Mitä minne missä???

Sakar

Osaako joku neuvoa 25-vuotiasta miestä mitä tehdä juhannuksena ei ole juuri kavereita eikä sukua sen verran kun on juuretonta tuo elämä ollut.Mutta mitä tehdä missä on menoa ja muita saman ikäisiä ei sisäänpäin lämpeneviä ihmisiä??Festarit ei oikein iske yksin toisaalta ihan sama missäpäin suomea ideoita kaivataan mistä löytyy mitä auttakaa!!!

4

1537

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaikka osallistumiseen on kiire, voi vielä tuurilla ehtiä juhannuksen suurimpaan sinkkutapahtumaan, juhannusvonkaan.

Nettisivut kertovat tarkemmin, mistä on kyse.
      Itse olen menossa sinne jo viidettä kertaa, ja taatusti kannattaa.

Yli 200 sinkkua paikalla koko juhannuksen, pitopalvelu huolehtii ruuista ja ohjelaa piisaa lähes kellon ympäri, jos niin haluaa...

• sälli

tervossa on ainakii hyvät bileet ollu aina ja se on K-20...hyvät artistit ja tosi mukavia ihmisiä

• ????

mitä artisteja siel on?

• RobbanFromSweden

Kom till Borgå, här e det fest!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Sekin pöllöpää

Kait sä nyt ymmärrät ettei kukaan ole niinkuin sinä. Ei kukaan voi sun paikkaa viedä. Ei kukaan milloinkaan. Eli rauhoi
      Ikävä
      62
      6972
    2. Roope Salminen sai lapseensa liittyen poikkeuksellisen myönnytyksen Myyrä-kuvauksissa: "Iso..."

Roope Salmisella on 4-vuotias lapsi yhdessä Helmi-Leena Nummelan kanssa. Pariskunta on eronnut ja tätä nykyä Salminen se
      Suomalaiset julkkikset
      14
      4583
    3. Samuli Vasala vakava tauti

Iltalehdessä sanottiin röntgen kuvissa paha elin vuosia ei paljon jäljellä Maksu muurin takana mikä tauti On entisellä h
      Juoksu
      10
      3149
    4. Haluan kokea sut

Ainakin yhden kerran ❤️
      Ikävä
      110
      2560
    5. En voi oikein lähestyä sinua nainen

koska jännität minua ja leikit tietämätöntä... Et myöskään lähesty minua. Mitä siis teemme???
      Ikävä
      70
      1823
    6. Jos ja kun kohtaamme

Tahdon viettää yön kanssasi, ilman seksiä. Sopiihan se sinulle?
      Ikävä
      59
      1636
    7. Sydän on niin rikki

Tämän meidän tilanteen vuoksi… Oli niin paha olla eilen illalla, että itku meinasi tulla. Nyt se sitten tulikin. Umpiso
      Ikävä
      61
      1596
    8. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1519
    9. Olet uskomattoman kaun

Kyllä jaksanut 😘
      Ikävä
      76
      1387
    10. Laaja törkeä petos- ym. kokonaisuus Kajaanissa

Että semmoista. https://www.kaleva.fi/poliisi-paljasti-valtavan-rikosvyyhdin-kajaanissa/11404894
      Kajaani
      44
      1381
    Aihe