etten ota itselleni kunnia tästä HAPAVESI-PALSTAN aikaan saannista,sillä kaikki kunnia kuuluu keskustelijoille jotka ovat olleet keskusteluissa mukana.Vaikka olenkin pommittanut ylläpitoa usean viikon ajan oman palstan saannin puolesta viimeksi tänä aamuna.
Huomautus keskustelijoille:Tulen takaisin JOS jätätte tuon turhanpäiväisen sättimisen minua kohtaan pois?
Huomautus keskustelijoille:Tulen takaisin JOS jätätte tuon turhanpäiväisen sättimisen minua kohtaan pois?
Vastaukset 62
Vanhimmat
Mielestäni olet nyt saanut aikaan hyvää monille kirjoittajille. Olet nyt turhan vaatimaton. Toivotan sinut tervetulleeksi tänne, yritetään tehdä yhdessä tästä vireä palsta, jossa muita kirjoittajia arvostetaan hänen ihmisoikeudelle kuuluvin arvoin.
Jos vääryyttä ilmenee voi käyttää tuota 'ilmoita asiattomasta viestistä' linkkiä.
Sinä Jussi olet tehnyt paljon tämän palstan puolesta, vielä suuret kiitokset sinulle ponnisteluistasi.
t. rauhanpiippua poltteleva hukka
yhtyy hukan sanoihin täydestä sydämestä! =) Kiitos Jussi ylläpidon " pommittamisesta " ja tervetuloa takaisin!
saisin ymmärtämään HEKO HEKON ja SAKEN etten ole niin pahapoika miltä näytän,vaan ihminen siinä muutkin keskustelijat.
taitaapi aukoa sulle pilke silmäkulmassa.. Kun huomaa, että osuu ja uppoo, niin tuntuupa hyvältä. Jos minä olisin sinä, tästä lähtien, kun sinulle auotaan, anna jotakin nasevaa takaisin tai ole vastaamatta. Mutta älä hyvä mies poista viestejäsi, sillä se saa aika lailla meistä jokaisen takajaloilleen! Tietenkin sitten poistot ymmärtää, jos menee ihan asiattomuuksiin, mutta pienistä läpistä.. älä Jussi poista! Anna takaisin! =)
Ja kyllä meistä jokainen tietää, että olet ihan tavallinen keskustelija!
ymmärtää,vaan ymmärräthän sinäkin ettei siitä mitään tuu jos täällä ollaan niinkuin "kusi sukassa"...punnitaan joka sana tarkkaan että uskaltaako sitä sanoa...mitä siitä tullee,ei mittään sanon minä. Saa sitten nähdä kuin pitkään sinä maltat olla "maltillisella linjalla",et kovin kauan luulen mä.Eikä sinun tartte ollakkaan ...räväkkää Jussia täällä kaivataan eikä mitään "nössö Jussia"ETTÄ tervetuloa vaan Hermannin nuorisoseuraan toivottaa Sakke.....Siinä Saken saarna Jussille.
kyllä jussankin pitää huumori ymmärtää joskus rajukin.että ruppeahan "RUNOILEEN RUUNEPERI".
sinua olenkin kaivannut, oikeasti. Lupaan olla sättimättä, jos sinä lupaat olla sättimättä muita. Siitähän se usein lähtee. Sovitaan että ei kukaan sätitä toisia. Voi kait leikkiä lyödä ja keljuilla, mutta ei olla ilkeitä. Sitä paitsi olen sitä mieltä että parempi, että annamme toisillemme olan takaa, kuin se, että alamme täällä haukkumaan ulkopuolisia.
sättinyt tällä käyntikerralla ketään?
tarttee kaikki. Jussi ei ole luonnostaan lerppumuna, vaan tomera tykki. Ajattelussa apinamiehen raivoa ja kypsän ihmisen otetta. Jussi anna paukkua, usseimmat tykkää, tekopyhät irvistellee.
vakka häntä pistätkin halvasta,selvää pilailua jussilla.
se onkin,että sais ampua täyteisillä?
tykitä. Selevissä asaioissa ei pehmoilla.
jussia.
vattukylästen idoli. Suoraselkäsyyden ja terävyyden huoppu. Mielipidevaikuttaja. Terävää Jussi-paukkua tarvitaan joka asiassa. Munasillaan ollaan ja Jussia rakastetaan.
olla oma itsensä,elä turhaa retostele,hän osaa itse.
sitä ihtiään. Kovaa ja kolisevaa kansa kaipaa. Ei mitään hapatusta. Jussi-kolli möyryämään.! Vauhtia Vattu-Jussin kavulle.
mahotonta pilikkaamista.
Kunnia Jussille. Ainualle TOSI miehelle koko Vattukylässä. Ajatuksensa on ilmaissut, vaikka vallanpitäjät vainonneet. Jussia ei ole höyhenissä tervattu. Omalla nahkallaan on tuulta torjunu.
miten häntä on vainottu.
Haapavesi.
Antasit siementen sinkoilla, ku sulla on toimiva tykki.
laitto jussilta onnistu?
Hannu muuta tietää?
henkilöitä nimeltä arvailemaan,miksi?
vain arvailua ja mitä mainittu etunimi tuo sinulle mieleen,sillä eihän siinä ole mainittu sukunimeä lainkaan.
sellaista on sitten kysellä jos ei tuo mitään mieleen.
Hannuhan se oli.
hän teillä ja mikä hannu.Minä tunnen montakin hannua.
minäkin tunnen monta,mutta lukumäärää en muista.
tarkoitat jolle herjaa haluat heittää.
kun tuo kalja tekee tehtävänsä.
tullut sähköposti:
Kiitos palautteestasi ja kehitysehdotuksestasi.
Ehdotus välitetty eteenpäin ja se tullan käsittelemään yhdessä muiden kehitysehdotusten kanssa.Käyttäjiltämme saadut kehitysideat ovat meille erityisen tärkeitä ja niiden avulla kehitämme palvelujamme paremmiksi ja monipuolisemmiksi
Ystävällisin terveisin,
SUOMI24:n käyttäjätuki.
Viittaako tämä tähän Haapaveden oman palstan saamiseen mitenkään?
Viesti tullut sähköpostiini 4.6.2006 klo 14,33.
saa kuka tahansa kun vaan viitsii jotain lähettää ylläpidolle! Sori Mehtojussa,tuolla ei ole mitään tekemistä Haapavesi-palstan kanssa.
onko kukaan saanut vastaavanlaista?
Mutta eipä ole tainnut kenellekkän ANONYYMILLE kirjoittajalle vastaavaa tulla.
jotka esityksiä sinne laittaa.
ne ovat olleet pelkästään AUTOMAATIN VASTAUKSIA johon ei pysty edes vastaamaan.
automaatin vastauksia kun sullekkin, jussa! Kyllähän se varmasti on uskomattoman hienoa ja fantastisen mahtavaa ku saa sähköpostin oikkein suomi24;sen ylläpidolta, mutta sori, ei ne sitä sun palautetta/ehdotusta lukenu!
sinä luulet,mutta sinun luulosi ei ole tiedon väärti.
välitä näistä tyhjänpäiväisistä jutuista. Entisaikoina heiltä olisi jäänyt kiertokoulukin kesken.
minäkin sen noteerasin.
kävi nuornamiehenä sitä apajan-apukoulua,ja nyt jo suurmiehiä.Hattua saapi nostaa.
koulu aikana ei ollut Apajalla APUKOULUA,koska Ollaperäset kävivät koulua siellä.
niin se vain tuo aika kuluu.Anton pojankin osalta.
sinäkään mikään VÄLKKY ole.
äijä oot,eilen ilmotit ettet ota kunniaa ja nyt jäljentelet saamiasi n:s sähköposteja tänne .Muistaisit että et halunnut kunniaa itsellesi ,vaan kaikille kirjoittajille.Mistä mielen muutos.
Ainua tosi mies Vattukylässä. Me muut tumpelotelineitä ja aivokääpiöitä!
kylämme kolleista unohtu.
olenkin iilimato ja ehkäpä vielä joitakin muitakin nimittely sanoja minuun voisit liittää,mutta takinkääntäjä saatikka mielistelijä en ole.Olenhan kuitenkin eräs paikkakunnallamme tunnettu henkilö ,vaikka en viitsi persoonaani julkituodakkaan.
on hyvä heittä minkälaista läppää tahansa,mutta toisin on minun kohdallani.En hae kunniaa itselleni tämän palstan saamisesta,koska haluan että kaikki
täällä kirjoittavat ovat ansainneet tämän huomion ja
kiitoksen osakseen.
jussi aamusta meukkaapi.
meukkaamista siinä kun ei ota kunniaa itselleen?
tapahtumaan suunitellaan tosissaan. Hyvää miestä kunnioitetaan.
mikä vitsi.
HÄNTÄ KYLLÄ KUIN VIERASTA SIKAA.
Lupaus ja sen pitäminen, kaksi eri asiaa, vai kuinka.
vaiheessa pidin pienen paussin.Muistaakseni paussinpituus oli kolme viikkoa.
joka ei ole koskaan ollut poiessa kuin korkeintaan viikon ja silloinkin pakosta.,
Miltäs tuntuu?
jos jussi luopuu arvioinneistaan .
ei ole jussi vieraillut,
happanee joutuisasti.
tekemäss?
Mutta ansio on sinun !
karille kankkunen.
HAAAAH HAAAAAH hah
!%%"¤&/%#&/%%&