tuli vaan mieleen, että käyttekö vaa'alla niinku vaatteet päällä vai ilman? ja aattelettekko painosta aina vaatteitten painon pois? ihan pöljä juttu kysyy mut ite käyn aina jotku huppari ja farku päällä ja nehän painaa jonku kilon. enkä sit painoindeksiä laskiessa miinusta vaatteiden painoa niin onks se tulos sit väärä?
punnitseminen
8
1639
Vastaukset
- ...
Mietippä nyt vähän itsekin. Jos ladot vaatekaapistasi kaikki vaatteet päällesi ja punnitsen itsesi sekä lasket painoindeksisi niin onkohan se tulos nyt ihan totuuden mukainen? Ei se taida olla.
Puntariin kannattaa mennä alasti tai alusvaatteilla/kevyillä vaatteilla niin tulos on lähinnä totuutta. Tietysi voit myös punnita vaatteesi ja vähentää sen summasta sinun vaatteittesi yhteispaino.
Vaatteet päällä painat tietysti enemmän kuin ilman vaatteita. Kyllä se siitä,rohkeasti kokeilemaan :) - Joan
Kuulostaapa kyllä tosi järkevältä ottaa painoa vaatteet päällä. Juotko kaksi litraa vettäkin ennen punnitusta ja ladot kiviä taskuun?
Itse punnitsen itseni aamulla pikkuhoususillani, sen jälkeen kun olen käynyt vessassa. - Minä..
Vaan kuinkas usein te punnitsette itsenne? Kerran päivässä? Satun tietämään, että se ei todellakaan ole hyvä asia. Kokemuksesta. Siitä tulee pakkomielteinen tapa. Ja sitten alkaa laihduttaa. Mutta te varmaan laihdutattekin jo.
Lääkärille, typerykset!- ihminenvain.
..2 kertaa päivässä.
aamulla vessassa käynnin jälkeen ja illalla sitten vielä ennen kuin menen nukkumaan.. (joo tiedän ettei sillä painolla ole niin paljon merkitystä mutta kun on tullut tavaksi). - ihminenmyös
ihminenvain. kirjoitti:
..2 kertaa päivässä.
aamulla vessassa käynnin jälkeen ja illalla sitten vielä ennen kuin menen nukkumaan.. (joo tiedän ettei sillä painolla ole niin paljon merkitystä mutta kun on tullut tavaksi).Riippuu tietysti ihmisestä...
- ihminenvain.
ihminenmyös kirjoitti:
Riippuu tietysti ihmisestä...
muiden kuin itseni puolesta puhunutkaan!!
- hihhuli
ennen punnitsin montamonta kertaa päivässä itseni mut sit tuli ahmimis kuukaus ja nyt en oo siihe reiluu kuukauteen käydä vaa'alla. en vaa uskalla. pelkään et oon lihonu sikan ja ää. mittani olivat viimeisimmällä vaaka kerralla 43/160 :/ haluisin päästä alle 40kg
- ---
Aamulla ilman vaatteita vessassa käynnin jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463212Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272820- 452574
- 311963
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391291