Arthryl 1,5 g

Nivelrikkoinen

Onko kellään kokemuksia tuosta Arthryl-pulverista? Oliko apua?

14

20569

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syö

sitä kuureittain, hän syö aina sen laatikollisen ja siitä on hänelle ainakin apua.Polvivaivoihin

itse en sitä pysty juomaan, tökkii se koostumus:)

• namis

Toinen laatikollinen menossa minulla . Vaikutuksesta en ihan varmaa osaa vielä sanoa mutta tuntuu kuin kipua olisi vähemmän . Saattaa kyllä johtua lämpimistä säistäkin . Lääkäri sanoi että vastoin entistä käsitystä sitä voi syödä vaikka jatkuvasti . On ainakin edullinen verrattuna luontaistuotteisiin .

• nivelrikkoinen

Olen käyttänyt jo useamman laatikon,kivut häipyneet ja liikkuminen onnistuu, olen vanha mummo mutta apua olen pulverista saanut,

• jonossa

Olen käyttänyt Orionin Glukosamiini pillereitä 1/2 vuotta, kivempi ottaa pillereinä.Aivan sama koostumus ja aine.hyvin auttaa..koiraanikin,jonka kanssa yhdessä niitä popsimme.Minä 3 pilleriä vrk ja koirani(saksanpaimenkoira uros)1pilleri vrk

• Asiaa opiskellut

Ihan mielenkiinnosta tutustui Arthrylin ominaisuuksiin verrattuna markkinoilla muihin oleviin tuotteisiin.Tuloksina sain huomata, että Arthryl on ainoa tutkittu tuote, mita löytyy, kaikki muut käyttävät hyödyksi Artrylin tutkimuksia. Ongelma, joka tässä piilee: Arthryli vuorokausiannos on 1,5 grammaa, otti sen sitten jauheena, tai nykyään myös kahtena tablettina, muiden annos korkeintaan 1,2 grammaa. Eli Arthrylissa 300 mg enemmän kaikenlaisia imeytymiseen/glukosamiinin toimintaan vaikuttavia aineita. Tässä syy, miksi käytän ainoastaan Arthryliä. Ja lääke toimii mainiosti, olen syönyt sitä nykyään jatkuvasti, sillä lääkärin mukaan nykysuositus on jatkuva.

• ARTHROPLUS
        Asiaa opiskellut kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta tutustui Arthrylin ominaisuuksiin verrattuna markkinoilla muihin oleviin tuotteisiin.Tuloksina sain huomata, että Arthryl on ainoa tutkittu tuote, mita löytyy, kaikki muut käyttävät hyödyksi Artrylin tutkimuksia. Ongelma, joka tässä piilee: Arthryli vuorokausiannos on 1,5 grammaa, otti sen sitten jauheena, tai nykyään myös kahtena tablettina, muiden annos korkeintaan 1,2 grammaa. Eli Arthrylissa 300 mg enemmän kaikenlaisia imeytymiseen/glukosamiinin toimintaan vaikuttavia aineita. Tässä syy, miksi käytän ainoastaan Arthryliä. Ja lääke toimii mainiosti, olen syönyt sitä nykyään jatkuvasti, sillä lääkärin mukaan nykysuositus on jatkuva.

Yliherkkyysvaikutuksia kuten kutisevaa ihottumaa ja bronkospasmia (keuhkoputkien supistumista
        Walmark ArthroStop Plus 100 cps Virosta

• nakkimies
        ARTHROPLUS kirjoitti:

Yliherkkyysvaikutuksia kuten kutisevaa ihottumaa ja bronkospasmia (keuhkoputkien supistumista
        Walmark ArthroStop Plus 100 cps Virosta

ko tuotteella ei mitään tekemistä Arthrylin kanssa. Sorry. Muutenkin kannatta olla hieman varautuneempi noihin "tallinnan" tuliaisiin, sillä valikoimaa sieltä löytyy a:sta ö:hön...

• liian vanha luusto

Nykyäänhän Arthrylia saa myös kapseleina. Minuula ikää alle 50 v ja lääkäri suositteli käyttämään ainoastaan kuuriluenteisesti. Joten jälleen nyt on menoos n. 3 kk:n kuuri.

• Turussa Nivelneuvola

Tosi tarpeeseen tullut maksuton paikka missä saa ammattilaisen kanssa keskustella nivelrikon tuomista ongelmista Turku ANinkaistenkatu 14-16 Saatavana paljon materiaalia !

• essi2

mulla on kyseisestä 2 x 3 kuukauden kokemus ja ei ollut mitään vaikutusta - sanotaan että sen pitäisi auttaa särkyä lieventävästi ja liukastavasti kuten joku kukonheltta uutekin, mutta eipä auttanut kulumaan ja polvisärkyyn :-(

• kaarinamaaria

Ei ollut apua Arthrylistä eikä Glukosamin-tableteista.

MSM oli ainut josta on ollut apua ja tekonivel jonka sain polveen keväällä.

• Lonkkakuluma
        kaarinamaaria kirjoitti:

Ei ollut apua Arthrylistä eikä Glukosamin-tableteista.

MSM oli ainut josta on ollut apua ja tekonivel jonka sain polveen keväällä.

Minulla reilun puolen vuoden kokemus Arthrylistä ja on ollut huomattava apu lonkan nivelrikkoon (aika alkuvaiheessa). Syön tabletteina 2 päivässä, huomattavasti miellyttävämpi kuin tuo jauheesta tehtävä "harmaa litku", joka kyllä tökkii. Tabletteina aika lailla kalliimpi kuin jauhe ja hinta nousee useammalla eurolla joka 3 kk ostosatsin välissä. Hinnannousu liittyy varmaan siihen, että Kela-korvaus poistui heinäkuun alussa.

• kasalaink

siis olen kans jo kaikenlaista lkrin määräyksellä kokellut ja arthylistä tuli ihan kauhea ihottuma ja sitä en pystynyt käyttämään, ei ollut mitään pikkunyppylää vaan ihan koko kropan polttava rikkoutunut iho =(

se mikä sopii toiselle, ei sovi kaikille =)

• rustovamma

Boksin artturia söin myös aikoinaan polven rustovammaan, polvi kyllä parani, mutta mistä sen tietää tehosko siihen aika vai jauhe, vai molemmat. Lääkettä tuli vedettyä kai joitain kuukausia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen

"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8
      Sinkut
      309
      2861
    2. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      196
      2789
    3. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      50
      2385
    4. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      166
      1464
    5. Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa

MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har
      MTV3
      17
      1172
    6. Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?

Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään
      Kotimaiset julkkisjuorut
      48
      1146
    7. 58
      843
    8. Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!

Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      824
    9. Kullannuput kaahas Stopintakaa ja kolari...

Tätä se mun uneni tiesi...
      Ilmajoki
      19
      779
    10. 77
      764
    Aihe