Kertokaa Kaksoset, mitä sairauksia olette poteneet eniten elämänne aikana?
Oma YLEISIN vitsaukseni on nuha/kuume kurkkukipuineen.
Penikkatauti vaivaa silloin tällöin -pitäisikö hidastaa vauhtia? (V:Ei.)
Kaksosten yleisimmät
15
4066
Vastaukset
- kipee tyyppi
vaivaa "hulluus" !
- ussil
moit kaksonen horoskoopis ja sisko jonka kanssa kaksosia meil on hullun hauskaa aina kun ollaan yhdessä koko muun porukan kanssa viimeksi tanssittin pöydällä kapakassa ja yhdes pikku baarissa mikkelissä heettiin porukat pöydistä tanssimaan meno oli kovaa silleen hauskasti.eiks vaan et hauskaa pitää pitää ei olla tiukkapipoja terkut vaan kaikille
- eda
No mulla on tullu: Nuha, kurkku kipee ja flunssaa.
Eipä muuta- Kakskaks2
Aina nuha ja kurkku kipeä. Välillä "hulluus" inspiraatioineen.Kaappijuoppokin välillä.
- heidimaarit
Kakskaks2 kirjoitti:
Aina nuha ja kurkku kipeä. Välillä "hulluus" inspiraatioineen.Kaappijuoppokin välillä.
Nuha ei useinkaan vaivaa, mutta kurkkuvaivat kylläkin.Migreeninkin olen saanut jo lapsena riesakseni.
- b-boy
jossai horoskooppi kortissa sanotaan vain: Taudit: Nenänkaivelu ja psykosomaattiset stressioireet. Kun ala-asteel katoin sanakirjast mitä se psykosomaattinen tarkottaa, tulin siihen tulokseen että ei miul semmosia, vaik stressin voisin jo sairaudeks laskeekki, yli vuoteen en oo muistaakseni ollu kipeenä, immuniteetti sen ver kehittyny, ku o hillunu suht kevyissä pukeissa, vaik o viileetä, ja ku lapsen ol paljo sairas. Sillo ol just sillee et eka tulee nuha ja sit yskä, ja pahimmastapaukses yskä kesti ja kesti.
- Osallinen
Etsi elämäsi
- ja muista päihteistä
"Aina nuha ja kurkku kipeä. Välillä "hulluus" inspiraatioineen.Kaappijuoppokin välillä."
Tuossa ylempänä mainittiin, ja myös mun kohdallani juuri näin. Ja lisäksi päänsärky. - näitä ainaskin
tippuri, klamydia, herpes, visvasyylä, rutto, aids, syöpä ja karies.
- kakskaks2
Kaikkien pää-kurkku-nuha-tapausten jälkeen, kunhan selviää, iskee aivan mahoton inspiraatio. Pitää siivota enemmän, pestä pyykkiä enemmän. urheilihullukin iski yhtaikaa, ostoshulluus, luovuushulluus, iloisuus ja ne makeat naurunrämäkät...eipä taida kaksosten perässä aina muut pysyä. Sori, emme me tahallamme ole tälläisiä...ja taas pitää mennä...pölyhiukkaset odottavat yöihmistä, ah, on tää elämä ihanaa:)
Yksinpuhuja laittaa tään viestin, oli sit tää tyhmä taikka huono...anti mennä:) - risainen kaksoistyttö
Eniten olen elämäni aikana kärsinyt tulehtuneista nielirisoistani. Vasta keski- iässä uskalsin leikata pois risani. Harmittaa jälkeen päin etten tehnyt sitä aikaisemmin, koska olin aina epävarma oliko hengitykseni raikas vai ei. Muuten olen vahva ja terve.
- fly high
Virtsainfektiot!!!Niitä on monta kertaa vuodessa.Kuulemma kaksosille tyypillistä.
- vitsaus
Ei mikään ihme, jos sitä esiintyy eniten kaksosilla, koska sen puhkeamiseen on yksi hyvin yleinen syy:
SEKSIN PELAAMINEN!
Ihmeellisiä jyystäjiä me kaksoset... :D
- mmiim
kyllä vaan... nuhaa ja kurkkukipua ja usein! myös astmaa ja kitarisojen kanssa ongelmia.
selkä vaivaa myös joskus.
ja se kuuluisa stressi kun on monta rautaa yhtäaikaa tulessa.- vaivana
lähinnä jatkuvat niska- ja hartiakivut ja välillä selkä. stressi kyllä puhkeaa turhankin helposti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569