Hei,olisin ostamassa nurmelle uusia nappulakengiä.Rahaa minulla on kyllä niin paljon kuin kengät maksavat.Eli siis suoraan sanottuna haluan parhaat mahdolliset kengät mitkä voi saada.
Olen katsellut näitä vaihtoehtoja:
Adidas Predator Absolute kulta/musta Sr
Adidas Absolute Viininpunainen
Nike Vapor 3
Puma King Exec i
Umbro X-lite Ceramic
Nike Vapor sg
Adidas Pr.Pulse
Nike AZ Total90 III Sg
Lotto Zhero
Nike AZ total 90 supremacy
Juu eli kiitos jo etukäteen luulen että noista vaihtoehdoista löytyy parhaat.Auttakaa minua please!
Nurtsille Nappikset?
6
1191
Vastaukset
Oikeastaan ei ole parasta merkkiä tai mallia itse sen päätät testaat kaupoissa noita malleja ja mikä istuu parhaiten ne on "parhaimmat", mutta jos olet juuri jotain mallia haluamassa ja kenkä ei istu kovin hyvin suihkutappa kenkiä, kun ovat jalassasi siis ihan kunnolla ja pistä kuivumaan, niin pitäisi istua paremmin.
- ahmedinho
lotto zhero on täydelliset
- OHIOR
NOI ADIDAS PREDATOR ABSOLUTE KULTA/MUSTA SR ON KYL TODELLA JEES..ITELLÄNI ON SELLASET..KANNATAN NIITÄ
- sherlock
ite tykkään niken kengistä (ohut ja siro kärki on mukava kikkaillessa pallon kanssa), mut kaikki mallit ei valitettavasti sovi mun jalkaan... /: vaporit olisin ostanu, mut ku pistin kaupassa jalkaan ja pomppisin hetken ne jalassa, ni rupes painamaan kantapäästä... en sitten tiiä, onko tää uus vaporin malli jotenkin parempi, ku siinähän on sitä pehmustettua verkkoa kantapäässä... itellä adidaksen pulset nyt käytössä ja on mukavat jalassa... nurmella toimii myös adidaksen legendaariset copa mundialit ja absolute... ;) tosiaan kannattaa mennä kauppaan koittamaan jalkaan ja pomppia hetken... ei oo kiva jos rupee hiertämään ekalla käyttökerralla ja ei saa kastelemalla muovattua paremman tuntuseks...
nimimerkillä kokemusta on- -Futari-
Ekalla käyttökerralla voi toki hiertää ja ei sitä kannata pelästyä, muutamien kertojen jälkeen vasta muotoutuu jalkaan jos on muotoutuakseen. Lesti pitää olla sopiva, mun leveään räpylään ei käy monikaan kenkä, joka on helposti havaittavissa jo kaupassa.
Umbrot ovat tähän asti sopineet hyvin.
- kimmo.
minä ostaisin ainakin nike vapor sg. ne ovat todella hyvät pitävät kevyet ja nopeat ja potku lähtee kun salama kirkkaalta taivaalta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1103277GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431187- 831172
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja531112Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351062- 60978
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn27890- 67878
- 53877
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39872