Muistaako kukaan tapahtumaa nimeltä Räpylä Rock? Pesäpallo kentällähän se järjestettiin ja tais olla aika nimekkäitä esiintyjiäkin paikalla? Muistaako kukaan vuosia ja ketäs siellä esiintyi?
Räpylä Rock
31
6500
Vastaukset
- 80-luvulla
joskus oli, esiintyjiä en muista, varmaan jotain paikallisia ainaki
- muistan
Popedaa olen ainakin ollut siellä katsomassa!!!
Vuotta en kyllä enää muista... - Surmakulli stadista
Tulihan siellä nähtyä vaikka mitä. Esim. sliipparit, eput jne.
- pesäpallokenttä
yksi konserrti oli ainakin 80-luvun loppupuolella ja siel esiintyi J KARJALAINEN JA MUSTAT LASIT JA TAIS SIEL OLLA AKI JA TURO MYÖS.
- muistan kyl
joo, vuonna -88 tais olla kun kävin bogarttia kattoos räpylärokis...
- Gynt
oli siellä myös....
- vallu
oli joo ja Nikki tipahti kitarasoolon aikana :-)
- vallu
vallu kirjoitti:
oli joo ja Nikki tipahti kitarasoolon aikana :-)
että tipahti siis lavalta.....
- määää vaaaan
Bogart Co
- Jpkoo
Sokkarista haettiin liput ja oli paitakin,mut on jo hävinnyt..... se paita
- Lallero70
Melrose,Sleepy Sleepers,Aki&Turo,Whistle Bait
- 10+3
JaTervasaaressa oli ennen vuosituhannen vaihdetta Humulus lupulus :D
- pihakuuntelija
kahtena kesänä vain järjestettiin -86 ja -87. en tiedä miksi loppui tai lopetettiin.
- sten
stone oli myös
- KerranTaisinOlla
Ilona oli mielikuvani mukaan myös. Ja Kolsin Pekan mukaan ilman pokkareita ;)
Kaverit hakivat festaritunnelmaa ja nukkuivat autossa sen sijaan että ois kävelleet kotiin alakupunkiin nukkumaan ...
Yksi syy lopettamiseen oli kait se, että kentän putsaamisesta lasin suruista ja muusta roinasta oli kohtuuton homma. - Lallero70
Aki ja Turo olivat ja löytyy kotoa VHS kasetti missä vilahtaa muutama tuttu Räpylä Rockissa kuvatussa pätkässä
- minä taas
Eppu Normaali,Topi Sorsakoski,J.Karjalainen ja Bat Guano! Terkkuja Köpille,Kairille,Vilkin Jussille,Parosen Velkulle ,Larsulle ja sen veljelle,oliko Samppa?
- mukanaollut
Katsokaa vuosi eppujen levyn (vuosi85?) kannesta, löytyy luettelosta. Oli siellä myös boycott, sielun veljet, olisiko 1987?
- retrohelmi
Akin ja Turon keikkaa kuvattiin siellä,löytyy VHS tallenne sieltä
- Miehemme_maalta
Tuli käyty kertaalleen, ehkä 1987 tai -88? Olisiko ollut ainakin Eput ja Peer Günt lauteilla sinä iltana? Normaaliin kasarityyliin melkoisessa simassa pyörittiin kaverin kanssa alueella. Sitten loppui juoma. Neuvokkaasti lähdettiin hakemaan lisää autolta huvialueen ulkopuolelta. No paluu alueelle tyssäsikin sitten järkkäriin, joka ei päästänyt enää takaisin (kerran sisään ja kerran ulos samalla lipulla). Edelleen neuvokkaina ja nuoruuden innossa keksimme, että koska kadut ovat tukossa, niin pyyhälletään niiden välissä olevien omakotitalojen pihojen läpi takaisin alueelle. Noin puoliväliin saakka matka meni ihan ok, mutta sitten järkkärit äkkäsivät manööverimme. Loppumatka kentälle sitten juostiin tai lähinnä aidottiin pihojen läpi. Alueelle asti selvittiin eivätkä järkkärit saaneet kiinni. Filmi katkesi hieman myöhemmin illalla...
- Anonyymi
Mikä oli kävijä ennätys Räpylä Rokissa?
- Anonyymi
Paremminkin sopupelirock.
Joo, olin.
J-Karjalainen oli, muita en muista.- Anonyymi
Bändejä joita muistan esiintyneen: Eput, Peer Günt, Boycott, J.Karjalainen, Siekkarit, Sliipparit. Sit ehkä Juliet Jonesin Sydän, SIG tai jotain vastaavaa.. Lappeenrannasta tultiin festarin järkkäämällä bussilla, mun eka festari. Olin n. 14v :) Jäänyt mieleen kun Peer Güntin Tsööz lähti harrikalla ajamaan naisystävänsä kanssa lavan takaa poikki ison hiekkakentän ja prätkä stoppasi keskelle kenttää. Aikansa siinä poljeskeli käyntiin kunnes apuvoimia saapui paikalle. Kyllä myötähäpeän määrä oli melkoinen ;)
- Anonyymi
Popeda ainakin. Vuosi oli 1987. Bandiittipolkka on jäänyt mieleen
- Anonyymi
mulle ei jäänyt sitäkään vähää mieleen kun tuli oltua niin päissään
- Anonyymi
Gringos Locos oli myös
- Anonyymi
Eikö räpylärockille olisi kysyntää yhä vieläkin? Dark river on kotkassa, mutta haminassa voisi olla rock painotteisempi tapahtuma.
- Anonyymi
Kallista puuhaa jos kunnolla tehdään. Muuten on parempi olla tekemättä. Se ei ole mitään ihan pieniä summia joita tunnetut bändit ottavat palkkioksi. Sellaisia on oltava mikäli tapahtuman halutaan onnistuvan. Porukkaa kun on houkuteltava muualtakin kuin HaminaKotkan seudulta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kallista puuhaa jos kunnolla tehdään. Muuten on parempi olla tekemättä. Se ei ole mitään ihan pieniä summia joita tunnetut bändit ottavat palkkioksi. Sellaisia on oltava mikäli tapahtuman halutaan onnistuvan. Porukkaa kun on houkuteltava muualtakin kuin HaminaKotkan seudulta.
Ehkä kannattais erikoistua. Rokkifestareita kun on Suomen suvi väärällään. Jotain speciaalimpaa haminaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä kannattais erikoistua. Rokkifestareita kun on Suomen suvi väärällään. Jotain speciaalimpaa haminaan
Täällähän ehdotettiin jo sateenkaarikarnevaalia.. Siinä spesiaalia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192420- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292112Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522099Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti191655Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3841560Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2721371
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm121356- 1301346