Femuja vituttaa!

Näin se on!

Heitä VITUTTAA, kun se lakiehdotus, minkä läpimenosta he tälläkin palstalla jo pitkään juhlivat ja lähes kaikille täällä kävijöille kauhukuvia raakkuivat, muuttui käsittelyjen myötä TORSOKSI!

Ja sekös femuja vituttaa, koska nyt heille nauraa kaikki!

Heille sekä Susanna Rahkoselle!

19

1549

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mua ei vituta!

      FEMUJA VITUTTAA!

      Ja Rahkonenkin on ollu kovin hiljaa. Ja Luhtanen. Ja Räsänen. Ja muut femut!

    • feministi-kuningatar

      Vankila odottaa seksinostajia... luuletko viihtyväsi kaltereiden takana.. jos yrität karata, vartijat lyövät kyllä pampulla yms.. eli ei kannata... kanattaa tulla DOMINOIVIEN FEMINISTIEN ALISTETTAVAKSI... Piiska odottaa sinua...

      • Et menis

        Oot "valveilla" ja näet UNTA!

        Tule sä mielummin tänne mun kätteni iloksi niin mä näytän sulle sun paikkasi!


      • kraka

        Jos minut pantaisiin vankilaan teosta, joka ei ole minkään kestävän määritelmän mukaan rikos, kävisin välittömmästi ampumassa viisi laukasta rahkosen ja bideen päähän.


    • On hyvä,että ne jotka tekevät seksibisnestä laillisessa merkityksessä saavat jatkaa toimintaansa.Sen sijaan on hyvä,että ne joiden bisneksiin liitetään mafia,paristus ja ihmiskauppa saavat rangaistuksensa.

      • Turha laki?

        Paritus ja ihmiskauppa ovat olleet jo valmiiksi kiellettyjä, mafiaa taas ei mainita seksin ostokieltolaissa.

        Helevetisti meni paperia, tupakkaa ja työaikaa uuden mitään muuttamattoman lain säätämiseen. Jostain se on aina pois, toivottavasti tällä kertaa sillä aikaa jäi tekemättä joku UMTS-kaupan tasoinen iso möhläys.


      • Turha laki? kirjoitti:

        Paritus ja ihmiskauppa ovat olleet jo valmiiksi kiellettyjä, mafiaa taas ei mainita seksin ostokieltolaissa.

        Helevetisti meni paperia, tupakkaa ja työaikaa uuden mitään muuttamattoman lain säätämiseen. Jostain se on aina pois, toivottavasti tällä kertaa sillä aikaa jäi tekemättä joku UMTS-kaupan tasoinen iso möhläys.

        Jos tuo laki olisi tullut voimaan olisi näillä jotka ovat joutuneet parituksen tai ihmiskaupan uhreiksi olot huonontuneet entisestään ja bisnes olisi mennyt maan alle.joten enpä tiedä olisiko tämä laki uudistus auttanut mitään...ilmeisesti ei..pitäisi keksiä joku muu tapa jolla pedofiilit ja parittajat saataisiin kiinni!


      • Tidoks vain
        Leena kirjoitti:

        Jos tuo laki olisi tullut voimaan olisi näillä jotka ovat joutuneet parituksen tai ihmiskaupan uhreiksi olot huonontuneet entisestään ja bisnes olisi mennyt maan alle.joten enpä tiedä olisiko tämä laki uudistus auttanut mitään...ilmeisesti ei..pitäisi keksiä joku muu tapa jolla pedofiilit ja parittajat saataisiin kiinni!

        pedofiilit on helppo saada kiinni.

        80% pedofiliasta tapahtuu perheen lähipiirissä ja usein tekijänä on lapsen isä tai äiti.

        Keksit varmasti ratkaisun siihen itse (mä en viitsinyt kirjoittaa sitä).


      • Jeesustelija
        Turha laki? kirjoitti:

        Paritus ja ihmiskauppa ovat olleet jo valmiiksi kiellettyjä, mafiaa taas ei mainita seksin ostokieltolaissa.

        Helevetisti meni paperia, tupakkaa ja työaikaa uuden mitään muuttamattoman lain säätämiseen. Jostain se on aina pois, toivottavasti tällä kertaa sillä aikaa jäi tekemättä joku UMTS-kaupan tasoinen iso möhläys.

        Uuden lain seurauksena itämafian ei todellakaan enää tarvitse pelätä asiakkaiden todistavan heitä vastaan, suun tukkii Suomen laki.
        Jos tuomiota ryhdytään jakamaan mututuntumalla, niinkuin näyttää, kärjistyvät poliisin ja kansalaisten välit väistämättä.
        Suomesta on hyvää vauhtia muodostumassa DDR-tyyppinen poliisivaltio jossa kansalaisen suurin uhka on jumalan valtuudet saanut poliisi.


      • pääsihteeri
        Turha laki? kirjoitti:

        Paritus ja ihmiskauppa ovat olleet jo valmiiksi kiellettyjä, mafiaa taas ei mainita seksin ostokieltolaissa.

        Helevetisti meni paperia, tupakkaa ja työaikaa uuden mitään muuttamattoman lain säätämiseen. Jostain se on aina pois, toivottavasti tällä kertaa sillä aikaa jäi tekemättä joku UMTS-kaupan tasoinen iso möhläys.

        nämä kansanelätit arkadianmäellä vatvoo neljä vuotta turhia lakeja, näitä elättejä on 200 avustajat muu henkilökunta=yhteensä 1000 henkilöä, tarvittiin lisärakennuskin ja vaikka mentiin EU'iin ja sinne palkattiin MEP'it avustajat, helsingistä ei ole yhtään vähentynyt. näiden kansanelättien kustannus on 190 miljoonaa euroa vuodessa. eikö jo ole aika puolittaa tämä elättilauma.


      • totta!
        Jeesustelija kirjoitti:

        Uuden lain seurauksena itämafian ei todellakaan enää tarvitse pelätä asiakkaiden todistavan heitä vastaan, suun tukkii Suomen laki.
        Jos tuomiota ryhdytään jakamaan mututuntumalla, niinkuin näyttää, kärjistyvät poliisin ja kansalaisten välit väistämättä.
        Suomesta on hyvää vauhtia muodostumassa DDR-tyyppinen poliisivaltio jossa kansalaisen suurin uhka on jumalan valtuudet saanut poliisi.

        tulee mutta "Aatua" ei tarvita tekemään epäkelvon ihmisosan eliminoimiseen, vaan sen tekee HIV, kun huorissa kävijät pumppaa virottaria.


    • Sovinistisika

      Miespuoliset kansanedustajat ei kai halunneet menettää "luontaisetujaan". IN YOUR FACE, femakot!!!

      • huorissa käy.

        Ja muuten, kaikki naiset ei ole femmareita.


      • hyväksyminen
        huorissa käy. kirjoitti:

        Ja muuten, kaikki naiset ei ole femmareita.

        ei tarkoita sitä, että käyttää itse kyseisiä palveluita. Äärifeministit haluavat vain yleistää asian sellaiseksi.


      • miksi sitten
        hyväksyminen kirjoitti:

        ei tarkoita sitä, että käyttää itse kyseisiä palveluita. Äärifeministit haluavat vain yleistää asian sellaiseksi.

        yleistävät kaikki prostituution vastustajat femuiksi, miehet mukaan lukien? Äly hoi älä jätä.


      • kynnetön
        miksi sitten kirjoitti:

        yleistävät kaikki prostituution vastustajat femuiksi, miehet mukaan lukien? Äly hoi älä jätä.

        Tässä on jo vähän odoteltukin koska palstan oma Massey Ferguson liittyy keskusteluun päivän ensimmäisellä kyntämiskommentilla. Hetken kuluttua ilma on sakea reppanoista, huoran pumppaajista, horovituista yms. suomen kielen taidokkaista ilmaisuista, joita palstan Ferguson virtuoosimaisesti käyttää.

        Jäämme kuulolle sillä alatyylistä saastaa alkaa pikapuoliin lentää kuin lannanlevittimestä.


      • etkö
        kynnetön kirjoitti:

        Tässä on jo vähän odoteltukin koska palstan oma Massey Ferguson liittyy keskusteluun päivän ensimmäisellä kyntämiskommentilla. Hetken kuluttua ilma on sakea reppanoista, huoran pumppaajista, horovituista yms. suomen kielen taidokkaista ilmaisuista, joita palstan Ferguson virtuoosimaisesti käyttää.

        Jäämme kuulolle sillä alatyylistä saastaa alkaa pikapuoliin lentää kuin lannanlevittimestä.

        vastata kysymykseen? Yllättävää! Sullahan on tuntunut "tietoa" riittävän vaikka muille jakaa! HAHAHHH!


    • aamu

      miehet petas vaan itselleen huorapaikat, ei niillä ole munaa sitä selkäsuoraisesti sanoa että haluamme raiskata nuoria tyttöjä.

      Ehkä naurat mutta tytöt itkee bordellien semettityrmissä.

      • 666

        miljoonia ihmisiä, joille elämä on yhtä helvettiä joka päivä, kenties pahempaakin kuin joidenkin tyttöjen.

        Mutta mitä yksi ihminen pystyy tekemään heidän auttamisekseen. Tai edes muiden.

        Turhuutta asian miettiminen. Ei se auta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      472
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe