Mihin Aksu kuoli?
Aksu?
9
2588
Vastaukset
- ???
Club19:ssa duunissa...?
- oli vaan
ihan harmiton kuljeskelija porin alueella,asuiko jossain yömajassa??alkoholi varmaan maittoi,muttei ollut mikään rähinöitsijä.kiltti vanhempi mies
- sama henk...
oli vaan kirjoitti:
ihan harmiton kuljeskelija porin alueella,asuiko jossain yömajassa??alkoholi varmaan maittoi,muttei ollut mikään rähinöitsijä.kiltti vanhempi mies
Oletteko nyt ihan samassa Aksussa???
- sama henk.....
oli vaan kirjoitti:
Oletteko nyt ihan samassa Aksussa???
- ...
oli vaan kirjoitti:
Aksu asui keskustassa yhden isohkon talon yläkerrassa. Ja kyllähän se rähisi myyjille ja tarjoilijoille ja joskus jopa yrutti lyödä pullolla yms.
- hhhhuuuuhhhhuuuuhhh
... kirjoitti:
Aksu asui keskustassa yhden isohkon talon yläkerrassa. Ja kyllähän se rähisi myyjille ja tarjoilijoille ja joskus jopa yrutti lyödä pullolla yms.
Isosisko oli eräällä grillillä töissä keskustassa ja aksu kävi vähän väliä riehumassa siellä kun myyjät ei antanut kaljaa hänelle yhdeksän jälkeen...että tälläistä!
- yökkö vaan
oli vaan kirjoitti:
sossu järjesti aksulle asunnon, ja diokonia vei ruuat ,mutta aksu ei aina ollut kotona, vaan kun oli kulkija nii kadulla majaile, ku siellä jo monet vuodet kadulla asui, ei osannut kotiutuu kortteriinsa;)antaa jo levätä rauhsaa aksun;)
- hoitaja
Aksu kuoli sairaalaan. sen enempää en kerro.
- mies...
Tais joutuu taas jalan takia sairaalaan. Kuinka vanha hän oli?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395248- 853752
- 483145
- 623045
- 113025
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562383- 411878
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1451848Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101825- 181751