voiko kaksosiin luottaa?

vaaka_

monesti oon lukenu täältä et kaksosiin ei voi luottaa ja ne pettää jne..joten mietin voiko siihen luottaa jos kaksonen sanoo että ei petä!? oon myös meinannu jättää tämän kaksosmiehen pari kertaa mutta ollaan sovittu aina ja hän on halunnut jatkaa...ihme ettei ole kyllästynyt jo!

35

5608

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kesäkuun nainen

      ei voi luottaa pätkääkään. Jos kaksonen sanoo noin oudosti, ettei petä, niin voit olla varma, että hän kyllä pettää!Meihin ei kannata luottaa eikä meitä kannata ottaa vakavasti,sillä olemme niin "tuulella käypiä"eli mistä milloinkin puhaltaa, valitettavasti.

    • ehdottoman uskollinen

      Kun kaksonen on löytänyt "sen oikean", hän on uskollinen. On todella rumaa sanoa toisista ettei voi luottaa jos itse alentuu pettämään.

      Minäkin kaksosena olen tuplapersoona, mutta uskollisuudessa kaksospuoliskoni ovat yksi. En koskaan antaisi alttiiksi niin hienoa suhdetta ja luottamustamme Prinssin ja minun välillä.

      Ota selvää oletko hänelle se oikea =)

    • kaksosen vaimo

      Minun kaksosmieheni petti suhteen alussa ja jäi kiinni. Aikaa siitä on jo yli kymmenne vuotta, enkä ole sen jälkeen huomannut mitään merkkejä ainakaan mistään suhteesta. Saattaa tu vieraissa piipahtaa, mutta aina on kotiin tullut. Itse en häntä sido, olenhan jousimies.

      • vaaka_

        mitäs se kertoo kaksosesta...jos hän pelkää että pettää joskus kännissä...


      • kaksosen vaimo
        vaaka_ kirjoitti:

        mitäs se kertoo kaksosesta...jos hän pelkää että pettää joskus kännissä...

        sopiva kohde tulee vastaan. Mieheni sanoi aikanaan kun selvisi että hän on pettänyt, että pettää saa, mutta ei saa jäädä kiinni...

        Ota noista nyt selvää, ne on kaksosia.


    • Iris

      Olin suhteessa kaksosmieheen. Alussa oli aivan ihanaa, tyyppi kietoi täydellisesti pikkusormensa ympärille,hän tulvi ideoita ja intoa kuin pikkupoika ja sai minutkin puheillaan täysin päästäni sekaisin. Hän osoittautui todelliseksi valloittajaksi, häneen ei voinut olla rakastumatta! Seksi oli mahtavaa ja keskustelu aina erittäin vilkasta, mutta jo ensimmäisten viikkojen jälkeen alkoi tunteilla leikkiminen ja todellinen PELI. Hän halusi ehkä yhtäkkiä tavata tai soitteli / viestitteli usein ja sitten taas katosi pariksi viikoksi ilmoittamatta itsestään mitään. Peli päättyi HUONOSTI - molempien osalta. Minä kärsin kauan,koska en koskaan ymmärtänyt missä mentiin. Suhde oli aina ON/OFF -tilassa. Mies sitten taas loukkaantui pahan kerran, kun kerrankin uskalsin sanoa sanottavani suoraan. Vaikka olimme sinkkuja molemmat,hän tapaili minua vain salaa, koska toisten edessä näyttäytyminen olisi ollut "merkki situoutumisesta". Toisen jalan oli oltava aina oven välissä. Kaksosmies päättää KAIKESTA, hän muuttaa keskinäisiä sopimuksia varoittamatta ja tarvitsee tilaa ollakseen ikuinen pikkupoika. Ei kai molemmat voi olla ykkösiä...Ja kaksonen ei peräänny. Ja he ovat niin rehellisiä, että sanovat kaunistelematta totuuden vaikka se loukkaisi kuinka pahasti.Muistan myös luonteen kaksijakoisuuden: ensin hurmaava ja ihana ihminen ja yhtäkkiä kylmä ja tunteeton egoisti, hieman narsistinenkin. Kaksosmiestä ei voi saada kokonaan omakseen, niin se vaan on. And they will never grow up! Neuvoksi naisille, jotka ovat ihastuneet tulisesti kaksosmieheen:1)ÄLÄ JUOKSE PERÄSSÄ! 2)ANNA TILAA! 3)MUISTA ETTET OLE SEN AINOA FLIRTTI! 4)OTA HUUMORI MUKAAN; kaksosmies leikkii aina. 5)KEHU KOMEAKSI AINA KUN VOIT; kaksosmiehen egoa pitää pönkittää aina. Parempi liikaa kuin liian vähän kohteliaisuuksia! 6)TÄRKEIN: JUOKSE KARKUUN JOS ET HALUA KOHDATA JUURI NYT SUURIA TUNNE-ELÄMÄN KUOHUJA TAI KRIISEJÄ... Näitä neuvoja olisin itsekin tarvinnut, mutta taitaa olla liian myöhäistä...

      • kärsijä

        Ei voi olla totta, aivan presiis samanlainen tarina täällä, todella raskas kokemus!!!!!


      • Kaksosneito

        kyseessä sittenkin olla jokin miestyyppi riippumatta horoskoopista. Minulla juuri samanlainen kokemus kalamiehestä, jonka kartassa ei ole kaksosta ollenkaan.

        Käytös just presiis niinkuin kuvailit lisättynä vielä se ettei muiden kanssa vehtailu jäänyt siihen flirttiin ja jalka oli ovenraossa ainakin silloin kun baarit meni kii ja piti päästä ns. "kainaloon", hehe.. luojan kiitos ohi on yhtä kokemusta rikkaampana ja sydän raapaleilla, onneksi sekin on uusiutuva luonnonvara!! :))

        Voisin melkein vannoa että jos ei vielä "eronne" jälkeen ole ottanut yhteyttä niin kyllä hänestä vielä kuulet varsinkin jos sinä olet se joka on jättänyt..


      • Iris
        Kaksosneito kirjoitti:

        kyseessä sittenkin olla jokin miestyyppi riippumatta horoskoopista. Minulla juuri samanlainen kokemus kalamiehestä, jonka kartassa ei ole kaksosta ollenkaan.

        Käytös just presiis niinkuin kuvailit lisättynä vielä se ettei muiden kanssa vehtailu jäänyt siihen flirttiin ja jalka oli ovenraossa ainakin silloin kun baarit meni kii ja piti päästä ns. "kainaloon", hehe.. luojan kiitos ohi on yhtä kokemusta rikkaampana ja sydän raapaleilla, onneksi sekin on uusiutuva luonnonvara!! :))

        Voisin melkein vannoa että jos ei vielä "eronne" jälkeen ole ottanut yhteyttä niin kyllä hänestä vielä kuulet varsinkin jos sinä olet se joka on jättänyt..

        ottaa yhteyttä...Loukkaantui pahasti mun sanoista, taisin olla eka, jolla oli rohkeutta sanoa sille suoraan, mikä se on miehiään. (Olet oikeassa, kaikista merkeistä löytyy näitä miestyyppejä, mutta sanotaan, että kaksosilla on vielä suurempi taipumus kuulemma elää kaksoiselämää).Haluaisin vaan tietää, että miten vastuuntuntoisia kaksosmiehet /nämä miestyypit ovat tositilanteessa? Onko kokemuksia?Ongelmana oli nim. se, että kun kerroin sille viimeisen riidan päätteeksi, että pelkäsin olevani raskaana, se sanoi olevansa tukena vaan, kunnes asiaan tulee selvyys ja haluavansa sitten katkaista kaikki välit meikäläiseen. Mä en ota armonpaloja, joten katkaisin välit saman tien ja murehdin asiaa aikani yksin. Mulle on nyt ONNEKSI selvää, ettei "perheen"lisäystä ole tulossa, mutta tämä kaksosmies ei ole osoittanut millään tavalla halavansa tietää miten asiat on menneet... Ei ole soittanut eikä viestinyt enää ja kun nähtiin, ei suonut melkein edes katsetta meikäläisen suuntaan. Outoa, kyseessä on kuitenkin vakava asia, jonka luulisi menevän sen "Peter Pan -seikkailujen" yläpuolelle. Mun mielestä kaksoset on vastuuntuntoisia kuitenkin käytännön asioissa, joten miksi tässä meni näin?Olisihan siitäkin varmaan mukavampi tietää, miten asian ratkaisin, mitä olen päättänyt tehdä vai pitikö asiaa ratkaista ollenkaan tms...Jäi todella paha mieli...Miten ihanasta symppiksestä voi tulla tositilanteessa noin raukkis ja kylmä? Onko tämä sitä kaksosmiehen kaksipuolisuutta?Vai oliko tässä kyseessä kaksosmiehen ylpeys ja huono kritiikinsietokyky?? Vastatkaa jos on kokemuksia.Thanks!


      • Kaksosia kokeillut -75
        kärsijä kirjoitti:

        Ei voi olla totta, aivan presiis samanlainen tarina täällä, todella raskas kokemus!!!!!

        Siis mulla kans! Aivan samanlainen kokemus ja nyt kamala olo. Kuin olisin mennyt lankaan pahemman kerran ja vieläkään kaiken pahan päätteeksi en pysty täysin vihaamaan sitä. Ikävä painaa. Miten pelaaja-kaksosmiehestä pääsee yli?? Onko joku ollut samanlaisessa pakkomielteisessä ja itsetuhoisessa suhteessa, josta ei pääse irti?? Miehestä pääsin eroon mutta ajatukset jäi siihen kiinni...HELP!


      • Tyttönen22
        Kaksosia kokeillut -75 kirjoitti:

        Siis mulla kans! Aivan samanlainen kokemus ja nyt kamala olo. Kuin olisin mennyt lankaan pahemman kerran ja vieläkään kaiken pahan päätteeksi en pysty täysin vihaamaan sitä. Ikävä painaa. Miten pelaaja-kaksosmiehestä pääsee yli?? Onko joku ollut samanlaisessa pakkomielteisessä ja itsetuhoisessa suhteessa, josta ei pääse irti?? Miehestä pääsin eroon mutta ajatukset jäi siihen kiinni...HELP!

        Täällä sama juttu. 6-vuotta takana seurustelua, ero ja nyt vasta alan selvitä. Ikävä on kova ja hänellä heti uusi kierrossa. En silti vihaa, sillä välittäminen meidän välillä on niin suurta. Hän yksinkertaisesti on villi sielu mutta sellaisella salakavalalla tavalla missä se ei näy mutta räjähtää yllättäen eteesi. En voi muuta sanoa kuin että en olisi koskaan uskonut.


      • Iris
        Tyttönen22 kirjoitti:

        Täällä sama juttu. 6-vuotta takana seurustelua, ero ja nyt vasta alan selvitä. Ikävä on kova ja hänellä heti uusi kierrossa. En silti vihaa, sillä välittäminen meidän välillä on niin suurta. Hän yksinkertaisesti on villi sielu mutta sellaisella salakavalalla tavalla missä se ei näy mutta räjähtää yllättäen eteesi. En voi muuta sanoa kuin että en olisi koskaan uskonut.

        Olen nyt saanut oltua tietyn ajan tästä kaksosmiehestä täydellisesti erossa, ei samoja paikkoja viikonloppuisin, ei puhelinsoittoa, ei viestejä. EI MITÄÄN. Eilen nähtiin pitkästä aikaa. Ei edes moikannut. Joten - WHO CARES!?! Siinä näkyi, mikä tyyppi tämä oli laatuaan. Eli antaa olla!! Pelaaja ja kakara loppuun saakka ja sellaiseksi jää. Ei edes hyviä tapoja. Ei siitä kuitenkaan olisi koskaan pidemmän päälle tullut mitään. Ei yhtään mitään.Olo oli eilen kamala mutta nyt asiaa miettiessäni, olen kuitenkin vahvoilla. HÄN siinä menetti - mukavan ja oikeasti hyväsydämisen ihmisen. Mä menetin...MITÄ?? En ainakaan mitään hyvää. Annoin paljon itsestäni, sain VÄHÄN. Ei mene tilit tasan. Ole reipas oma itsesi ja nauti nyt sinkkuelämästä. Löydät taatusti muitakin kuin Peter Paneja!Pää pystyyn!! :)


    • heidimaarit

      Kyllä meitä luotettaviakin kaksosia on olemassa, vaikka meistä pedataan suurinta pettäjä merkkiä.Ei kannata uskoa pelkkään kooppiin, kyllä se totuus ilmenee ihan ihmisestä itsestään ilman horoskooppeja, vaikka jotain yhteistäkin löytyisi.Jokaisella naisella on se kuudes aisti jonka avulla tunnistaa valehtelevan henkilön.

    • Sinkkuyhteiskunnasta

      Haloo, haloo, elämme 2006- lukua!

      Ihminen on yksilö. Ihmiskunnan kehitys on jo aika pitkällä, yhteiskuntamme on enemmän ja enemmän muuttumassa sikkuyhteiskunnaksi - mutta vielä on tilaa kehittymiselle - emme ole valmiita vielä!

      Miksi sitoa toista ihmistä itseensä? Ei ihmisiä voi omistaa. Orjakauppojen aika, jolloin voitiin ostaa itselleen toinen ihminen, on onneksi kaukana takana historiassa.

      Kehitä itseäsi, niin että selviät itsenäisesti. Ystäviä ja tuttavia on oltava, koska ihminen on sosiaalinen eläin, mutta miksi sitoa toista ihmistä itseensä! Suhteitten on oltava vapaaehtoisia eikä niistä voi tehsä elinikäistä sopimusta. Ihminenhän muutuu ja kehittyy- niin myös yhteiskuntamme!

      Koska kaksoset ovat tähtitaivaan teini- ikäisiä, niin he ovat avoinna kehitykselle, he ottavat kaiken uuden vastaan ja uskaltavat tehdä muutoksia elämässään. Luultavasti kaksoset ja myös kalat ovat edeltäkävijöitä sinkkuyhteiskuntaan. Emme voi estää ihmiskunnan kehitystä. Kuten kaiken kehityksen tiellä, niin myös sinkkuyhteiskunnan kehityksen edessä on esteitä. Kaikki ihmiset eivät samanaikaisesti hyväksy kehitystä, vanhojen viisausten ja elämäntapapojen muutoksia ja karsintaa niiden käytöstä. Hyvä vertauskuva on jos ajattelee tieini- ikäistä, joka huomaa, että kodin ulkopuolella on toisiakin tapoja kuin kodissa ja hän tahtoo kokoeilla muutakin, mutta saa vastustusta vanhemmiltaan. Juuri näin käy tähtitaivaan teinin kanssa, siis kaksosen. Mutta pian seuraavat muutkin perässä - kuten teinin vanhemmatkin huomaavat, että teinin uudet tavat eivät olleetkaan hassumpia.

      Ei varmaan ole montaakaan, jotka ovat olleet täysin uskollisia suhteesaan. Sitä on vaikeaa tunnustaa, ja emme tunnustakaan ennekuin vastapuolella on todisteet. Mutta, tämä kuuluu historiaan. Nyt elämme 2006- lukua, ja jokainen ihminen omistaa itse oman ruumiinsa, ja saa sitä käyttää kenen hyvänsä kanssa tarvitsematta tehdä raporttia jollekin toiselle ihmiselle.

      Emme ole vielä aivan valmiita sinkkuyhteiskuntaan. Monta askelta sinnepäin on tosin takanamme. Ei ollut kauaa sitten, kun kaikki parit menivät naimisiin, ja vieläkin aikaisemman kehitysvaiheen aikana vihittiin kaikki jossain kirkossakin. Sitten seurasi avoliitot, sitten kumppanuus, johon voitiin mennä myös oman sukupuolensa edustajan kanssa. Siis kehitys on käynnissä. Avoliitot ovat aikamme kehitysvaihe - ei tarvitse enää asua yhdessä suhteensa vuoksi. Miksi sitten tehdä valoja ikuisesta rakkaudesta ja uskollisuudesta, koska sitä ei ole. Ennenvanhaiset avioliitot, jotka kestivät koko iän, olivat usein sopimusavioliittoja. Puolisot jäivät liittoon toisen uskottomuudesta hiuolimatta, koska heillä oli yhteinen elätys, ehkä yhteistä omaisuutta jne,. Mutta, olivatko he onnellisia? Voiko petetty, jota on syrjitty toisen vuoksi, tuntea rakkautta sen puolison läheisyydessä? Toiselta puolin ymmärrän "uskotomuuden", ymmärrän avioerot, ymmärrän tunteet. Rakkautta "tapahtuu" niin harvoin, että sille on annettava mahdolllisuus. Ei saa tuomita ketään, joka löytää "uuden".

      Itse olem kaksoisnainen. Nuorempana en ollut uskoton fyysisesti, mutta koko ajan ajatuksissani. Jos ei muuta, niin huomasin ihailevat katseet miesten silmissä. Tosin en "päästänyt" ketään lähelleni. Se oli luultavasti luonnon suoja, koska minulla oli lapsia. Lasten isoksi tultua kehityin vapaaksi, ja makasin niitten kanssa, joiden kanssa tahdoin maata. Kuultuani mieheni uskottomuudesta pahastuin kuitenkin. Tunsin itseni loukatuksi ja syrjityksi. Minua vihastutti, koska mieheni ei ollut "tehnyt" "sitä" "hienosti", siis osannut pitää salassa - kuten minä yli kymmenien vuosien ajan. Meille molemmille tuli siitä kriisi. Emme tahtoneet erota toisistamme, koska rakastamme toisiamme, mutta voimme kumpikin pahoin toisen "ihastuksista". Mieheni arveli kerran, että olenko kateellinen hänen ihastuksistansa. Ehkä olenkin!
      Miksi on niin vaikeaa sallia "nautintoa" toiselle, vaikka sitä otimme vastaan itse kumpikin?

      Olemme nyt kehittyneet, kunnioitamme toisiamme ja ymmärrämme ja olemme antaneet anteeksi uskottomuudet - mutta suhteemme on kylmä. Minun mielestäni hän on "turmeltunut", koska on ollut toisten kanssa. Hän ei puolestaan usko vieläkään tai ei halua uskoa, että minä olen myös ollut uskoton.

      Tässä vaiheessä se onkin, minun mielestäni, yksityisasiani. Omistan itse ruumiini. Hän on tosin se mies, jonka valitsin monien joukosta ja me elämme yhdessä ja elämämme on hauskaa ja rikasta. Minun mielestäni minulla on oikeus omiin salaisuuksiini. Kaikkea ei voi jakaa toistensa kanssa. Elämmehän sinkkuyhteiskunnassa! Olemmehan yksilöitä!

      • Sinkku

        Joo, kyllä sinkkuilu sopii, jos vaan ei loukkaa ketään. Itsekin sanot ensin, että sinkkuyhteiskunta nouskoon, mutta parisuhteessa elävänä myös myönnät, että pettämisistä puolin ja toisin jäi katkera maku suuhun... Mun mielestä nouseva sinkkuyhteiskunta on myös narsistinen egoistiyhteiskunta ja tiedän mistä puhun, kun itsekin olen sinkku. Voin tuoda jonkun kotiini ja pitää hauskaa yhden yön, mutta joka irtosuhteesta jää kuitenkin jotenkin tyhjä olo...Jos mies ottaa yhteyttä jälkeenpäin tunnen loukkaavani sen tunteita kieltäytymällä näkemästä sitä uudestaan, ja jos taas itse jään johonkin tyyppiin koukkuun satutan itseäni pahasti, kun kyseessä on aina joku "sinkkuyhteiskunnan lautakunnan puheenjohtaja" joka vannoo irtosuhteiden nimeen...Ollaan vapaita vaan, mutta ei loukata itseämme ja muita. Kaksosmiehet jäivät nyt tästä kommentista syrjään mutta mainittakoon, että monet mun "karkureista" on ollut juuri sitä tähtimerkkiä...Tiedä sitten miksi...Vaikutuksen tekivät jopa tällaiseen ikisinkkuun kuin meikäläinen!


      • vaaka 2

        niin, yksilöitä... tämä yksilö on nähtävästi vanhanaikainen ;) haluaisin nimittäin ydinperheen... siinä perinteisessä mielessä, vaikka se epämuodikasta oliskin. itselläni on hyviä kokemuksia perhe-elämästä ja haluaisin tarjota lapsilleni samantyyppistä turvaa ja yhdessäoloa... täytyy vain löytää samantyyppinen ihminen, sellainen, jolla on jalat maassa, mutta unelmia pää täynnä :) haluaisin niin, että puolisoni olisi paras ystäväni.


      • kestää kauemmin
        vaaka 2 kirjoitti:

        niin, yksilöitä... tämä yksilö on nähtävästi vanhanaikainen ;) haluaisin nimittäin ydinperheen... siinä perinteisessä mielessä, vaikka se epämuodikasta oliskin. itselläni on hyviä kokemuksia perhe-elämästä ja haluaisin tarjota lapsilleni samantyyppistä turvaa ja yhdessäoloa... täytyy vain löytää samantyyppinen ihminen, sellainen, jolla on jalat maassa, mutta unelmia pää täynnä :) haluaisin niin, että puolisoni olisi paras ystäväni.

        Ystävyys kestää kauemmin kuin rakastuminen/ihastuminen, joka on ohi menevää. Rakastumisen/ihastumisen sanotaan kestävän noin seitsemän kuukautta! Rakkaus on aivan toinen asia. Oikea rakkaus, joka todella on oikeaa rakkautta, om ikuinen. Jos se ei ole ikuinen, niin se ei ole oikeaa rakkautta!

        Jos rakastuminen/ihastuminen johtaa rakkauteen, niin liitosta tulee pysyvä/pitkäaikainen, ja voi olla, että siitä tulee ydinperhe, johon on hyvä hankkia lapsia. Olisikin hyvä juttu, jos ei lapsia hankittaisi, ennenkuin on varma, että suhde on kehittynyt "pysyväksi" rakkaudeksi. (kaavamaisesti sanottuna, siis odota ainakin seitsemän kuukautta!!!)

        Ikävä kyllä, se on juuri näissä "varmoissa" rakkaussuhteissa, joissa "poltamme" itseämme pahiten, kun luulimme, että yhteistä elämää jatkuu lopuksi elämäämme ja kuitenkin tule esille, ettei kestänytkään, vaan toinen osapuoli löysi toisen.
        Siis vaikeat pettymiskriisit ovat tuloksia sellaisista haaveista, joitten luulimme olevan tosia. Kriisi onkin pahin hänelle, jolla on oikeat, terveet "taidot" osata rakastaa. Psykologi Lilly Pincus on on tutkinut surukriisin vaiheita, ja tullut siihen tulokseen, että ihminen, jolla on TAITO rakastaa, murtuu pahiten erosta (kuoleman tai avioeron aiheuttamasta) siis saa vaikeimmat kriisit.

        Sehän on ymmärrettävää, että ihminen, joka toimii "kylmästi" järkiperäisenä eikä tunteile, löytää teorioita ja selvityksiä myös tilanteille, joissa häntä petettiin, siis saa apua kognitiivisestä ajattelutavastaan.

        Terveellä ihmisellä, jolla on terveet, pettymättömät tunteet, on aito tarve ja kaipuu olla rakastettunsa ainoa, ja oikea partneri. Sellainen suhde, jos niitä on olemassa, antaa oikeanlaisen kodin tulevalle polvelle.

        Hyvin harva ihminen on aivan pettymätön ja loukkantumaton nyky-yhteiskunnassamme. Moni meistä on saanut ja saa taistella koko ikänsä tunteittensa selvittelyn kanssa. Päädytään usein sellaiseen tilaan, ettemme enää tahdo antautua mahdollisen loukkauksen alaisiksi ja valitsemme sinkkuelämän. Jos on sillä tavalla "julistanut" itse itsensä (ja itselleen) loukkaantumattomaksi, niin voikin selvitä paremmin, kun jää "jätetyksi". Toivottavaa on vaan, että "odotuksemme" eivät johtaisi meitä odottamaamme tilanteeseen...


    • Gem-86

      Itse pyrin olemaan kaikessa rehellinen, jopa senkin takia, että epärehellisyys ei anna mitään; valhe ei löydä koskaan mitään aitoa. Kaksonen on jo lapsesta lähtien tutkinut nämä asiat. Hän pettää korkeintaan siksi, koska toinen on osoittautunut liian kevyeksi, antamatta sitä mitä hän on luvannut.

      Oot vain liian tyhmä tai muuten vain rajoittunut, että huomaisit elämän monet sävyt. Usko sinä vain yleistyksiin niin menetät oman arvostelukykysi.

      Pysy erossa kaksosista! Sua ei kaivata tänne, jos et osaa ajatella omilla aivoillasi.

      Voihan olla niinkin, että nämä "luonnehoroskoopit" eivät pidä ollenkaan paikkansa. Kuka sulle on silloin valehdellut? Itse ainakin etsin totuutta.

      • vaaka 2

        "valhe ei löydä koskaan mitään aitoa."

        tuo oli minusta loistavasti sanottu :)


      • vaaka 2

        mun mielestäni tämä.. "Hän pettää korkeintaan siksi, koska toinen on osoittautunut liian kevyeksi, antamatta sitä mitä hän on luvannut.".. ei oikeuta pettämistä.. jättäisi itse sitten rehellisesti ihmisen, jota ei kunnioita.. yksi mielipide.


      • Gem-86
        vaaka 2 kirjoitti:

        mun mielestäni tämä.. "Hän pettää korkeintaan siksi, koska toinen on osoittautunut liian kevyeksi, antamatta sitä mitä hän on luvannut.".. ei oikeuta pettämistä.. jättäisi itse sitten rehellisesti ihmisen, jota ei kunnioita.. yksi mielipide.

        Vähän tympii stereotypia kysymykset. Pian kolme vuotta oon sillointällöin käynyt näillä palstoilla ja oon huomannut, että samat "astrolegendat" elää. Sen mukaan olen alle 120cm valehteleva ja kiero pygmi, jonka pitäisi hirttää. Kuitenkin oon lähes päinvastainen. Arvostelijat kertovat huomaamattaan enemmän itsestään kuin yrittävät auttaa muita saavuttamaan oikean itsetunnon. Heihin älä usko.

        Samaa mieltä oon. Mikään ei oikeuta pettämistä. Pettymys on vähän eri asia. Nainen valitsee (rakastuu) lapsuuden "isähahmoritariprinssin" hahmoon heh...ilman krittiikkiä. Myöhemmin hän pettyy "JA TULEE PETETYKSI" siksi, että oli aiemmin pettänyt itseään! Noin yksinkertaista!

        Vielä tuo, että jos epäilet rakkauttasi, luovu! Siitä yksinkertaisesta syystä, että se ei olekkaan rakkautta.


      • vaaka 2
        Gem-86 kirjoitti:

        Vähän tympii stereotypia kysymykset. Pian kolme vuotta oon sillointällöin käynyt näillä palstoilla ja oon huomannut, että samat "astrolegendat" elää. Sen mukaan olen alle 120cm valehteleva ja kiero pygmi, jonka pitäisi hirttää. Kuitenkin oon lähes päinvastainen. Arvostelijat kertovat huomaamattaan enemmän itsestään kuin yrittävät auttaa muita saavuttamaan oikean itsetunnon. Heihin älä usko.

        Samaa mieltä oon. Mikään ei oikeuta pettämistä. Pettymys on vähän eri asia. Nainen valitsee (rakastuu) lapsuuden "isähahmoritariprinssin" hahmoon heh...ilman krittiikkiä. Myöhemmin hän pettyy "JA TULEE PETETYKSI" siksi, että oli aiemmin pettänyt itseään! Noin yksinkertaista!

        Vielä tuo, että jos epäilet rakkauttasi, luovu! Siitä yksinkertaisesta syystä, että se ei olekkaan rakkautta.

        .. mielenkiintoiset jutut. ei kypsempi tyyppi (mies tai nainen) enää rakastu pelkästään ihanteeseen.. kypsyydellä en tarkoita pelkästään ikää.. minusta on vähän lapsellista sanoa, että jos epäilee suhdetta (ei puhuttu rakkaudesta) pitäisi heti luopua leikistä. kyseenalaistaminen on luonnollista, jos ajattelee myös järjellä. rakkaus on eri asia.


      • vaaka 2
        vaaka 2 kirjoitti:

        .. mielenkiintoiset jutut. ei kypsempi tyyppi (mies tai nainen) enää rakastu pelkästään ihanteeseen.. kypsyydellä en tarkoita pelkästään ikää.. minusta on vähän lapsellista sanoa, että jos epäilee suhdetta (ei puhuttu rakkaudesta) pitäisi heti luopua leikistä. kyseenalaistaminen on luonnollista, jos ajattelee myös järjellä. rakkaus on eri asia.

        samaa mieltä, että jos epäilee, ettei voi luottaa johonkin ihmiseen niin tuskin sellaisen henkilön kanssa kannattaa seurustella.


    • JouskariXX

      Ei kaikki petä... ja kuten joku edellä maitsi, varsinkaan silloin kun "se oikea" on löytynyt. Olen pian kolme vuotta seurustellut kaksosen kanssa, eikä hän ole kertaakaan pettänyt. Uskon ja luotan täysin. Pientä viatonta flirttiä silloin kun ihmisten ilmoilla ollaan, mutta se ei ole vakavaa ja teen sitä itsekin (jousimies)tiedostamatta ;) Elämä ei ole niin vakavaa! Muussa mielessä kyllä ailahteleva tyyppi on hänkin... muuttuu mielialojen mukaan ja mielipiteet asioista vaihtelee, ikinä ei voi ennustaa mistä tuulee... mutta se onkin eri juttu! Pysyypä mielenkiinto yllä :D

    • hei
      uskollisuus ei ple kiinni syntymäajasta vaan lapsuudessa saaduista kokemuksista hylätyksi tulemisen tunne alle 3 v aiheuttaa esim. pettämistä myöhmmällä iällä.

      • mustavalkoista*

        Tarkennettaisko, että tuollainen alle 3-vuotiaana hylätyksi tullut voi myös olla uskollista uskollisempi hylätyksitulemisen tunteensa aikuisena selvitettyään. Kaikki ei ole ihan niin


    • Kaksostyttö

      Jos esiintyy epäilyksiä, jos esiintyy kysymys lähdenkö vaiko jäänkö jäljelle, niin itse kysymyksien synty on jo riittävää aihetta eroamiseen.

      Jos suhde on hyvä, ei sellaisia aavistuksia, ajatuksia ja kysymyksiä synny. Siis PIENINKIN EPÄILYS ON MERKKI SIITÄ, että ON JO AIKA LÄHTEÄ, SIIS JÄTTÄÄ SUHTEEN.

      Vapauduttuasi epävarmasta suhteesta avautuu uusia mahdollisuuksia! Onnea matkaan!

    • femmeh

      Oma kaksosmieheni oli kunnon casanova kun tutustuttiin. Naisia kaatui usea kuukaudessa. Tapaili minua ja harrasti muita. Lopulta kysyin oliko se se mitä hän lopulta halusi koska väistyisin mielelläni takavasemmalle jos hän sitä halusi, mutta jakamaan häntä en rupea. Kerroin myös hänen naistenmiehen maineesta.

      Usko tai älä, muut naiset ovat jääneet ainakin tähän asti. Lupasi jos jatkan vielä hänen kanssa ettei petä. Ja olen kertonut tälle kaksoselle sellaisia asioita mitä en koskaan tule muille kertomaan, enkä kyllä epäile että hän niitä kenellekään kertoisi. Vaikka se alku niin hankalaa olikin siitä luottamuksen muodostamisesta puhumattakaan...

      Vaikka kaksonen on vilkas ja sosiaalinen merkki, eiköhän jokainen niistäkin vähän rauhotu kun vain itseltään vaatii sitä. Tai omassa kokemuksessani joku toinen vaatii sitä.

    • kokemusta on

      Takana 8 vuotta kaksos-miehen kanssa, minä olin sinisilmäinen ja uskoin aina hirveän tappelun jälkeen ettei hän petä vaikka todisteet puhuu toista suoraan silmien alla. Kaksonen osaa puhua itsensä ulos tilanteesta kuin tilanteesta. En enään suostu suhteeseen kaksos-miehen kanssa, kuka jaksaa elää ainaista nuorallatanssia?? Heti kun luulee että on turvallinen olo niin matto vedetään jalkojen alta. Psykologin kautta takaisin noraaliin elämään ja ilman kaksosta. Narsistisia piirteitä löytyy ko.merkistä!!!!

      • kuka on narsistinen?

        Jos huomaan narsistisia piirteitä toisessa, voikin olla niin, että itse olen narsistinen. Huomioimmehan omia piirteitämme toisissamme, peilaamme itseämme toisessa. Jos minä en itse olisi narsisti, niin en kärsisi toisen narsistisesta luonteesta. Ehkä tahdon hänen huomionsa ja en sitä saa ja sillon tuntuu siltä, kuin hän ajattelsi vain itseänsä. Ketä MINÄ AJATTELIN silloin? Itseäni! Eikö olekin aika narsistinen ajatus, että tahtoo enemmän huomioita?

        Joku sanoi: "kaikki ihmiset ajattelevat vain itseänsä, kukaan ei ajattele minua!" HEHE...


      • kokemusta on
        kuka on narsistinen? kirjoitti:

        Jos huomaan narsistisia piirteitä toisessa, voikin olla niin, että itse olen narsistinen. Huomioimmehan omia piirteitämme toisissamme, peilaamme itseämme toisessa. Jos minä en itse olisi narsisti, niin en kärsisi toisen narsistisesta luonteesta. Ehkä tahdon hänen huomionsa ja en sitä saa ja sillon tuntuu siltä, kuin hän ajattelsi vain itseänsä. Ketä MINÄ AJATTELIN silloin? Itseäni! Eikö olekin aika narsistinen ajatus, että tahtoo enemmän huomioita?

        Joku sanoi: "kaikki ihmiset ajattelevat vain itseänsä, kukaan ei ajattele minua!" HEHE...

        Palaan tähän vielä sen verran etten itse huomannut narsistisia piirteitä miehessäni, sen verran kokematon olen psykologian puolella, ympärillä olevat ihmiset vaan huomauttivat minulle ja sitten myöhemmin psykologini. Nyt kun olen aiheeseen perehtynyt niin kaikki merkit pitivät paikkaansa. Itse joudun kyllä tekemään töitä haavojeni parantamiseen, ei hän joka ei itsestään koskaan vikoja löytänyt eikä löydä vieläkään. Se että liittykö nämä piirteet kaksosen luonteenpiirteisiin ei tietystikään pidä paikkaansa saatika mikään muukaan yleistys mutta löytyyhän heistä epämiellyttäviä piiteitä joita voi rinnastaa narsistisen luonteenpiirteiden kanssa.


      • emppaattinen kaksonen
        kokemusta on kirjoitti:

        Palaan tähän vielä sen verran etten itse huomannut narsistisia piirteitä miehessäni, sen verran kokematon olen psykologian puolella, ympärillä olevat ihmiset vaan huomauttivat minulle ja sitten myöhemmin psykologini. Nyt kun olen aiheeseen perehtynyt niin kaikki merkit pitivät paikkaansa. Itse joudun kyllä tekemään töitä haavojeni parantamiseen, ei hän joka ei itsestään koskaan vikoja löytänyt eikä löydä vieläkään. Se että liittykö nämä piirteet kaksosen luonteenpiirteisiin ei tietystikään pidä paikkaansa saatika mikään muukaan yleistys mutta löytyyhän heistä epämiellyttäviä piiteitä joita voi rinnastaa narsistisen luonteenpiirteiden kanssa.

        Oletko koskaan kulkenut psyykkisen sairaalakäytävän läpi?

        Olin nuorempana töissä Hospitaalissa, sellaisessa vanhanaikaisessa, joita oli olemassa ennenkuin nykyajan uudet tiedot alkoivat edellyttää avohoitoa. Siellä istui monta ihmistä, joita oli lääkkeitten kanssa tehty hiljaisiksi ja "tunteettomiksi". Siellä istui monta yksinäistä sielua, jotka ilmeettömin silmin katsoivat tyhjään. He olivat niinkun tyhjiä itsekin. He eivät ehkä koskaan olleet oppineet arvostamaan omaa itseään. Heiltä kertakaikkiaan puuttui itsetunto, he eivät osanneet tunnistaa itseään elämänkelpoisiksi. Tiedän, että siellä istui monien vanhempien kasvatustuloksia, joita oli alun alkujaan pakotettu kuuntelemaan käskyjä ja toimimaan toisten mielen mukaisesti. Silloin ei oma tahto ja oma elämänkelpoisuus kehittynytkään.

        Kun tapaan ihmisiä, jotka aivan loistavat itsetuntoa ja säteilevät varmuutta, niin - silloin ilostun. Ei se mitään tee, jos joku on joskus liian railakas, jos jollain on liian paljon puhuttavaa, jos joku satsaa "liikaa" (mikä on liian paljon?) omaan itseensä. Se on ihanaa! Ei sitä saa kadehtia, sitä on ihailtava! Kun on nähnyt aivan vastakkaista, siis ihmisiä, joissa ei melkein ole ollenkaan eloa, niin ilostuu näistä todella elävistä ihmisistä.

        Ollaan ylpeitä omasta itsestäsi, saavutuksistamme, mielipiteistämme - ja, antakaamme toistenkin iloita heidän osaltaan! Antakaamme toistenkin panostaa omaa hyvinvointiansa varten!

        Elämästä tulee niinkuin helpompaa, jos ei arvostella, syrjitä, kadehdita ja loukata vaan ymmäretään, että olemme erilaisia ja meillä kaikilla on omat tehtävämme ja meitä kaikkia tarvitaan - juuri sellaisina kuin olemme!

        Ajattele, jos olisimme aivan samanlaisia joka ikinen!

        Eletään ja annetaan elää. Iloitaan elämän ihanuudesta, omastamme ja toistenkin onnesta!


      • kuka on narsisti

        Lause kuului: "Kaikki ajattelevat vain itseänsä. Vain minä yksin ajattelen minua!"

        Tuli virhe edelliseen kirjeeseen. Sitaatit pitäisi aina kirjoittaa oikein. Tosin en muista sanojan nimeä. Mutta, pääasiahan onkin, että se oli hyvin sanottu!


    • niin ehkäpä...

      Jos uskoo horoskooppiin aivan sokeasti, niin ehkäpä olisi asiallista ottaa selvää, mitä Astrologia kokonaisuudessaan tahtoo meille esittää, siis ei perustaa uskojansa ja luulojansa vain niihin puutteellisiin osiin, joita on saanut tietoonsa ilman syvempää tutkiskelua.

      Tietääkseni juuri suhde- ja rakkausasiat, siis partnerihoroskoopit tehdään enemmän kuumerkin kuin aurinkomerkin perusteella.

      Hanki kirja, joka selvittelee kuumerkkitulkintoja.

      Aurinkomerkkisi ilmaisee enemmän luonteestasi, siis ei siitä, kuinka sovit yhteen toisen henkilön kanssa. Sen toisen henkilönkin merkki vaikuttaa myös suhteeseen. Suhteessahan ollaan toisen kanssa, ja molemopen horiskooppimerkki, luonne, kasvuympäristö ja genetiikka vaikuttaa yhteispeliin (=perinnöllisyys ja ympäristö).

      Kuumerkki lähtökohtana aurinkomerkin sijasta antaa uusia näkökulmia moniin tärkeisiin pisteisiin. Voidaanhan seurustella myös toisten kanssa, joilla on sama aurinkomerkki. On tosin harvinaista, että heillä on myös samat kuumerkit - siis heidän persoonallisuutensa ovat kuitenkin kovasti erilaiset. (Esim. kaksi kaksoshenkilöä voivat olla aivan erilaisia, johtuen eri kuumerkeistä) Syy on, että kuu ohittaa joka merkin kahden ja puolen vuorokauden aikana, auringolta menee siihen matkaan 31 päivää.

      Kuumerkin tulkinta ilmaisee tunteitamme ja syvinpiä tarpeitamme. Aurinkomerkki puolestaan ilmaisee kuinka persoonallisuutemme tulee esille, "minuuden" ja isähahmon vaikutuksen. Kuu ilmaisee vaistomme, tunteemme ja "äitihahmon".

      Helppo muistaa, kun ajattelee, että aurinko ohjaa meitä päiväsaikaan - kuu öisin.

      Älä aliarvio kuumerkin merkitytstä.
      Aurinkomerkkisi ei ilmaise paljoa siitä, kenen kanssa sovit yhteen.

      Ei voi sanoa niin, että esim "kaksonen ei ole luotettava tms..." , koska se riippuu yhtä paljon, kenen kanssa kaksonen on tekemisissä!

      Jos siis kaksoimies petti sinua, johtui se yhtä paljon sinusta. Ette kerta kaikkiaan sopineet toisillenne!

      Ota siis selville kuumerkkisi ja lue jostain KUUMERKKITULKINTA- kirjasta, kenen kanssa sovit yhteen.

      Sinullekin on olemassa SE OIKEA! Etsi, löydät hänet tosin!

    • monesti pettyny

      olen ollu kaksos miehen kans noin kymmenen vuotta joista vähän yli kolme vuotta naimisissa.ja silloin ku alettiin niin se vanno et ei petä ja on rehellinen mut valetta oli noi sanat.se valehteli päin naamaa monta kertaa ja kuvitteli et en hoksaa sen valeita,ja kolme kertaa olen saanu kuulla et on pettäny minua ja joka kerta mun kavereitten kans/ystävien.ne se on peräti myöntäny et on hommaillu niitten kans kerranki oli rehellinen mut silloin vasta sen myönsi ku olin ite ottanu sen puheeksi.näitten vuosien aikana olen tullu siihen tulokseen et en ikinä enään ota kaksos miestä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8604
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      126
      2331
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1714
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1529
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe