Kaksosten yleisimmät

SAIRAUDET?

Kertokaa Kaksoset, mitä sairauksia olette poteneet eniten elämänne aikana?

Oma YLEISIN vitsaukseni on nuha/kuume kurkkukipuineen.
Penikkatauti vaivaa silloin tällöin -pitäisikö hidastaa vauhtia? (V:Ei.)

15

4066

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kipee tyyppi

vaivaa "hulluus" !

• ussil

moit kaksonen horoskoopis ja sisko jonka kanssa kaksosia meil on hullun hauskaa aina kun ollaan yhdessä koko muun porukan kanssa viimeksi tanssittin pöydällä kapakassa ja yhdes pikku baarissa mikkelissä heettiin porukat pöydistä tanssimaan meno oli kovaa silleen hauskasti.eiks vaan et hauskaa pitää pitää ei olla tiukkapipoja terkut vaan kaikille

• eda

No mulla on tullu: Nuha, kurkku kipee ja flunssaa.
      Eipä muuta

• Kakskaks2

Aina nuha ja kurkku kipeä. Välillä "hulluus" inspiraatioineen.Kaappijuoppokin välillä.

• heidimaarit
        Kakskaks2 kirjoitti:

Aina nuha ja kurkku kipeä. Välillä "hulluus" inspiraatioineen.Kaappijuoppokin välillä.

Nuha ei useinkaan vaivaa, mutta kurkkuvaivat kylläkin.Migreeninkin olen saanut jo lapsena riesakseni.

• b-boy

jossai horoskooppi kortissa sanotaan vain: Taudit: Nenänkaivelu ja psykosomaattiset stressioireet. Kun ala-asteel katoin sanakirjast mitä se psykosomaattinen tarkottaa, tulin siihen tulokseen että ei miul semmosia, vaik stressin voisin jo sairaudeks laskeekki, yli vuoteen en oo muistaakseni ollu kipeenä, immuniteetti sen ver kehittyny, ku o hillunu suht kevyissä pukeissa, vaik o viileetä, ja ku lapsen ol paljo sairas. Sillo ol just sillee et eka tulee nuha ja sit yskä, ja pahimmastapaukses yskä kesti ja kesti.

• Osallinen

Etsi elämäsi

• ja muista päihteistä

"Aina nuha ja kurkku kipeä. Välillä "hulluus" inspiraatioineen.Kaappijuoppokin välillä."

Tuossa ylempänä mainittiin, ja myös mun kohdallani juuri näin. Ja lisäksi päänsärky.

• näitä ainaskin

tippuri, klamydia, herpes, visvasyylä, rutto, aids, syöpä ja karies.

• kakskaks2

Kaikkien pää-kurkku-nuha-tapausten jälkeen, kunhan selviää, iskee aivan mahoton inspiraatio. Pitää siivota enemmän, pestä pyykkiä enemmän. urheilihullukin iski yhtaikaa, ostoshulluus, luovuushulluus, iloisuus ja ne makeat naurunrämäkät...eipä taida kaksosten perässä aina muut pysyä. Sori, emme me tahallamme ole tälläisiä...ja taas pitää mennä...pölyhiukkaset odottavat yöihmistä, ah, on tää elämä ihanaa:)
      Yksinpuhuja laittaa tään viestin, oli sit tää tyhmä taikka huono...anti mennä:)

• risainen kaksoistyttö

Eniten olen elämäni aikana kärsinyt tulehtuneista nielirisoistani. Vasta keski- iässä uskalsin leikata pois risani. Harmittaa jälkeen päin etten tehnyt sitä aikaisemmin, koska olin aina epävarma oliko hengitykseni raikas vai ei. Muuten olen vahva ja terve.

• fly high

Virtsainfektiot!!!Niitä on monta kertaa vuodessa.Kuulemma kaksosille tyypillistä.

• vitsaus

Ei mikään ihme, jos sitä esiintyy eniten kaksosilla, koska sen puhkeamiseen on yksi hyvin yleinen syy:

SEKSIN PELAAMINEN!

Ihmeellisiä jyystäjiä me kaksoset... :D

• mmiim

kyllä vaan... nuhaa ja kurkkukipua ja usein! myös astmaa ja kitarisojen kanssa ongelmia.

selkä vaivaa myös joskus.

ja se kuuluisa stressi kun on monta rautaa yhtäaikaa tulessa.

• vaivana

lähinnä jatkuvat niska- ja hartiakivut ja välillä selkä. stressi kyllä puhkeaa turhankin helposti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6010
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4107
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2064
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1817
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe