Osaako joku neuvoa 25-vuotiasta miestä mitä tehdä juhannuksena ei ole juuri kavereita eikä sukua sen verran kun on juuretonta tuo elämä ollut.Mutta mitä tehdä missä on menoa ja muita saman ikäisiä ei sisäänpäin lämpeneviä ihmisiä??Festarit ei oikein iske yksin toisaalta ihan sama missäpäin suomea ideoita kaivataan mistä löytyy mitä auttakaa!!!
Mitä minne missä???
Sakar
4
1537
Vastaukset
Vaikka osallistumiseen on kiire, voi vielä tuurilla ehtiä juhannuksen suurimpaan sinkkutapahtumaan, juhannusvonkaan.
Nettisivut kertovat tarkemmin, mistä on kyse.
Itse olen menossa sinne jo viidettä kertaa, ja taatusti kannattaa.
Yli 200 sinkkua paikalla koko juhannuksen, pitopalvelu huolehtii ruuista ja ohjelaa piisaa lähes kellon ympäri, jos niin haluaa...- sälli
tervossa on ainakii hyvät bileet ollu aina ja se on K-20...hyvät artistit ja tosi mukavia ihmisiä
- ????
mitä artisteja siel on?
- RobbanFromSweden
Kom till Borgå, här e det fest!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sekin pöllöpää
Kait sä nyt ymmärrät ettei kukaan ole niinkuin sinä. Ei kukaan voi sun paikkaa viedä. Ei kukaan milloinkaan. Eli rauhoi626602Roope Salminen sai lapseensa liittyen poikkeuksellisen myönnytyksen Myyrä-kuvauksissa: "Iso..."
Roope Salmisella on 4-vuotias lapsi yhdessä Helmi-Leena Nummelan kanssa. Pariskunta on eronnut ja tätä nykyä Salminen se144308Samuli Vasala vakava tauti
Iltalehdessä sanottiin röntgen kuvissa paha elin vuosia ei paljon jäljellä Maksu muurin takana mikä tauti On entisellä h102821- 1092425
En voi oikein lähestyä sinua nainen
koska jännität minua ja leikit tietämätöntä... Et myöskään lähesty minua. Mitä siis teemme???701783- 591596
Sydän on niin rikki
Tämän meidän tilanteen vuoksi… Oli niin paha olla eilen illalla, että itku meinasi tulla. Nyt se sitten tulikin. Umpiso611546- 751334
Laaja törkeä petos- ym. kokonaisuus Kajaanissa
Että semmoista. https://www.kaleva.fi/poliisi-paljasti-valtavan-rikosvyyhdin-kajaanissa/11404894441321Mikä viikonlopussa on parasta?
Hän? Haave hänestä? Lapset? Ystävät? Vapaa-aika? Lepo? Harrastukset? Kerro mikä sinusta parasta viikonlopussa!1131306