Mies käsiraudoissa vei auton poliiseilta Tampereella
Tampereen Hervannassa kaapattiin tiistaina iltapäivällä poliisiauto. Poliisit olivat ottaneet autoonsa rikoksesta epäillyn miehen. Kun viranomaiset olivat hetkeksi poistuneet kulkuneuvosta, käsiraudoissa ollut vikkelä mies hyppäsi kuljettajan paikalle ja karautti karkuun.
Epäilty ajeli poliisiautolla noin kymmenen minuuttia, jätti sen ja jatkoi pakoaan juosten. Häntä ei ollut saatu kiinni iltapäivällä. Poliisiauton luvaton käyttöönotto on hyvin harvinaista.
STT
Mies käsiraudoissa vei auton poliiseilta
heips
1
1240
Vastaukset 1
- tätäkin
Liittyykö tämä jotenkin ryöstöihin, kun sen tälle foorumille olit postannut? Ainakin lainaamassasi uutisessa ei puhuta moisesta mitään, tiedä sitten, mistä oli kiinniotettuna, pankkiryöstöstä ei ainakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791339
- 851236
- 96977
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40723Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44498Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33475