hei onko kukaan menossa haltille didnun kautta viikolla 30 kilpisjärveltä kimppakyyti ja vaellus haltille paluu olisi meillä sitten reittiä pitkin takas kilpisjärvelle omaan tahtiin.
halti
8
1525
Vastaukset
- ei tässä muutakaan
Mutta mitäs eukkoja, meinaan jotta mitä ikäluokkaa ollaan, ja miesseuraa vailla?
- mutta.........................
Viikko 29 kävisi paremmin.
Terveisin
Blueraven - eukot
viikko 29 ollaan vielä töissä joten ei voi siirtää
- käy se vko 30
Mutta pitäis tietää minkä ikäsiä olette?
Minä olen vähän yli neljäkymppinen poikamies.
En niin hirveen ranttu naisseurasta noin eräolosuhteissa. - malttaa.........
Siirtää lähtöä ainakaan viikolla.
Pienenä vinkkinä; kannattaisi vastauksista päätellen tarkentaa, haetteko:
a.) ainoastaan kimppakyytiä
b.) seuraa vaellukselle
c.) miesseuraa
( Itselleni sopii ainoastaan tuo a. )
Terv. Blueraven - eukot
malttaa......... kirjoitti:
Siirtää lähtöä ainakaan viikolla.
Pienenä vinkkinä; kannattaisi vastauksista päätellen tarkentaa, haetteko:
a.) ainoastaan kimppakyytiä
b.) seuraa vaellukselle
c.) miesseuraa
( Itselleni sopii ainoastaan tuo a. )
Terv. Blueravenkimppakyyti kilpisjärvi- norjan puolelta haltille ja patikointi haltille, ei mitään senssi seuraa ukot on jo piste
- kummallista touhua
eukot kirjoitti:
kimppakyyti kilpisjärvi- norjan puolelta haltille ja patikointi haltille, ei mitään senssi seuraa ukot on jo piste
..............................................
- eukot
kummallista touhua kirjoitti:
..............................................
mitähän ois pitänyt heti sanoa eikö täältä kysytä kimppakyytejä ja -vaellusta eikö ne senssi sivut ole muualla, tosi kummallista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614317
- 1053485
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373140Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262598- 452297
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52069- 221984
- 1901848
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951542Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91368