään tuomaan niin kuin on sovittu, ja harva ottaa tavaraa vastaan 22.00 jälkeen illalla/ennen 6.00 aamulla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934- 95932
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25887Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat293770- 95748
- 109656
- 34648
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet134579
