hei!
menemme tänään topiin keskusteleen keittiöstä ja vaatekaapeista. pelkään hinnannousua. kyseessä uudiskohde rivari ja keittiö on piirretty,mutta olen sitä muokkaillut. keittiö varmaan otetaan tuolta(että ovat on samanlaiset)
kysymys kuuluukin, oletteko tilanneet keittiö.netistä esim korihyllyjä kaappeihin? tuleko tavara hyvin ja ehjänä, eikä loppulaskussa yllätyksiä. mietimme jos topin hinnat korihyllyissä nousee, voisi ne itse vaihtaa.
keittiö.net-kokemusta
9
2770
Vastaukset
- Tulee
Kyllä on otettu ja kaikki tuli hyvin ja palvelu oli hyvää vaikka olimme vähän hankalia asiakkaita kun yhteensopivuutta piti tarkistella niin paljon.
- ainakin
on tosi kiva ja asiallinen. Kannattaa poiketa jos
haluat tyylikkyyttä ja jotain piristävää kotiisi.
Aivan ihana ihminen. - rat_mobb
ainakin kirjoitti:
on tosi kiva ja asiallinen. Kannattaa poiketa jos
haluat tyylikkyyttä ja jotain piristävää kotiisi.
Aivan ihana ihminen.Sanjalle vaan terkut täältä länsi-pasilasta..hehhe =)
- keittiönetistä
reelinkihyllyjä kaappeihin (Puustellin kaapistot) ja oli edullisia (25€) ja erittäin jämäköitä. Helpot ruuvata kiinni. Uuden talommekin keittiöön ostan sieltä puuttuvat kikkulat joita ei varsinaiselta toimittajaltamme löytynyt.
- Keittiönetistä
Ainakin kaikki pikkutilpehöörit kannatti ostaa netistä. Hinta oli halpa ja palvelu pikkuasioihin paneutuvaa ja kärsivällistä. Ehkä olisi kannattanut ostaa kaikki sieltä.
- Oivallinen
Keittiönetistä kirjoitti:
Ainakin kaikki pikkutilpehöörit kannatti ostaa netistä. Hinta oli halpa ja palvelu pikkuasioihin paneutuvaa ja kärsivällistä. Ehkä olisi kannattanut ostaa kaikki sieltä.
Keittiönet onkin oivallinen ostopaikka pikkutilpehöörille, koska siellä kaikki on saatavissa heti varastosta.
- varastostahan
Oivallinen kirjoitti:
Keittiönet onkin oivallinen ostopaikka pikkutilpehöörille, koska siellä kaikki on saatavissa heti varastosta.
kaikki löytyy... Järvenpäästä ja muista keittiö.net eteläsuomen liikkeistä kun lähdet "varastosta" hakemaan niin tiedät hakeneesi, varasto on "perskorvessa", helsingissä.
- SamiT
kyseinen yritys toimitti vääränlaisilla ovilla keittiön....4vko myöhässä (siis ennenkuin kaikki oli paikoillaan) että semmoista.
- Et ole ainoa odottelija
Meidän perhe on joutunut odottamaan kaikkea
jopa pari kuukautta. Ensin tulee jotakin
sieltä tehtaalta ja kun purat kamat, niin huomaatkin että eihän läheskään kaikkea ole toimitettu mitä tilausvahvistuksella on tilattu.
Sitten niitä loppukamoja tulee monessa erässä ja
joudut varautumaan aamupäiväksi tai iltapäiväksi päivystämään toimitusta.
Kaikista tavaratoimituksista ilmoitetaan vasta edellisenä päivänä ja hyvässä lykyssä et pysty
olemaan töistä poissa sekä näin nopealla varoitusajalla et saa kavereitakaan kantoapuun.
OLEN TODELLA PETTYNYT KEITTIÖMAAILMAN PALVELUUN
JA REKLAMAATIOT HOIDETAAN TODELLA HITAANPUOLEISESTI.. SIIS MUUTAMAN VIIKON TOIMITUSAJALLA!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271994
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1011752Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?831581Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy611424Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331122- 1091063
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm511043Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471036- 731026
Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44983