Hommat ulkomailla

roOt

Terve kähtävät.

Kuulin joskus Kforissa ollessani (A-Coy, 00-01) mahdollisuuksista työskennellä ulkomailla turva-alan hommissa. Lähinnä taisi kyse olla EU:n turvamieshommista. Nyt muutamien vuosien päästä on poliisin koulutus ja töitäkin on tullut tehtyä pari- kolme vuotta. Rahat tuntuu vaan prkl loppuvan läänistä, joten työttämänä kait kohta kun ei ole vakituista virkaa..

Muita vaihtoehtoja miettiessäni muistin just ko. jutun ja asiaa tongittuani on tullut esiin kaikkea muutakin. JOTEN! Kellään tietoa/ kokemuksia joko sisäasiain- ja ulkoasiainministeriön hommista (kyseeseen kai tulee siviilikriisinhallinta, suurlähetystöjen vaksit yms..)????

Samoin tieto EU:n viroista kiinnostaa. Et millasia ukkoja siellä pyörii. Rekrytointi jne. Kaikki info tervetullutta.

rooker.

6

710

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on poliisin

koulutus ja olet ollut alalla, niin eiköhän se asia selvinne siellä "sisäpiirissä" paremmin kuin tällaisella huu haa mestalla.

• roOt

Mutta kuten varmaan tiedät, niin sihen renkaaseen on aivan prkleen vaikea päästä. Ja joidenkin mielestä ne työt on jopa niin hys hys ettei voi kertoa mitä kautta rekryt tapahtuvat...

Siksi siis huuhaa kanavat =)

• tätäkin
        roOt kirjoitti:

Mutta kuten varmaan tiedät, niin sihen renkaaseen on aivan prkleen vaikea päästä. Ja joidenkin mielestä ne työt on jopa niin hys hys ettei voi kertoa mitä kautta rekryt tapahtuvat...

Siksi siis huuhaa kanavat =)

Mitäs jos soittaisit ko. ministeriön henkilöstöpäällikölle? Luulisi selviävän. Puhelinnumeron löydät netistä.

• LAPD Hki

niin jostain olen kuullut, että noihin hommiiin pitäis olla vähintään kaksi vuotta työkokemusta pk:n jälkeen eli ei siis suoraan koulun penkiltä.

En saanu selville tosta sun kirjotuksesta, että oletko jo valmistunut vai valittu jonkun tulevaisuuden kurssin varasijan varasijalle...

Vähemmän ädinkieltä, enemmän vomankäyttöä

• roOt

Joo no mulla on sellanen vajaa neljä vuotta kenttäkokemusta. Laitoin hakemuksen YK:n sivuilla haussa olleisiin "field security officerin" paikkaan. Vaikuttaa perusvaksin hommilta. Mut kokemus sekin jos vaikka kävis tuuri!

• aapell
        roOt kirjoitti:

Joo no mulla on sellanen vajaa neljä vuotta kenttäkokemusta. Laitoin hakemuksen YK:n sivuilla haussa olleisiin "field security officerin" paikkaan. Vaikuttaa perusvaksin hommilta. Mut kokemus sekin jos vaikka kävis tuuri!

tullut mitään vastausta???

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      194
      6779
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      1996
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1658
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1370
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1198
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      46
      1061
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      1027
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      957
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      924
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      899
    Aihe