keillä artisteilla on keikkaa?

Uteliaat

ketkä artistit ovat tällä hetkellä nousussa/ kenellä heistä on eniten keikkaa?!

32

2864

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • magazine

      keikkamääristä ja nousujohteisesta urasta ainakin voisi kertoa seuraavat nimet,

      mikko mäkeläinen
      anneli mattila
      anne mattila
      tommi soidinmäki
      johanna pakonen
      saska helmikallio
      annika eklund

      ja monia muita....

    • loimii

      -Yölintu
      -Kari Tapio
      -Anne Mattila
      -Tapani Kansa
      -Eija Kantola
      -Paula Koivuniemi
      -Mikko Mäkeläinen

    • AnneMattilan

      Ainakin Anne Mattila on joutunut laskemaan keikkapalkkioitaan että keikkaa riittäis, lieneekö merkki jonkinmoisesta suosion hiipumisesta?

    • röyhh

      * yölintu
      * tommi soidinmäki
      * anneli mattila
      * eija kantola

      • on uskominen

        niin ainakin yökkäreillä, finkuilla, soidinmäellä, kantolalla, mattiloilla, blogmanilla jne... on keikkaa!!!!


    • MUUMI- MAMMA

      FINLANDERS
      YÖLINTU
      TOMMI SOIDINMÄKI
      MIKKO MÄKELÄINEN
      EIJA KANTOLA
      ANNELI MATTILA
      ANNE MATTILA
      TAIKAKUU

    • heillä nousujohteinen

      1. anneli mattila
      2. tommi soidinmäki
      3. eija kantola
      4. mikko mäkeläinen
      5. taikakuu

      nämä viisi ainakin keikkojen ja kävijämäärien mukaan ovat nosteessa Suomessa... mukava huomata, että nuorissakin laulajissa on potentiaalia, tosin eija kantola on tehnyt jo pidemmän uran.

    • Vanha herra

      Näkyy eri artistien keikkoja. Toki ei lähsekään kaikkea sinne ole merkitty. Tiedän sen, koska olen aika paljon tekemisissä eri artistien kanssa, sekä nuorempien että jo pitempään keikkaa tehneitten. Monien kotisivuilla on myös keikkalistaa muutaman lähikuukauden ajalta. Siitä sitten voi jotakin päätellä myös suosiosta. Eihän keikkoja tule, ellei ole keikoilla kävijöitäkään. Aika vissi juttu!

      • Jade.

        Jotkut artistit myös itse säännöstelevät keikkamääriään (esim. 10-15 keikkaa kuussa ), vaikka kysyntää enempään olisikin, jotkut myös pitävät ihan lomaakin esim. heinäkuussa tms.
        Artisteilla kun on myös sitä yksityiselämää, niin onhan heidänkin ( etenkin perheellisten) mukava hiukan lomailla ja viettää vapaa-aikaa kesälläkin.


      • sanna koo
        Jade. kirjoitti:

        Jotkut artistit myös itse säännöstelevät keikkamääriään (esim. 10-15 keikkaa kuussa ), vaikka kysyntää enempään olisikin, jotkut myös pitävät ihan lomaakin esim. heinäkuussa tms.
        Artisteilla kun on myös sitä yksityiselämää, niin onhan heidänkin ( etenkin perheellisten) mukava hiukan lomailla ja viettää vapaa-aikaa kesälläkin.

        Totta puhut! Orkestereistä esimerkiksi Taikakuu ja Yölintu (muistaakseni myös Finkut) tekevät keskimäärin kuussa maksimissaan 15 keikkaa -ihan omasta valinnastaan. Ja agents taas tekee keskimäärin 100 keikkaa vuodessa, mikä on vähemmän kuin 15 keikkaa kuussa. Niin, että ei tuota suosiota ja keikkojen määrää kyllä ihan verrata voi. Täytyyhän sitä aikaa olla myös muuhun ja esimerkikis juuri perheellisillä perhe-elämään.


      • Vanha herra
        sanna koo kirjoitti:

        Totta puhut! Orkestereistä esimerkiksi Taikakuu ja Yölintu (muistaakseni myös Finkut) tekevät keskimäärin kuussa maksimissaan 15 keikkaa -ihan omasta valinnastaan. Ja agents taas tekee keskimäärin 100 keikkaa vuodessa, mikä on vähemmän kuin 15 keikkaa kuussa. Niin, että ei tuota suosiota ja keikkojen määrää kyllä ihan verrata voi. Täytyyhän sitä aikaa olla myös muuhun ja esimerkikis juuri perheellisillä perhe-elämään.

        voi rinnastaa täysin, mutta kyllä sekin on jonkinlaista suuntaa antavaa tietoa. Monet suositut artistit eivät haluakaan tehdä, kuin kymmenen tai korkeintaan viisitoista keikkaa kuukaudessa. Pitää sitä olla todella aikaa muuhunkin ja raskastahan se keikkailu on, sillä yöaikanhan sitä pääasiassa tehdään ja monet haluavat vielä keikkansaa jälkeen ajella kotiinsa, etenkin perheelliset!


      • jyllää
        Jade. kirjoitti:

        Jotkut artistit myös itse säännöstelevät keikkamääriään (esim. 10-15 keikkaa kuussa ), vaikka kysyntää enempään olisikin, jotkut myös pitävät ihan lomaakin esim. heinäkuussa tms.
        Artisteilla kun on myös sitä yksityiselämää, niin onhan heidänkin ( etenkin perheellisten) mukava hiukan lomailla ja viettää vapaa-aikaa kesälläkin.

        Yksi asia on myös varma, että jos artisti myy keikkojaan tarpeeksi halvalla ja 'tyrkytys' keikkapaikoille on tehokasta, jaksaa itse itseään tai palveluna myydä, niin varmasti saa käydä keikalla niin paljon kuin jaksaa. Suosio ei ole keikkakalenterista luettavissa, sitä mielä olen minä. Pikkukapakoita ja ravintoloita tässä maassa riittää.


      • ****************
        jyllää kirjoitti:

        Yksi asia on myös varma, että jos artisti myy keikkojaan tarpeeksi halvalla ja 'tyrkytys' keikkapaikoille on tehokasta, jaksaa itse itseään tai palveluna myydä, niin varmasti saa käydä keikalla niin paljon kuin jaksaa. Suosio ei ole keikkakalenterista luettavissa, sitä mielä olen minä. Pikkukapakoita ja ravintoloita tässä maassa riittää.

        Jees, samaa mieltä olen. Tuttavapiiriini kuuluu eräs mies, joka on tanssimuusikkona suurelle yleisölle tuntemattomassa bändissä ( ei siis ole mikään kuuluisa nimibändi), mutta keikkoja heillä on erittäin runsaasti. Varmasti enemmän, kuin monilla suosituilla ja tunnetuimmilla artisteilla/bändeillä.


    • kalenterista...

      aikamoisella rulianssilla meidän Souvarit vetää ja ei tyhjiä saleja. Varma on aina varmaa.

      • jasiihen

        varmaan tulisikin panostaa souvaripoikienkin.
        miksi muuten me fanit olemme kiinnostuneita keiden artisteilla/kokoonpanoilla on eniten keikkoja? taitaa olla sittenkin totta se joidenkin "x juttu" ja tosi fanit haluaa jotta suosikki menestyy vaikkei meille kai tuosta koidu paljoakaan voittoa. siis mekin teemme osuutemme vaikkakin ihan huomaamatta:)


      • koska...
        jasiihen kirjoitti:

        varmaan tulisikin panostaa souvaripoikienkin.
        miksi muuten me fanit olemme kiinnostuneita keiden artisteilla/kokoonpanoilla on eniten keikkoja? taitaa olla sittenkin totta se joidenkin "x juttu" ja tosi fanit haluaa jotta suosikki menestyy vaikkei meille kai tuosta koidu paljoakaan voittoa. siis mekin teemme osuutemme vaikkakin ihan huomaamatta:)

        Että miksikö suomalaisia moinen kiinnostaa. Yksi syy on se että suomalaiset ovat oikea massapolulääri kansaa, jos noin vois sanoa. Eli jos joku bändi tai artisti vetää kansaa niin se vetää vielä enemmän kansaa, ja sitten huumaan yhtyy vielä enemmän kansaa. Eikä välttämättä bändin tai artistin tarvi olla kummoinen (souvarit on ihan ok, en nyt sitä tarkoita), vaan kansa vetää itseään puoleensa. Jos kuullaan että se ja se on suosittu niin pitäähän sitä mennä katsomaan kun se on niin suosittu. Ja kun kaikki muutkin menee. Ja kun kaikki muutkin pitävät sitä hyvänä niin pakkohan siitä on minunkin on pitää, eihän sitä sovi edes epäillä ettei olisi hyvä ettei vallan hölmöksi luulla. Ja kun tulee uusi bändi kuvioihin niin sillehän tuskin kehtaa edes taputtaa, johan sitä vallan hölmöksi luultaisiin jos taputtaisi jollekkin mistä ei tiedä onko se hyvä, kun ei kukaan ole sanonut onko se. Sitten voi käydä että vuoden päästä se uusi bändi onkin jo saanut kansan taakseen ja onkin niin hyvä että ei tanssimaan mahdu ja kädet kipeänä uskaltaa jo taputtaa. On tämä vaan niin eriskummallisen kovasti virran vietävää tämä Suomen kansa. Kaikki uusi on pelottavaa ja uhkaavaa ja sitä vastustellaan, kunnes jotain outoa t


      • ....
        koska... kirjoitti:

        Että miksikö suomalaisia moinen kiinnostaa. Yksi syy on se että suomalaiset ovat oikea massapolulääri kansaa, jos noin vois sanoa. Eli jos joku bändi tai artisti vetää kansaa niin se vetää vielä enemmän kansaa, ja sitten huumaan yhtyy vielä enemmän kansaa. Eikä välttämättä bändin tai artistin tarvi olla kummoinen (souvarit on ihan ok, en nyt sitä tarkoita), vaan kansa vetää itseään puoleensa. Jos kuullaan että se ja se on suosittu niin pitäähän sitä mennä katsomaan kun se on niin suosittu. Ja kun kaikki muutkin menee. Ja kun kaikki muutkin pitävät sitä hyvänä niin pakkohan siitä on minunkin on pitää, eihän sitä sovi edes epäillä ettei olisi hyvä ettei vallan hölmöksi luulla. Ja kun tulee uusi bändi kuvioihin niin sillehän tuskin kehtaa edes taputtaa, johan sitä vallan hölmöksi luultaisiin jos taputtaisi jollekkin mistä ei tiedä onko se hyvä, kun ei kukaan ole sanonut onko se. Sitten voi käydä että vuoden päästä se uusi bändi onkin jo saanut kansan taakseen ja onkin niin hyvä että ei tanssimaan mahdu ja kädet kipeänä uskaltaa jo taputtaa. On tämä vaan niin eriskummallisen kovasti virran vietävää tämä Suomen kansa. Kaikki uusi on pelottavaa ja uhkaavaa ja sitä vastustellaan, kunnes jotain outoa t

        ...niin, kunnes jotain outoa tapahtuu, ketjureaktio kasvaa. Hyvä esimerkki tästä on vaikkapa Lordi.


      • aattelen
        jasiihen kirjoitti:

        varmaan tulisikin panostaa souvaripoikienkin.
        miksi muuten me fanit olemme kiinnostuneita keiden artisteilla/kokoonpanoilla on eniten keikkoja? taitaa olla sittenkin totta se joidenkin "x juttu" ja tosi fanit haluaa jotta suosikki menestyy vaikkei meille kai tuosta koidu paljoakaan voittoa. siis mekin teemme osuutemme vaikkakin ihan huomaamatta:)

        tämän voittojutun muuten kuin rahallisesti. Todella upea ja onnistunut mieliala kun huomaa "suosikkijoukkueen" pakkaavan kamojaan ja ilma-ala väreilee yhteinen sävel....voitto on yhteinen ja se iloakkujen lataus moneksi illaksi on minun päämääräni.


      • vähemmistöosaan
        aattelen kirjoitti:

        tämän voittojutun muuten kuin rahallisesti. Todella upea ja onnistunut mieliala kun huomaa "suosikkijoukkueen" pakkaavan kamojaan ja ilma-ala väreilee yhteinen sävel....voitto on yhteinen ja se iloakkujen lataus moneksi illaksi on minun päämääräni.

        ...joka ei riemusta kiljahdellen ottanut vastaan Lordin voittoa. Ihan ok-juttu varmaan voitto oli Suomelle, mutta kun en kertakaikkiaan jaksa innostua tämänlaatuisesta musiikista, ekä sen esittäjästä .Jos se on jollekin iso juttu, niin ok - suon sen ilon hänelle. En myöskään kulje minkään bändin keikoilla "massan" mukana, vaan nautin kotimaisesta suosikkiartistini suomasta normaalista tanssimusiikista. Jaksan aina innostua hänen keikoistaan, kun niille menen - olen mennyt jo liki 10 vuotta! Eikä loppua näy. On ilo jutella hänen kanssaan, hakea nimmari, halatakin. Siinä on yksi keikan mukavimmista hetkistä. Ilo huomata, että hän on samanlaisen ihminen muin muutkin - vikoineen kaikkineen, vain se lauluääni on erilaista, nautittavaa ja upeaa.


      • itsekkin
        aattelen kirjoitti:

        tämän voittojutun muuten kuin rahallisesti. Todella upea ja onnistunut mieliala kun huomaa "suosikkijoukkueen" pakkaavan kamojaan ja ilma-ala väreilee yhteinen sävel....voitto on yhteinen ja se iloakkujen lataus moneksi illaksi on minun päämääräni.

        ajattelen. me fanit kai haluamme suosikillemme sellaista platoonista suosiota mutta varmaan tuo rahapuoli kuitenkin kiinnostaa itse suosikkia. monille elinkeino:)
        fanit emme ajattele tuota ollenkaan mutta tulee kai automaattisesti kuvioon artistin kohdalla jos suosiosta on kyse.


      • onko sittenkään
        itsekkin kirjoitti:

        ajattelen. me fanit kai haluamme suosikillemme sellaista platoonista suosiota mutta varmaan tuo rahapuoli kuitenkin kiinnostaa itse suosikkia. monille elinkeino:)
        fanit emme ajattele tuota ollenkaan mutta tulee kai automaattisesti kuvioon artistin kohdalla jos suosiosta on kyse.

        Heille "ihan sama" kuka lippurahat tuo, joskus tuntuu myös siltä että he odottivat juuri sinua iki-oma faniporukka, saatan olla väärässäkin, semmoinen tunne minulla kuitenkin on.


      • fani fani
        onko sittenkään kirjoitti:

        Heille "ihan sama" kuka lippurahat tuo, joskus tuntuu myös siltä että he odottivat juuri sinua iki-oma faniporukka, saatan olla väärässäkin, semmoinen tunne minulla kuitenkin on.

        kiva tietää että odottavatko artistit aina fanejaan keikoille... Omasta puolestani voin ainakin sanoa, että aina on oma suosikki artistini minut hymysuin vastaanottanut.


      • usko
        onko sittenkään kirjoitti:

        Heille "ihan sama" kuka lippurahat tuo, joskus tuntuu myös siltä että he odottivat juuri sinua iki-oma faniporukka, saatan olla väärässäkin, semmoinen tunne minulla kuitenkin on.

        tuohon teoriaan. sori, mutta aika naiivi ajattelutapa. varmaankin kaikki artistit ja kokoonpanot haluaa mahdollisimman paljon porukkaa keikoilleen, tuskin kukaan ihan vaan huvikseen tuohon hommaan edes alkaa:)) joka paikkakunnalla jotkut saavat sen hymyn ja oletus "olen se ainoa" on ihan huvittava...paikkakuntia on kai satoja yhden keikkarupeaman aikana niinkuin hymyn saajiakin. johan tuossa joutuisi erikseen laittamaan henk.kohtaisia kutsukortteja joillekkin ja siihen ei varmaankaan edes aikaa olisi.


      • taNssimaan taas
        usko kirjoitti:

        tuohon teoriaan. sori, mutta aika naiivi ajattelutapa. varmaankin kaikki artistit ja kokoonpanot haluaa mahdollisimman paljon porukkaa keikoilleen, tuskin kukaan ihan vaan huvikseen tuohon hommaan edes alkaa:)) joka paikkakunnalla jotkut saavat sen hymyn ja oletus "olen se ainoa" on ihan huvittava...paikkakuntia on kai satoja yhden keikkarupeaman aikana niinkuin hymyn saajiakin. johan tuossa joutuisi erikseen laittamaan henk.kohtaisia kutsukortteja joillekkin ja siihen ei varmaankaan edes aikaa olisi.

        ne artistit ja yhtyeet jotka rakastavat laulamista, odota kaikkia kuulijoita yhtä paljon ja jokainen sen hymyn varmaan saa kuka sitä odottaa jos ei ole artistin "hattuun" noussut ja ylpistynyt.Mukavaa tanssikesää kaikille...


      • kuuntelijoita
        fani fani kirjoitti:

        kiva tietää että odottavatko artistit aina fanejaan keikoille... Omasta puolestani voin ainakin sanoa, että aina on oma suosikki artistini minut hymysuin vastaanottanut.

        Artistit odottavat kuuntelevaa ja tanssivaa yleisöä keikoilleen. Ei ketään tiettyjä faneja yleensä. Tiedän, muutaman artistin kertomana, että turhan innokkaat fanit saavat olon vain vaivautuneeksi.


    • perhonainen

      Kyllä odotan lempiartistiani aina lavalle tai konserttisaliin. Pieniä perhosia on vatsanpohjassa kutkuttamassa ja pitämässä jännitystä yllä. Ja aina on yhtä kiva nähdä hänen saapuvan. Yhtä suuri ilo taputtaa hänet encorellekin..tuo charmantti, mukava mies...

      • kesätuuloNen

        se aina on. Konserttiin en vielä ikävä kyllä ole päässyt, mutta eiköhän sekin asia onnistu.


    • OMENAT

      TÄSSÄ LISTA, JOTKA TÄLLÄ HETKELLÄ MYYVÄT (EI PAREMMUUSJÄRJESTYKESSÄ:)

      1. YÖLINTU
      2. KARI TAPIO
      3. TOMMI SOIDINMÄKI
      4. MIKKO MÄKELÄINEN
      5. EIJA KANTOLA
      6. FINLANDERS
      7. TARJA LUNNAS
      8. SOUVARIT
      9. ANNE MATTILA
      10.ANNELI MATTILA
      11.ARJA KORISEVA
      12.TOMI MARKKOLA
      13.AGENTS
      14.ANNA ERIKSSON
      15.TAIKAKUU

      • ennustajaeukko50

        Luulen että seuraavat ovat jatkossa kuumaa kamaa:

        Uudet tangokuninkaalliset
        Yölintu
        Finkut
        Anna Eriksson
        Taikakuu
        Charles Plogman
        Annika Eklund
        Paula Koivuniemi?
        Tapani Kansa?
        Saska Helmikallio
        ja muutama viimevuosien tangokuningatar ja -prinsessa. Pakonen ja..se jolla on vaikee sukunimi :)


    • ansku*

      Itse olen sitä mieltä, että kyllä artistit, ainakin osa, tapaavat mielellään keikoilla vanhoja tuttuja faneja ja heistä on mukavaa vaihtaa kuulumisia. Oma suosikkiartistini ainakin itse pyysi kirjoittelemaankin joskus, koska melko harvoin nähdään. Tämä on tietenkin täysin artistikohtaista...

      • kauris nainen

        Listaan voisi lisätä myös Janne tulkin


    • Anonyymi

      Mielenkiintoinen ketju. Mikä mahtaa olla tilanne 2020-luvulla? Korona tietenkin vaikuttaa asiaan nyt kaikkien kohdalla.
      Se on kiintoisaa, kuinka jotkut artistit keikkailee uutterasti ilman suurta julkisuutta ja ilman radiohittejä vuodesta, jopa vuosikymmenestä toiseen. Eli keikkoja riittää kaikesta huolimatta, vaikka ei ole "julkkis", ja monet vastaantulijat eivät tiedä, kuka artisti on. Pakko nostaa hattua.
      On paljon taitavia artisteja, jotka ovat jääneet vähälle huomiolle, mutta selviytyneet iskelmäkentällä.
      Joskus tuntuu, että jotkut laulajat ovat valmiita myymään mummonsa päästäkseen lehtien sivuille ja "tukijoukot" masinoi toiveita radioon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14881
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3066
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    9. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe