Pirullinen naapuri

x-mäni

Muutin omistusasuntoon vuoden alussa, olen soitellut musaa enintään 50 db-n voimakkuudella (soittimessani) ja yläkerran nainen alkoi puuhata nimilistaa minun häätämisekseni. Väitti että soitan musaa koko ajan, vaikka käyn töissä päivisin. Nainen puhui myös muita asukkaita omalle puolelleen. Kävin jututtamassa naista ja nainen väitti että ei kuule television ääntä kun soitan niin lujaa... kuitenkin oli sitä mieltä että olin kiltisti yöajan hiljaa, kuten olenkin..

Jätin asian siihen, koska nainen on juoppo..

Nyt itseäni on alkanut suuresti ärsyttää naisen luona käymät lastenlapset (joka viikko, useita päiviä viikossa), jotka pomppimisellaan tärisyttävät seiniä ja kirjahyllyä... Välillä saattaa olla hiljaista, mutta yht´äkkiä kuuluu "JUMPS, TUTUM!" ja sydän hyppää kurkkuun kun pelästyn... Yksikin päivä alkuvuodesta tätä jymistelyä kesti n. 8 tuntia..

Nyt vituttaa lähinnä se, että ämmä saa itse pitää meteliä..mut mä en saa soittaa musaa.. Ämmälle olen sanonut tästä, mut sano ettei pysty kontrolloimaan lapsia...joka on typerä tekosyy.. pistäisi kakarat ulos, ei niiden tartte olohuoneen lattialla pomppia.. Lisäks ärsyttää jo naisen pärstäkin kun kyyläilee ulkona kun tulen töistä..

kommentteja?

9

1499

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siis

onko kukaan laittanut nimeään siihen listaan? Jos ei, niin ole huoletta. Ja tuskin laittaakaan, jos eivät muut naapurit häiriinny. Joka talossa pitää olla vähintään yksi kyttääjä... Meilläkin yritettiin kerätä adressia ulkomaalaisten häätämiseksi, vaikka heistä ei ollut kenellekään haittaa. Eipä saanut meidän kyttääjä nimiä kerättyä

• mielipide..

lapset ovat normaalia kerrostalon äänimaailmaa (tosin oikea, naapurit huomioiva asumistapa tulisi lapsillekin kerrostalossa opettaa), musiikin soittaminen taas ei niinkään. Kohteliaisuussyistä olen itse hommannut kuulokkeet, joilla luukuttaa musiikkia, jota taatusti ei naapurit tahdo kuunnella. Hyvä neuovo kerrostaloasumiseen on, että tee toisille, kuten tahtoisit itsellesi tehtävän. Harvemmin toimii molempiin suuntiin, mutta itse olen ainakin periaatteen nainen.

• x-mäni

Vai normaalia äänimaailmaa!!! kukaan ei pakota riivatun kakaroita pomppimaan kuin vimmatut olohuoneen lattialla.. mun mielest yksinäisen ihmisen sais olla oikeus silloin tällöin soittaa vähän kovempaa, kun db-määrät pysyvät alhaisina kuiteskin!!

• langattomat
        x-mäni kirjoitti:

Vai normaalia äänimaailmaa!!! kukaan ei pakota riivatun kakaroita pomppimaan kuin vimmatut olohuoneen lattialla.. mun mielest yksinäisen ihmisen sais olla oikeus silloin tällöin soittaa vähän kovempaa, kun db-määrät pysyvät alhaisina kuiteskin!!

kuulokkeet, voit liikkua vapaasti ja kuunnella Lordia niin maan perkeleen lujaa!!!

• x-mäni
        langattomat kirjoitti:

kuulokkeet, voit liikkua vapaasti ja kuunnella Lordia niin maan perkeleen lujaa!!!

En hommaa kun maksavat niin paljon(langattomat)(paitsi jos naapurin akka maksaa) ja Lordia en ikinä kuuntelis, yäk!!! kuuntelen konemusaa eli "jumputusta" ;)

• ÄänettömänäHiiriMies
        x-mäni kirjoitti:

En hommaa kun maksavat niin paljon(langattomat)(paitsi jos naapurin akka maksaa) ja Lordia en ikinä kuuntelis, yäk!!! kuuntelen konemusaa eli "jumputusta" ;)

Kuuntele sitä sitten muualla, vie se musakonees pois kämpästäsi. Muuta omakotitaloon jos pitää kotonaan kuunnella musaa ilman kuulokkeita saatanan terroristi. Itse kuuntelen musaa vain autossa ja jos kotona niin kuulokkeilla, joiden kautta musa tulee paremmin kuultuakin.

Kaikenlaista paskasakkia sitä yhteen kerrostaloon mahtuukin, muuttaisin ellei sietokykyni olisi niin korkea, että siedän satunnaisia äänentuottajia vaikka vihaan kaupunkia kun aina jotain ääntä aiheutetaan milloin mistäkin, ikkunaakin jos auki pitää niin aina sieltä jokin ääni kuuluu, äsken kuului kuinka sirkkeli lauloi ÄÄNEKKÄÄSTI. Tällaista se on kun työmaa on kadulla, kyllä ne perkeleet jaksaakin niitä putkia esiinkaivella veronmaksajien rahoilla ja istua pakettiautossa odottamassa kahvitellen milloin päivän työaika tulee istuksittua työntekoa teeskennellen, välillä pitää laittaa mölylähteet päälle. Näen aidatulle työmaa-alueelle ja olen huomannut millaisia lapioon notkujia ne ovat.

• x-mäni
        ÄänettömänäHiiriMies kirjoitti:

Kuuntele sitä sitten muualla, vie se musakonees pois kämpästäsi. Muuta omakotitaloon jos pitää kotonaan kuunnella musaa ilman kuulokkeita saatanan terroristi. Itse kuuntelen musaa vain autossa ja jos kotona niin kuulokkeilla, joiden kautta musa tulee paremmin kuultuakin.

Kaikenlaista paskasakkia sitä yhteen kerrostaloon mahtuukin, muuttaisin ellei sietokykyni olisi niin korkea, että siedän satunnaisia äänentuottajia vaikka vihaan kaupunkia kun aina jotain ääntä aiheutetaan milloin mistäkin, ikkunaakin jos auki pitää niin aina sieltä jokin ääni kuuluu, äsken kuului kuinka sirkkeli lauloi ÄÄNEKKÄÄSTI. Tällaista se on kun työmaa on kadulla, kyllä ne perkeleet jaksaakin niitä putkia esiinkaivella veronmaksajien rahoilla ja istua pakettiautossa odottamassa kahvitellen milloin päivän työaika tulee istuksittua työntekoa teeskennellen, välillä pitää laittaa mölylähteet päälle. Näen aidatulle työmaa-alueelle ja olen huomannut millaisia lapioon notkujia ne ovat.

Tosi rakentavaa kritiikkiä tolta edelliseltä... Hiiteen kakarat!!!

• #¤%&#

• Anonyymi

Joo kaupungin vuokra rivitalot on pahimpia.Ei yksityisyyttä missään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Niin surullinen

onnettomuus taas. Voimia ihan kaikille läheisille,kavereille ja kouluun 🙏
      Lapua
      163
      4382
    2. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      26
      3193
    3. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      136
      2713
    4. Paloautoko se oli kolarissa Juntusrannan risteyksessä?

Oli kuva paloautosta nettijutussa.
      Suomussalmi
      25
      2318
    5. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      59
      2200
    6. Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!

Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1888
    7. Mitä tapahtuu?

Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?
      Outokumpu
      30
      1714
    8. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      39
      1705
    9. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      64
      1320
    10. Murtautuminen uimahalliin

17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?
      Kiuruvesi
      34
      1171
    Aihe