Apua kaivataan (:

...

Tämä voi kuulostaa TODELLA TYHMÄLTÄ, mutta täällä internetissä tuli eräs kalamies kyselemään minusta kaikenlaista, siis minulta itseltäni. Olemme kohta puoli vuotta pitäneet yhteyttä, ja pidämme toisistamme ja hän on kehunut mm. ulkonäköäni ja sanonut että pitää minusta paljon. Hän asuu täysin eri paikkakunnalla, ja olemme ajatelleet tapaamista. Meillä on ollut syvällisiä (ja romanttisia) keskusteluja paljon, mutta yleensä se olen minä, joka tekee aloitteen, ja kalamies on hieman etäinen ja ujo. Itse olen skorpioni, ja ehkä se vaikuttaa siihen, että tulemme TODELLA hyvin toimeen.
Hän on pistänyt sydämmiä ja kehuja tulemaan, mutta kun sain tietää, että hän varattu, niin alkoi hieman epäilyttämään...Eli onko tämmöinen flirttailu ihan tavallista, vai onko kyseessä jonkunlainen kiinnostuminen. Itse on aivan myyty !!
Eli tässä lyhyt ja ytimekäs kysymys KAIKILLE: Oletteko te kalat hieman ujoja ja arkoja ja mitä teille pitäisi tehdä että uisitte kiltisti haaviin ????? kaikki apu on tarpeen !! :)))

5

798

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • --------..

      eli eikö sen pitäisi kertoá sinulle -
      pysy erossa. Älä hajoita suhdetta rohkaisemalla olevasi toinen nainen.

      Se on väärin.

      • .........

        Tarkoitan sitä, että hän kehuuu ja on romanttinen minua kohtaan ihan omasta aloitteestaan. Että mitä tämä merkitsee ja mitä hän ajattelee..sitä mietin :)


      • hauskaa ajanvietettä
        ......... kirjoitti:

        Tarkoitan sitä, että hän kehuuu ja on romanttinen minua kohtaan ihan omasta aloitteestaan. Että mitä tämä merkitsee ja mitä hän ajattelee..sitä mietin :)

        niinkuin aikuisviihde-elokuva--
        ei muuta. Kuten sanoit, sinä olet aloitteentekijä. Revi siitä palaset yhteen.

        Pettämistä tuokin, johon itse olet osallisena, jos et sitä muuta.
        Mutta jos se ruokkii turhamaisuuttasi, your choice. Ei muuta oikeaksi.


    • sinnkkumies

      se on niin että joskus vain kaksi ihmistä alkaa pitää toisistaa,oli sit varattu tai vapaa,näin on aina ollut ja tulee olemaan,kala-miehenä voi sanoa että olemme kyllä vähän ujoja ja etäisiä
      mut se etäisyys ja arvoituksellisuus on kalalle ihan ominaista,kun muistat että et petä kalan luottamusta,sitä kala (puhun omasta puolestani)
      unohda koskaan,kalalle myös ominaista on flirttailu,mut se ei sulje pois kiinnostu..Hyvää Juhannusta sulle!

    • me

      kaikki jotka pettävät partnereitansa, olisivatko he sitten turskia tai silliä, eivät itse ansaitse uskollisuutta, potut pottuina

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      62
      1214
    2. Suhun ihastuminen oli liikaa mulle ...

      Se meni jo sairauden ja sekavuuden puolelle. Oisin tehnyt melkein mitä vain, että saisin sut ja se ei ole tervettä. Vars
      Ikävä
      34
      1020
    3. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      63
      1010
    4. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      26
      1007
    5. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      69
      955
    6. Onko kaivattunne puhelias

      Vai hiljainen hissukka.
      Ikävä
      46
      941
    7. Jiille kysymys

      Oletko kuitenkin mennyt eteenpäin ja sinulla joku uusi nainen kuvioissa? 🥹
      Ikävä
      73
      892
    8. Suomussalmen mustalaiset

      Uutena suomussalmelaisena mietin, että millasta porukkaa ovat?
      Suomussalmi
      17
      870
    9. Oletko mielestäsi kaivattusi

      ihannetyyppi ulkoisesti?
      Ikävä
      56
      852
    10. Minkälaiset hiukset

      kaivatullasi on? Miehellä Kenties ananas, puolikalju jne jne Naisella kenties vaaleat kiharat jne jne
      Ikävä
      27
      836
    Aihe