Olen testannut lähes kaikki kulutusluottoa myöntävät paikat Suomessa (en tosin ongelmissa, vaan ihan kunniallisesti maksanut kaikki pois). Kokemukseni mukaan eri lainapaikoista parhaita ovat:
1) Pankit, jos käy henkilökohtaisesti asioimassa. Yleensä pikaisesta lainapäätöksestä perittään ylimääräinen maksu. Isoa kulutusluottoa ei helpolla myönnetä ilman vakuutta.
2) CashCredit -pikalainapalvelu on ehkä kaikkein nopein. Hakemus faksilla tänään ja rahat parhaassa tapauksessa huomenna tililläsi. Korkoa tosin joutuu maksamaan.
3) Ellos-yksityislainan allekirjoittamalla sähköisesti saat lainarahat tililesi 2-3 päivässä. Tässä samoin korko on kovat.
4) Mielestäni markkinoiden paras lainapaikka on GEMoney. Kohtuulliset korot, ystävällinen palvelu ja nopea palvelu. Suuriakin lainasummia saa nopeasti, minulla homma hoitui 4 päivässä.
Tässä vinkkiä teille, jotka suunnittelette kulutusluoton ottoa. Olkaa kuitenkin maltillisia lainan otossa - korot on nousussa ja isommat lainat sidottu aina Euriboriin tms.
Jasu
GE, CashCredit ja Ellos nopeimmat
3
1598
Vastaukset
- sjdgoi sdjiog gsjiodjdg oi
Autoliikkeiden tarjoamat osamaksurahoitukset - jotka voivat koskea isojakin summia - eivät välttämättä ole euribor-sidonnaisia, vaan kiinteällä korolla.
- GeMoneylle
kiitos! Rahat tilillä tänään.
GE money saattaa viimeisen maksuerän jälkeen vaatia sitä summaa toistamiseen maksuun ainakin autolainoissa
itse maksoin viimeisen erän noin vuosi sitten ja nyt kyseinen yritys karhuaa oikeuden kautta samaa summaa uudelleen maksettavaksi koska en aiemminkaan suostunut toistakertaa samaa maksamaan.
tulisi kalliiksi ellen olisi säästänyt kuittia maksusta ja olisi ottanut yhteyttä kuluttaja asiamieheen.
Itse en suosittelisi ottamaan kyseisestä firmasta senttiäkään lainaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2772498Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3001344- 1081231
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831221Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581175Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi821120- 441022
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67917Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa22870- 33787