panen kaverin vaimoa

tuppi

panen kaverin vaimoa jo kolmatta vuotta. Heillä on kaksi lasta (alle kouluikäisiä) Meillä myös samanikäiset suunnilleen. Kaverin vaimo on super horny mua kohtaan, joten miten voit vastustaa kun kysytään esim. "sanko mä imeä sun patukkaa".. Kukapa voisi vastustaa 170cm c kuppi ja pirun kaunis

55

8934

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miesisärakas

      Hei. Kun luki tuon viestisi, tuli ekana mieleen,et " joo joo, just joo" taas yksi pullistelija satuilee, näkee päiväunia jne. Tokana fundasin, et kyllähän niitä noinki pähoja käenpoikia on olemassa.Mitenköhän vois vastustaa?? Ajattelee sitä omaa vaimoa toisen kaveris pantavana, saattaa se oma vaimo maistua sille kaverille, jonka akkaa paat. Ja viisainta olis panna se kulli vaan sinne "omaan tuppeen" ni ei tarttis sitte vinkua tällä palstalla, et oon vaan niin yksinäinen ku vaimo jätti... Kyllä ootte hornynne kanssa toisenne ansainneet,toivottavasti vaimo ja kaverisi älyävät sitte joskus panna kiertoon tollaset hornyttelijät. Sääli vaan, ku tollaseen älyvapaaseen paneskeluun kaatuu kaks perhettä ja vielä yks kaveruus.No iteppähän ootte valinneet...

      • tuppi

        arvaappa olenko miettinyt asiaa!! Tiedän asian olevan pahasti raiteiltaan ja arvaa haluaisinko lopettaa koko piinaavan homman. Meillä on tullut suoraan sanoen pakkomielle siitä. Hän himoaa sitä minulta, joka on kookaskin, mutta se ei tässä saa vaikuttaa keskustelun kulkuun sillä tavalla, että kehuskelisin. Sanoinpahan vain. Pahinta asiassa on se että hän on sanonut rakastavansa minua. Hän ei ole onnellinen suhteessaan, mies on tyly suustaan hänelle ja kuittailee ja piruilee hänelle. Siinäkin yksi syy varmaan siihen miten asiat ovat menneet. Olen itse ollut naimisissa 5 vuotta ja seurustellutkin 13 vuotta. Toki itse voisin homman lopettaa.. MITEN, AUTTAKAA PERKELE VIEKÖÖN. Todellakin helpommin sanottu kuin tehty...


      • miesisärakas
        tuppi kirjoitti:

        arvaappa olenko miettinyt asiaa!! Tiedän asian olevan pahasti raiteiltaan ja arvaa haluaisinko lopettaa koko piinaavan homman. Meillä on tullut suoraan sanoen pakkomielle siitä. Hän himoaa sitä minulta, joka on kookaskin, mutta se ei tässä saa vaikuttaa keskustelun kulkuun sillä tavalla, että kehuskelisin. Sanoinpahan vain. Pahinta asiassa on se että hän on sanonut rakastavansa minua. Hän ei ole onnellinen suhteessaan, mies on tyly suustaan hänelle ja kuittailee ja piruilee hänelle. Siinäkin yksi syy varmaan siihen miten asiat ovat menneet. Olen itse ollut naimisissa 5 vuotta ja seurustellutkin 13 vuotta. Toki itse voisin homman lopettaa.. MITEN, AUTTAKAA PERKELE VIEKÖÖN. Todellakin helpommin sanottu kuin tehty...

        Hei. Kylläpä näyttää, että oot jo jäljillä, ku oot ruvennu ajattelemaan tekosiesi seuraamuksia ja tulevaisuutta.Jotenka peli ei oo vielä menetetty. Siis lakkaa panemasta hornettia ja käske selvittää mikä siinä niitten suhteessa klikkaa, ku ei oo tyytyväinen. Jos todella rakastat vaimoasi ja haluat pitää perheesi, sinussa on MIESTÄ PITÄMÄÄN NÄPPISI EROSSA TOISEN VAIMOSTA!!!! Kyllä se siitä. Jos hornetti haluaa lapsillaan olevan vielä ehjän kodin, hän kyllä ymmärtää jättää sinut rauhaan, jos sinä sitä häneltä pyydät. Mikään ei satu naiseen niin paljon, kuin toiseksi naiseksi jääminen, ja siksihän hän jää, kun vaimosi valitset.Tsemppiä sinulle!


      • tuppi
        miesisärakas kirjoitti:

        Hei. Kylläpä näyttää, että oot jo jäljillä, ku oot ruvennu ajattelemaan tekosiesi seuraamuksia ja tulevaisuutta.Jotenka peli ei oo vielä menetetty. Siis lakkaa panemasta hornettia ja käske selvittää mikä siinä niitten suhteessa klikkaa, ku ei oo tyytyväinen. Jos todella rakastat vaimoasi ja haluat pitää perheesi, sinussa on MIESTÄ PITÄMÄÄN NÄPPISI EROSSA TOISEN VAIMOSTA!!!! Kyllä se siitä. Jos hornetti haluaa lapsillaan olevan vielä ehjän kodin, hän kyllä ymmärtää jättää sinut rauhaan, jos sinä sitä häneltä pyydät. Mikään ei satu naiseen niin paljon, kuin toiseksi naiseksi jääminen, ja siksihän hän jää, kun vaimosi valitset.Tsemppiä sinulle!

        pitänee vaikka runkata ennen hänen näkemistään. Kai se jostakin on aloitettava. Mutta jos hän on kertonut rakastavansa minua, niin aika hankala hänen on irrottauduttava.. Häntä ei paljon paina asia, minua paremminkin. Olen vielä poliisi ammatiltani (en sodankylässä!!!!), jonka pitäisi olla ehdottoman rehellinen asioissa kuin asioissa! Ei ole hääviä tämmöinen lähes riippuvuutta vastaava tilanne. On alkoholiongelmaisia, peliongelmaisia. Mulla on selvästi seksi ongelmana. Unohdin sanoa, että hän on nynfomaani, siis ihan oikeasti. Miehet nyt ovat enemmän tai vähemmän sellaisia. Lohdutonta ajatella asiaa liikaa. Pitää taistella pillua vastaan, jos tällaista ilmausta voisi käyttää. MUUTEN, joku tuntuu leikkivän nimimerkilläne CAFE osastolla, joka en todellakaan ole minä!!


      • mv

        lapsien kärsimyksestä puhumattakaan kun äiti ja isä eroaa!


      • TUPPI
        tuppi kirjoitti:

        pitänee vaikka runkata ennen hänen näkemistään. Kai se jostakin on aloitettava. Mutta jos hän on kertonut rakastavansa minua, niin aika hankala hänen on irrottauduttava.. Häntä ei paljon paina asia, minua paremminkin. Olen vielä poliisi ammatiltani (en sodankylässä!!!!), jonka pitäisi olla ehdottoman rehellinen asioissa kuin asioissa! Ei ole hääviä tämmöinen lähes riippuvuutta vastaava tilanne. On alkoholiongelmaisia, peliongelmaisia. Mulla on selvästi seksi ongelmana. Unohdin sanoa, että hän on nynfomaani, siis ihan oikeasti. Miehet nyt ovat enemmän tai vähemmän sellaisia. Lohdutonta ajatella asiaa liikaa. Pitää taistella pillua vastaan, jos tällaista ilmausta voisi käyttää. MUUTEN, joku tuntuu leikkivän nimimerkilläne CAFE osastolla, joka en todellakaan ole minä!!

        viime viikonloppuna taas "lipsahti". Nimittäin sisään. Olimme kahdestaan ja seksiä harrastettiin kaikella mahdollisella tavalla. Nuolin, kuolasin, ähkin, ja ihailin hänen masturbointiaan. Ei kerta kaikkiaan, ei voinut taaskaan kiusaukselle mitään. Alapää oli niin kovana että kipeää kävi. Johonkin se kai oli purettava.. VOI VOI.


      • Tri Malex
        TUPPI kirjoitti:

        viime viikonloppuna taas "lipsahti". Nimittäin sisään. Olimme kahdestaan ja seksiä harrastettiin kaikella mahdollisella tavalla. Nuolin, kuolasin, ähkin, ja ihailin hänen masturbointiaan. Ei kerta kaikkiaan, ei voinut taaskaan kiusaukselle mitään. Alapää oli niin kovana että kipeää kävi. Johonkin se kai oli purettava.. VOI VOI.

        Kokemasi selittyy yksinkertaisella matematiikalla: kulli x aivo = vakio
        Jos miehn kulli on saanut elämässä hallitsijan aseman reuraukset ovat juuri kertomasi kaltaisia. Sääli! Asiaan ei ole edes lääkitystä ja kaikki elämäsi todella merkittävät asiat soljuvat ohitsesi nuollessasi yleisessä käytössä olevaa pillua! Vai luulitko oikeasti olevasi tämän huoran ainoa asiakas? Jos kaverin vaimo antaa sinulle - satavarmasti siltä saa samoin perustein moni muukin! Ja sinua kusetetaan!


      • Äiti,joskus kiimassa
        tuppi kirjoitti:

        pitänee vaikka runkata ennen hänen näkemistään. Kai se jostakin on aloitettava. Mutta jos hän on kertonut rakastavansa minua, niin aika hankala hänen on irrottauduttava.. Häntä ei paljon paina asia, minua paremminkin. Olen vielä poliisi ammatiltani (en sodankylässä!!!!), jonka pitäisi olla ehdottoman rehellinen asioissa kuin asioissa! Ei ole hääviä tämmöinen lähes riippuvuutta vastaava tilanne. On alkoholiongelmaisia, peliongelmaisia. Mulla on selvästi seksi ongelmana. Unohdin sanoa, että hän on nynfomaani, siis ihan oikeasti. Miehet nyt ovat enemmän tai vähemmän sellaisia. Lohdutonta ajatella asiaa liikaa. Pitää taistella pillua vastaan, jos tällaista ilmausta voisi käyttää. MUUTEN, joku tuntuu leikkivän nimimerkilläne CAFE osastolla, joka en todellakaan ole minä!!

        ..ja hehhee, pyhä kaksinaismoralismi. "Olen vielä poliisi ammatiltani, ja pitäisi olla ehdottoman rehellinen asioissa kuin asioissa.." *virnistelee*

        Kyllä se maailma on hullu ja mätä niinkuin olen aina silloin tällöin epäillytkin.

        Idiootit.

        Itse kukin voi olla vaikka miten hornetti, meikä muun muassa, useinkin.Joskus meinaan ihan pakahtua, kun en voi irstailla niin kuten haluaisin.Meillä on ollut ikäviä riitoja asian tiimoilta,koskien pursuilevaa kiimaisuuttani. Aikaa myöten olen kuitenkin oppinut ajattelemaan muita asioita tärkeämpinä.Olen opetellut mm. masturboimaan, ettei minun tarvitsisi pakottaa miestä seksiin. (Kaikki miehet eivät ole nymfomaaneja). Silti minulle tärkeintä ovat perheemme ja luottamus, rauhaisa elo kotona ja rakkaus, joka on rikkaus.Muut ehkä toimivat toisin.

        Nymfomaniteetillä tarkoitetaan sellaista seksuaalista halua, joka saa ihmisen luopumaan kaikesta muusta ja asettamaan seksin etusijalle.
        Tästähän siinä voi olla kysymys, mutta jospa äiti kertoisi lapsilleen ensin, miten on asian laita ja painuisi sitten kuksimaan tuppiaan.Puhkaiskaapa oikein kunnon mätäpaise ja kertokaa kaikille osapuolille.Valheessa on paha elää ja lasten kustannuksella tehdään muutenkin jo ihan liikaa.


      • Anonyymi

        Luulen ettei tuollainen riitä edes omalle vaimolle mitenkään. Siksi keksii


    • vaimo

      "Kuka voisi vastustaa?" - Oikea, vastuullinen, kunnon mies voi vastustaa. Onko jäänyt nuoruus vähän kesken, kun pitää ottaa aina kun tarjotaan? AINA tulee tilaisuuksia, AINA tulee joku, kaunis, halukas, nuori...Mietippä, jos vaimosi ottaisi jokaisen patukantarjoajan vällyihinsä - ja takaan, että niitä riittää!

      • onnelliset.......

        Kuinka voit yleensä sanoa kaveriksi sitä piruparkaa jonka vaimoo käytät? Moi Pera mitä kuuluu?
        Itse en ole henkilökohtaisesti joutunut moiseen tilanteeseen, mutta olen sivusta joutunut seuraamaan pariakin farssia.
        Ei ole kuin ajankysymys milloin kaikki paljastuu.
        Kai teillä on edes ehkäsy, ettei tule jälkikäteen siitäkin ongelmaa että kenenkäs nää muksut onkaan?
        SE ei voi olla niin paljon parempaa kuin kotona.
        Minä olen vaimokkeelle aina sanonut näin: Se on aivan sama missä näljän hankkii, kunhan syö kotona.
        Se voi osua vielä omaan nilkkaan tuo harraste.
        Mutta onnea valitsemallasi tiellä.


      • Hezùs
        onnelliset....... kirjoitti:

        Kuinka voit yleensä sanoa kaveriksi sitä piruparkaa jonka vaimoo käytät? Moi Pera mitä kuuluu?
        Itse en ole henkilökohtaisesti joutunut moiseen tilanteeseen, mutta olen sivusta joutunut seuraamaan pariakin farssia.
        Ei ole kuin ajankysymys milloin kaikki paljastuu.
        Kai teillä on edes ehkäsy, ettei tule jälkikäteen siitäkin ongelmaa että kenenkäs nää muksut onkaan?
        SE ei voi olla niin paljon parempaa kuin kotona.
        Minä olen vaimokkeelle aina sanonut näin: Se on aivan sama missä näljän hankkii, kunhan syö kotona.
        Se voi osua vielä omaan nilkkaan tuo harraste.
        Mutta onnea valitsemallasi tiellä.

        täysin samaa mieltä, kyllä ravintolas voi käydä menua ihaileen kuhan vaan tulee kiltisti kotiin ruokaileen


    • lunta tupaan

      ...Huora ei olekaan siis se, jota pannaan halvalla (vaimosi), vaan se joka panee halvalla (sinä!!!)!

      Ylisuuret himot on tuttua minullekin, mutta jos ne joku päivä yltävät pilviin asti, tiedän kyllä että moottoritie kutsuu...

      EIhän LIIAN itsekäs ihminen yksinkertaisesti VOI elää parisuhteessa, siinähän poljetaan "rakastettu(?)" nainen jalkoihin!!! Vaikeaa kuvitella etteikö vaimosi kärsi tilanteesta, joka hänelle kyllä ennemmin tai myöhemmin paljastuu.

      Monet kaltaisesi ovat jo aikaa sitten tajunneet että himojen riivaamien on yksinkertaisesti nussittava itsensä puhki - tämä on mahdollista vain, jos omistaa minkäänlaista sielua. Jospa eläisit niinkuin kullis käskee, eipä ainakaan kaduttais vapauden menetys.

      Lasten parasta ajatellen suojelet heitä ehkä eniten tuomalla pöytään totuuden itsestäsi -vaimollesi- ja vastaat seurauksista. Silloin ainakin näyttäisit omistavasi selkärangan vaikka et muuten himojasi hillitsisikään. Aviomieheksi et sovi, isäksi ehkä. Neuvoisin puhumaan lapsille asiat niinkuin ne ovat MUTTA vasta sitten kun ovat aikuisia. Voivatpahan ainakin myöhemmin, viisaampina valita itselleen elämäntyylin sinun mallistasi jotakin oppineena.Halveksittavinta käytöksessä olisi se jos todellakin poljet lastesi äidin arvon, NAISENA nilkkimäisellä käytökselläsi. MIETI VÄHÄN.

    • NoBackUp

      Hetkinen - mikä tarve miehelle tuli kirjoittaa päiväunelmistaan keskustelupalstoille?

    • Teija

      Yhtälailla syyllinen on tuo "kaverisi" vaimo. Ei häntäkään kukaan pakota pettämään miestään tuolla lailla.

      Tuollainen nainen ei ansaitse perhettä.

      • Herätys

        ...niin, naista ollaan heti tuomitsemassa, vika on TODELLAKIN molemmissa!!

        Mielestäni tuollainen miesKÄÄN ei ansaitse perhettä!!! PERHEEN perustaminen vaatii henkistä kypsyyttä, siellä täällä paneskelu onnistuu jälkeenjääneiltäkin. TÄÄ on vakava moraalinen kysymys!!! Hurskastelu ei auta, tässä on kuitenkin kysymys siitä mitä ristiin rastiin naiskentelevat tekevät läheisilleen!!!


      • syy
        Herätys kirjoitti:

        ...niin, naista ollaan heti tuomitsemassa, vika on TODELLAKIN molemmissa!!

        Mielestäni tuollainen miesKÄÄN ei ansaitse perhettä!!! PERHEEN perustaminen vaatii henkistä kypsyyttä, siellä täällä paneskelu onnistuu jälkeenjääneiltäkin. TÄÄ on vakava moraalinen kysymys!!! Hurskastelu ei auta, tässä on kuitenkin kysymys siitä mitä ristiin rastiin naiskentelevat tekevät läheisilleen!!!

        "Nainen on huora ja mies huoripukki!"
        Tämä lause esiintyytuolla uskottomuuskeskustelussa
        hyvin usein. Hyvä lause - kenen lie keksimä, mutta sisältää totuuden
        Tässä tapauksessa mies on oikea törkimys ja nainen huoraakin alempi - sentään KAVERIN VAIMO!
        Hyi hemmetti! Ja vielä joku älykääpiö puolustelee niitä.


    • Lady H

      onhan se helvetin hieno juttu


      ja please, kuulo ironia äänestäni....

    • isä

      Voitko enää tyhmempi olla?! Lasket varmaan itsesikin alle kouluikäiseksi tissinlutkuttajaksi. Täytyy myöntää, ettei kaverisi vaimokaan mikään ruudinkeksijä ole. Sääliksi käy.

      • Lady H

        *virnuaa*


    • yh-isi,vm-80

      tollasta on mahdoton vastustaa! Ei se homma oo enää omissa käsissä...itelleni joskus käyny samalla tavalla...kunnes jäätiin oikeen rysän päältä kiinni...Noh, siihen se sitten loppukin...aika pian! (Tosin kyllä mä siellä oon vielä nykyisinki joskus käyny...niillä kyl ei oo lapsia..)

      • Nainen

        ...ei homma ole omissa käsissä? Noin vastaavalta ehkä puuttuu jokin osa joko päänupista tai sitten sydämen paikkeilta. Kännissä tietty moni kämmeltää, mutta entä selvin päin?

        Oletko oikeasti yh? Tästäkö asiasta johtuen? Jos vastaus on kyllä, olet varmasti joutunut näkemään miltä höynäytetystä osapuolesta tuntuu. Hankkisitte lapsia vasta sitten kun henkiset kyvyt ja moraalinen selkäranka on edes vähän kehittynyt. Henkisesti sikiöllä se on letkeä kuin lapamadolla. YÄK. TOSI MIESTÄ NAINEN VOI KUNNIOITTAA! Tietysti mies voi aina etsiä niitä naisia jotka kunnioittavat vain komeaa kapinetta jalkojen välissä. No,kukin tyylillään - sitä yleensä saa, mitä tilaa. Sitäpaitsi, taivaallista seksiä voi harrastaa myös oman rakkaan kanssa, kokeiltu on!


      • yh-isi,vm-80
        Nainen kirjoitti:

        ...ei homma ole omissa käsissä? Noin vastaavalta ehkä puuttuu jokin osa joko päänupista tai sitten sydämen paikkeilta. Kännissä tietty moni kämmeltää, mutta entä selvin päin?

        Oletko oikeasti yh? Tästäkö asiasta johtuen? Jos vastaus on kyllä, olet varmasti joutunut näkemään miltä höynäytetystä osapuolesta tuntuu. Hankkisitte lapsia vasta sitten kun henkiset kyvyt ja moraalinen selkäranka on edes vähän kehittynyt. Henkisesti sikiöllä se on letkeä kuin lapamadolla. YÄK. TOSI MIESTÄ NAINEN VOI KUNNIOITTAA! Tietysti mies voi aina etsiä niitä naisia jotka kunnioittavat vain komeaa kapinetta jalkojen välissä. No,kukin tyylillään - sitä yleensä saa, mitä tilaa. Sitäpaitsi, taivaallista seksiä voi harrastaa myös oman rakkaan kanssa, kokeiltu on!

        En yritä mitenkään puolustella, paskamaistahan tollanen on..en koskaan haluais et itelle kävis noin! Mut se on vaan niin,että jos muija (torjunnoista huolimatta) tarpeeks kauan itteään tyrkyttää ja hieroo(mun tapauksessa sanoin sinne Ei noin kakskymmentä kertaa) ni siinä alkaa niin paljon panettamaan ettei enää edes ajattele kuka muija siinä on... Tietenki kannattais lähtee pois,mutta vaikeeta on... Ymmärtäisitte paremmin jos olisitte miehiä... Mutta,mutta mä olen virheeni tehnyt, kärsin niistä vieläkin ja yritän tässä kasvaa aikuseks ja lopettaa säätämiset!! Eli ihminen voi muuttua!!


      • Nainen
        yh-isi,vm-80 kirjoitti:

        En yritä mitenkään puolustella, paskamaistahan tollanen on..en koskaan haluais et itelle kävis noin! Mut se on vaan niin,että jos muija (torjunnoista huolimatta) tarpeeks kauan itteään tyrkyttää ja hieroo(mun tapauksessa sanoin sinne Ei noin kakskymmentä kertaa) ni siinä alkaa niin paljon panettamaan ettei enää edes ajattele kuka muija siinä on... Tietenki kannattais lähtee pois,mutta vaikeeta on... Ymmärtäisitte paremmin jos olisitte miehiä... Mutta,mutta mä olen virheeni tehnyt, kärsin niistä vieläkin ja yritän tässä kasvaa aikuseks ja lopettaa säätämiset!! Eli ihminen voi muuttua!!

        No asenteesi ainakin on oikea, onnea yritykselle.

        Omaan ajatusmaailmaan tuntuu vaikea ujuttaa ajatusta siitä että nainen kärttää kaksikymmentä kertaa... kuullostaa pakko-oireiselle. Itse en viitsisi itseäni noin nöyryyttää! Taidat olla valloituksenhaluisen naikkosen uhri.

        Voidaan nääs miehiäkin panna halvalla, joten toivottavasti pysyt päätöksessäsi ja onnistut löytämään elämässäsi mielekkäämpiä kokemuksia. Maailma olis nääs parempi paikka jos ihmiset oikeesti tietäs mitä elämältään haluavat ja pyrkisivät sen myös saavuttamaan. Itse suosittelen etsimään sitä "oikeaa" niin kauan että touhut tyydyttävät molempia osapuolia - ei tarttee lähteä merta edemmäs kalaan. Edellyttää tietysti myös itseltä sitä että tietää mitä TODELLA haluaa. Niin, että suora kysymys: minkälaista naista etsit vai etsitkö ollenkaan muuta kuin seksiseuraa? Jälkimmäinenkään ei ole huono vaihtoehto silloin kun se toteutetaan reilun pelin säännöillä - ei nussimalla toisen miehen vaimoa!

        Mutta oman tien kulkeminen edellyttää todellakin HENKILÖKOHTAISTA henkistä kypsyyttä. Kun se on vähän niin että seura kyllä valitsee kaltaisensa.


      • Tukiopettaja

        "Isien jutut
        Keskustele isyydestä ja isän roolista perheessä."
        Noin lukee tuossa palstan alussa.
        Opetelkaa lukemaan ja sitten kirjoittelemaan oikeilla palstoilla.
        Tai miten keskustelunne liittyy isyyteen ja isän rooliin perheessä!?
        Ei mitenkään mutta veren pakkautuessa siittimeen syntyy veren vaje ja aivot kärsivät hapen puutteesta jolloin ihminen saattaa sekoilla kirjoitusfoorumeissakin.


      • Lady H
        Nainen kirjoitti:

        No asenteesi ainakin on oikea, onnea yritykselle.

        Omaan ajatusmaailmaan tuntuu vaikea ujuttaa ajatusta siitä että nainen kärttää kaksikymmentä kertaa... kuullostaa pakko-oireiselle. Itse en viitsisi itseäni noin nöyryyttää! Taidat olla valloituksenhaluisen naikkosen uhri.

        Voidaan nääs miehiäkin panna halvalla, joten toivottavasti pysyt päätöksessäsi ja onnistut löytämään elämässäsi mielekkäämpiä kokemuksia. Maailma olis nääs parempi paikka jos ihmiset oikeesti tietäs mitä elämältään haluavat ja pyrkisivät sen myös saavuttamaan. Itse suosittelen etsimään sitä "oikeaa" niin kauan että touhut tyydyttävät molempia osapuolia - ei tarttee lähteä merta edemmäs kalaan. Edellyttää tietysti myös itseltä sitä että tietää mitä TODELLA haluaa. Niin, että suora kysymys: minkälaista naista etsit vai etsitkö ollenkaan muuta kuin seksiseuraa? Jälkimmäinenkään ei ole huono vaihtoehto silloin kun se toteutetaan reilun pelin säännöillä - ei nussimalla toisen miehen vaimoa!

        Mutta oman tien kulkeminen edellyttää todellakin HENKILÖKOHTAISTA henkistä kypsyyttä. Kun se on vähän niin että seura kyllä valitsee kaltaisensa.

        hieno puhe! kunpa jokainen vain pystyisi siihen henkiseen kypsyyteen....


      • yh-isi,vm-80
        Nainen kirjoitti:

        No asenteesi ainakin on oikea, onnea yritykselle.

        Omaan ajatusmaailmaan tuntuu vaikea ujuttaa ajatusta siitä että nainen kärttää kaksikymmentä kertaa... kuullostaa pakko-oireiselle. Itse en viitsisi itseäni noin nöyryyttää! Taidat olla valloituksenhaluisen naikkosen uhri.

        Voidaan nääs miehiäkin panna halvalla, joten toivottavasti pysyt päätöksessäsi ja onnistut löytämään elämässäsi mielekkäämpiä kokemuksia. Maailma olis nääs parempi paikka jos ihmiset oikeesti tietäs mitä elämältään haluavat ja pyrkisivät sen myös saavuttamaan. Itse suosittelen etsimään sitä "oikeaa" niin kauan että touhut tyydyttävät molempia osapuolia - ei tarttee lähteä merta edemmäs kalaan. Edellyttää tietysti myös itseltä sitä että tietää mitä TODELLA haluaa. Niin, että suora kysymys: minkälaista naista etsit vai etsitkö ollenkaan muuta kuin seksiseuraa? Jälkimmäinenkään ei ole huono vaihtoehto silloin kun se toteutetaan reilun pelin säännöillä - ei nussimalla toisen miehen vaimoa!

        Mutta oman tien kulkeminen edellyttää todellakin HENKILÖKOHTAISTA henkistä kypsyyttä. Kun se on vähän niin että seura kyllä valitsee kaltaisensa.

        Eli mulla ei oo ollu mitään vakavaa about vuoteen...nyt kyllästyny yhen yön juttuihin,almoust kaikkee on tullu kokeiltua. Haluisin naisen joka herättää mun kiinnostuksen..ulkosesti ja myös HENKISESTI! Noh, sellasta en oo vielä löytäny,joten panen kai huvikseni tollasia perus baari-blondeja...mut ei ne kiinnosta tippaakaan!Haluaisin naisen,jota pitäis ihan tosissaan yrittää...en mitään helppoo baari-kinkkua...vaik onhan sekin hyvää viihdettä,yheks illaks. Mut kyl mä etin ihan kunnon ihmissuhdetta...toivottavasti ymmärsit edes jotain...meni aika sekavaks:)
        p.s Se muija ketä duunasin oli varmaan tosi puutteessa,voi jessus sitä ruinaamista: "mä oon ihan kosteena, et sä vois panna mua" Hermo siinä meni ja kiinnostus!! OOt oikeessa,et jotain itsekunnioitusta peliin!!


      • Nainen
        Tukiopettaja kirjoitti:

        "Isien jutut
        Keskustele isyydestä ja isän roolista perheessä."
        Noin lukee tuossa palstan alussa.
        Opetelkaa lukemaan ja sitten kirjoittelemaan oikeilla palstoilla.
        Tai miten keskustelunne liittyy isyyteen ja isän rooliin perheessä!?
        Ei mitenkään mutta veren pakkautuessa siittimeen syntyy veren vaje ja aivot kärsivät hapen puutteesta jolloin ihminen saattaa sekoilla kirjoitusfoorumeissakin.

        ...kyllä näissä jutuissa on punasena lankana se isän rooli perheessä. Keskustelun kohteena isät jotka ovat menettäneet perheensä vallitsevien "olosuhteiden" takia. Isän rooli perheessä on yleensä myös "puolison" rooli eli sitä oikeaa tapaa toteuttaa rooli tässä haetaan. Oliko tukiopettajalla muuta kommentoitavaa / epäselvää?


      • Nainen
        yh-isi,vm-80 kirjoitti:

        Eli mulla ei oo ollu mitään vakavaa about vuoteen...nyt kyllästyny yhen yön juttuihin,almoust kaikkee on tullu kokeiltua. Haluisin naisen joka herättää mun kiinnostuksen..ulkosesti ja myös HENKISESTI! Noh, sellasta en oo vielä löytäny,joten panen kai huvikseni tollasia perus baari-blondeja...mut ei ne kiinnosta tippaakaan!Haluaisin naisen,jota pitäis ihan tosissaan yrittää...en mitään helppoo baari-kinkkua...vaik onhan sekin hyvää viihdettä,yheks illaks. Mut kyl mä etin ihan kunnon ihmissuhdetta...toivottavasti ymmärsit edes jotain...meni aika sekavaks:)
        p.s Se muija ketä duunasin oli varmaan tosi puutteessa,voi jessus sitä ruinaamista: "mä oon ihan kosteena, et sä vois panna mua" Hermo siinä meni ja kiinnostus!! OOt oikeessa,et jotain itsekunnioitusta peliin!!

        Nyt vallan alkaa mietityttää että mikä se sellanen perusmallin baariblondi on. Kun en vallan oikeasti tunne yhtään sellaista henkilökohtaisesti, vaikka baareissa olen itsekin aikani pyörinyt. Sen sijaan tunnen kyllä perusmallin kanahaukat, ja ne ovat miespuolisia, niitä jotka blondien ympärillä pyörivat.

        Tämän sanon kokemuksella, sillä olenhan blondi itsekin ;). Oman miehen löytämiseksi olen käynyt läpi n. 28 yhden illan juttua, yhden kihloihin asti edenneen avoliiton, toisen joka päättyi ennen kihloja (kesti neljä vuotta). Itse lähdin kummastakin suhteesta kävelemään, koska en saanut miehiltä tarpeeksi henkistä haastetta. ENKÄ tarkoita sitä että haluaisin miestä tosissani YRITTÄÄ, ENKÄ sitä että haluaisin jatkuvasti olla kiikun kaakun sen suhteen että kelpaanko nyt... päin vastoin. Olen se mikä olen ja on se tähän asti riittänyt. Jos ollaan kiikun kaakun vaiheessa nin parempi lähteä ajoissa karkuun. Kaikki tai ei mitään ;)

        En unissanikaan lopulta uskonut että on mahdollista löytää älykästä komistusta, jolla on edellytyksiä minulle tasavertaiseksi kumppaniksi, mutta kappas vain, sellainen tupsahti eteen aivan yllättäen. Olen nyt 26 v, enkä koskaan mikään missimittanen... oman miehen mielestä kuitenkin nainen, jota on monen miehen vaikea vastustaa. Tiedä sitten missä syy, mutta ainakaan en kerjää huomiota ilmottamalla pikkuhousujen kosteusprosentteja!! (Se sun hoitos on ehkä ottanu liikaa mallia sinkkuelämän Samanthasta :D)

        Nykyisin käyn silloin tällöin omien kavereitteni kanssa baarissa irrottelemassa. Yleensä tanssin paljon (olen harrastanut joskus aktiivisesti tanssiesintymistä) ja juttelen iltaa kohti arviolta n. 15 miehen kanssa. Usein myös henkeviä, usko tai älä!!! Viimeeksi juttelin syvällisiä (vodkalimellä on minuun syvälliseksi vetävä vaikutus)arviolta n. 22 v. tuntemattoman komean miehen kanssa ja tyyppi katso minua lähtiessään silmiin ja sanoi kiitos. Tuntu kyllä ihan kivalle, vaikka en tiennytkään, mitä oikein olin tehnyt! Eikä tanssilattiallakaan tarvitse yksin olla, kunhan muistaa vaan hävitä ennekuin alkaa tunnelma tiivistyä.

        Niin että ehkä su kannattas ennemmin miettiä miten ITSE käyttäydyt baarissa - ole aito, ystävällinen ja niinkuin et mitään etsisikään, mutta silti avoin ja utelias. Älä hyväksikäytä naisia, mutta luota omaan viehätysvoimaasi. Kyllä se siitä lähtee, kunhan itse olet ensin fiksun ja kunnioittavan naisen arvoinen.

        P.S. Ei tota mallia yhdessä illassa opi, mutta kyllä joskus ihmeitäkin tapahtuu. Ja sulla on ikä puolellasi ;)


      • yh-isi,vm-80
        Nainen kirjoitti:

        Nyt vallan alkaa mietityttää että mikä se sellanen perusmallin baariblondi on. Kun en vallan oikeasti tunne yhtään sellaista henkilökohtaisesti, vaikka baareissa olen itsekin aikani pyörinyt. Sen sijaan tunnen kyllä perusmallin kanahaukat, ja ne ovat miespuolisia, niitä jotka blondien ympärillä pyörivat.

        Tämän sanon kokemuksella, sillä olenhan blondi itsekin ;). Oman miehen löytämiseksi olen käynyt läpi n. 28 yhden illan juttua, yhden kihloihin asti edenneen avoliiton, toisen joka päättyi ennen kihloja (kesti neljä vuotta). Itse lähdin kummastakin suhteesta kävelemään, koska en saanut miehiltä tarpeeksi henkistä haastetta. ENKÄ tarkoita sitä että haluaisin miestä tosissani YRITTÄÄ, ENKÄ sitä että haluaisin jatkuvasti olla kiikun kaakun sen suhteen että kelpaanko nyt... päin vastoin. Olen se mikä olen ja on se tähän asti riittänyt. Jos ollaan kiikun kaakun vaiheessa nin parempi lähteä ajoissa karkuun. Kaikki tai ei mitään ;)

        En unissanikaan lopulta uskonut että on mahdollista löytää älykästä komistusta, jolla on edellytyksiä minulle tasavertaiseksi kumppaniksi, mutta kappas vain, sellainen tupsahti eteen aivan yllättäen. Olen nyt 26 v, enkä koskaan mikään missimittanen... oman miehen mielestä kuitenkin nainen, jota on monen miehen vaikea vastustaa. Tiedä sitten missä syy, mutta ainakaan en kerjää huomiota ilmottamalla pikkuhousujen kosteusprosentteja!! (Se sun hoitos on ehkä ottanu liikaa mallia sinkkuelämän Samanthasta :D)

        Nykyisin käyn silloin tällöin omien kavereitteni kanssa baarissa irrottelemassa. Yleensä tanssin paljon (olen harrastanut joskus aktiivisesti tanssiesintymistä) ja juttelen iltaa kohti arviolta n. 15 miehen kanssa. Usein myös henkeviä, usko tai älä!!! Viimeeksi juttelin syvällisiä (vodkalimellä on minuun syvälliseksi vetävä vaikutus)arviolta n. 22 v. tuntemattoman komean miehen kanssa ja tyyppi katso minua lähtiessään silmiin ja sanoi kiitos. Tuntu kyllä ihan kivalle, vaikka en tiennytkään, mitä oikein olin tehnyt! Eikä tanssilattiallakaan tarvitse yksin olla, kunhan muistaa vaan hävitä ennekuin alkaa tunnelma tiivistyä.

        Niin että ehkä su kannattas ennemmin miettiä miten ITSE käyttäydyt baarissa - ole aito, ystävällinen ja niinkuin et mitään etsisikään, mutta silti avoin ja utelias. Älä hyväksikäytä naisia, mutta luota omaan viehätysvoimaasi. Kyllä se siitä lähtee, kunhan itse olet ensin fiksun ja kunnioittavan naisen arvoinen.

        P.S. Ei tota mallia yhdessä illassa opi, mutta kyllä joskus ihmeitäkin tapahtuu. Ja sulla on ikä puolellasi ;)

        No kiitos vinkeistä;) Vaikutat itse just sellaselta,mitä mä etsin...ehkä se tosiaan jonain päivän kävelee mun eteen;)
        Ja perus baari-blondina pidän naista,jonka aloitus kommentti on "haluatko panna mua"
        KIITOS juttuseurasta!:)


      • Nainen
        yh-isi,vm-80 kirjoitti:

        No kiitos vinkeistä;) Vaikutat itse just sellaselta,mitä mä etsin...ehkä se tosiaan jonain päivän kävelee mun eteen;)
        Ja perus baari-blondina pidän naista,jonka aloitus kommentti on "haluatko panna mua"
        KIITOS juttuseurasta!:)

        Kiitos itsselleis!


      • Herää pahvi.
        yh-isi,vm-80 kirjoitti:

        No kiitos vinkeistä;) Vaikutat itse just sellaselta,mitä mä etsin...ehkä se tosiaan jonain päivän kävelee mun eteen;)
        Ja perus baari-blondina pidän naista,jonka aloitus kommentti on "haluatko panna mua"
        KIITOS juttuseurasta!:)

        Jaa on yh isä 80 täältäkin löytäny just sen oikeen.
        Jonkinlaista lahjakkuutta, täytyy myöntää. Empatiasi on kyllä uskomatonta luokkaa. Mutta ei nuo sun naiseskaan vissiin mitään ruudinkeksijöitä ole.


      • Nainen
        Herää pahvi. kirjoitti:

        Jaa on yh isä 80 täältäkin löytäny just sen oikeen.
        Jonkinlaista lahjakkuutta, täytyy myöntää. Empatiasi on kyllä uskomatonta luokkaa. Mutta ei nuo sun naiseskaan vissiin mitään ruudinkeksijöitä ole.

        ... uskomaton kommentti :)Hyvä jos joku löysi mitä etsi!

        p.s. Joskus täytyy oppia näkemään metsä puilta ;).

        Hyvää Joulua kaikille!


      • Herää pahvi
        Nainen kirjoitti:

        ... uskomaton kommentti :)Hyvä jos joku löysi mitä etsi!

        p.s. Joskus täytyy oppia näkemään metsä puilta ;).

        Hyvää Joulua kaikille!

        Aika hyvä kuitenkin tuo yh iskä kirjoittamaan.
        Kiva lukea kapakan perus blondeista. Itse en ole päässyt aikoihin yksin mihinkään, vaimo aina mukana.
        Siksi hieman haikeana luen näitä yh isän juttuja.


      • tukiopettaja
        Nainen kirjoitti:

        ...kyllä näissä jutuissa on punasena lankana se isän rooli perheessä. Keskustelun kohteena isät jotka ovat menettäneet perheensä vallitsevien "olosuhteiden" takia. Isän rooli perheessä on yleensä myös "puolison" rooli eli sitä oikeaa tapaa toteuttaa rooli tässä haetaan. Oliko tukiopettajalla muuta kommentoitavaa / epäselvää?

        ...tukiopettajalla muuta!
        Kirjoituksestasi sain selvän käsityksen tilastasi! Olet aivan liian vaikea tapaus autetettavakseni.
        Perusteluittesi mukaan voimme siis "isies jutuissa" käsitellä Saddammia kuin myös Espanjan öljytuhoja! Punaisena lankanahan niissäkin ovat isät! Saddam on isä, tappanutkin tuhansia isiä, isät siivoavat Espanjan rannikkoja jne jne
        Naisella naisen puolustelut!
        Tukiopettaja on yrityksensä tehnyt ja epäonnistunut oppilaan puisen pään vuoksi!
        Olen pahoillani!


      • Nainen
        tukiopettaja kirjoitti:

        ...tukiopettajalla muuta!
        Kirjoituksestasi sain selvän käsityksen tilastasi! Olet aivan liian vaikea tapaus autetettavakseni.
        Perusteluittesi mukaan voimme siis "isies jutuissa" käsitellä Saddammia kuin myös Espanjan öljytuhoja! Punaisena lankanahan niissäkin ovat isät! Saddam on isä, tappanutkin tuhansia isiä, isät siivoavat Espanjan rannikkoja jne jne
        Naisella naisen puolustelut!
        Tukiopettaja on yrityksensä tehnyt ja epäonnistunut oppilaan puisen pään vuoksi!
        Olen pahoillani!

        Hee.. tästähän vasta ongelma syntyykin kun tukiope haluis auttaa naista joka keskustelee isien palstalla isien kanssa asian vierestä, eikä edes ymmärrä olevansa avun tarpeessa! ;)

        No, ehkä kumpainenkin tahoillamme mietimme ratkaisua tähän ongelmaan ja pidämme ratkaisut omana tietonamme ;) Tosin tällä päällä joutunen pyytämään apuasi tikkujen poistamiseen kynsien alta - jos vaikka joutuu raapimaan päätä mietinöissä. Sillä välin - mukavaa päivänjatkoa!


      • tukiopettaja
        Nainen kirjoitti:

        Hee.. tästähän vasta ongelma syntyykin kun tukiope haluis auttaa naista joka keskustelee isien palstalla isien kanssa asian vierestä, eikä edes ymmärrä olevansa avun tarpeessa! ;)

        No, ehkä kumpainenkin tahoillamme mietimme ratkaisua tähän ongelmaan ja pidämme ratkaisut omana tietonamme ;) Tosin tällä päällä joutunen pyytämään apuasi tikkujen poistamiseen kynsien alta - jos vaikka joutuu raapimaan päätä mietinöissä. Sillä välin - mukavaa päivänjatkoa!

        ...olevansa tukiopetuksen tarpessa tämä "nainen"!
        Sitaateissa kahdestakin syyst, ethän kysy, miksi?
        Toista vielä alkuperäisen sanomani koska kertaus on opintojen äiti. Jos se olis sitten "naisellekin" ymmärretävässä muodossa;
        "Isien jutut
        Keskustele isyydestä ja isän roolista perheessä."
        Noin lukee tuossa palstan alussa.
        Opetelkaa lukemaan ja sitten kirjoittelemaan oikeilla palstoilla.
        Tai miten keskustelunne liittyy isyyteen ja isän rooliin perheessä!?
        Ei mitenkään mutta veren pakkautuessa siittimeen syntyy veren vaje ja aivot kärsivät hapen puutteesta jolloin ihminen saattaa sekoilla kirjoitusfoorumeissakin. "Naisella" taas veren vaje saattaa johtua vaikkapa kuukautisista!
        Jos suinkin itsepäisyydeltänne voitte suvaita niin ajatelkaa miksi yleensä nuo keskusteluaiheet on jaettu omiksi alueikseen? Vaan tuntuu olevan aivan ylivoimainen tehtävä joillekin!

        Ei mulla todellakaan ole aihettanne tai kirjoituksianne vastaan yhtään mitään mutta olisitte sen verran edes fiksuja, että menisitte aiheeseen kuuluvaan "lohkoon"!
        Mutta kaikille ei ole annettu edes kirjoitetun ymmärtämislahjaa tai sitten on luontainen vääristymä, että kaikkea mitä on tarkoitettu noudatettavaksi pitää rikkoa!


      • Lapseton
        tukiopettaja kirjoitti:

        ...olevansa tukiopetuksen tarpessa tämä "nainen"!
        Sitaateissa kahdestakin syyst, ethän kysy, miksi?
        Toista vielä alkuperäisen sanomani koska kertaus on opintojen äiti. Jos se olis sitten "naisellekin" ymmärretävässä muodossa;
        "Isien jutut
        Keskustele isyydestä ja isän roolista perheessä."
        Noin lukee tuossa palstan alussa.
        Opetelkaa lukemaan ja sitten kirjoittelemaan oikeilla palstoilla.
        Tai miten keskustelunne liittyy isyyteen ja isän rooliin perheessä!?
        Ei mitenkään mutta veren pakkautuessa siittimeen syntyy veren vaje ja aivot kärsivät hapen puutteesta jolloin ihminen saattaa sekoilla kirjoitusfoorumeissakin. "Naisella" taas veren vaje saattaa johtua vaikkapa kuukautisista!
        Jos suinkin itsepäisyydeltänne voitte suvaita niin ajatelkaa miksi yleensä nuo keskusteluaiheet on jaettu omiksi alueikseen? Vaan tuntuu olevan aivan ylivoimainen tehtävä joillekin!

        Ei mulla todellakaan ole aihettanne tai kirjoituksianne vastaan yhtään mitään mutta olisitte sen verran edes fiksuja, että menisitte aiheeseen kuuluvaan "lohkoon"!
        Mutta kaikille ei ole annettu edes kirjoitetun ymmärtämislahjaa tai sitten on luontainen vääristymä, että kaikkea mitä on tarkoitettu noudatettavaksi pitää rikkoa!

        Ihan turhaa, kukin keskustelee mistä haluaa, kyllä tätä cyber spacea riittää tälläkin osastolla. Keskustelu on kuitenkin ihan asiallista. Vai haluatko vain huomiota?


      • tukiopettaja
        Lapseton kirjoitti:

        Ihan turhaa, kukin keskustelee mistä haluaa, kyllä tätä cyber spacea riittää tälläkin osastolla. Keskustelu on kuitenkin ihan asiallista. Vai haluatko vain huomiota?

        toivotontahan tämä valistus...onneksi edes nimeksi järkevä voi tarkistaa edelliset kirjoitukset ja niista päätellä kuka "huomiota" haluaa. Minä raukka vain ehdotin että kaverien panemisjutut juteltaisiin niille tarkoitetuilla palstoilla kuten esim."Parisuhde" tai "Uskottomuus".
        Mutta eipä riitä muutamien järki sinne asti... joten luovun opettamisestani oppilaiden puupäisyyden vuoksi. Näkemiin ja hauskaa joulua!


      • Nainen
        tukiopettaja kirjoitti:

        toivotontahan tämä valistus...onneksi edes nimeksi järkevä voi tarkistaa edelliset kirjoitukset ja niista päätellä kuka "huomiota" haluaa. Minä raukka vain ehdotin että kaverien panemisjutut juteltaisiin niille tarkoitetuilla palstoilla kuten esim."Parisuhde" tai "Uskottomuus".
        Mutta eipä riitä muutamien järki sinne asti... joten luovun opettamisestani oppilaiden puupäisyyden vuoksi. Näkemiin ja hauskaa joulua!

        Olet osaltasi oikeassa, tätä keskustelua oltaisi voitu käydä myös toisilla "osastoilla!. Tilaa riittää kyllä vallitsevista olosuhteista huolimatta myös toisenlaisillekin jutuille - niihin voi ihan vapaasti tutustua jos tämä juttu ei miellytä, tai tukiopettaja voi jopa KEKSIÄ AIVAN OMAN AIHEEN, JOSTA HALUAA KESKUSTELLA ja sijoittaa sen sitten omasta mielestään oikeaan paikkaan täällä bittiavaruudessa.

        Muotoseikoista puheen ollen... voidaan miettiä myös sitä että kumpi on uutislähetyksessä "tärkeämpää" uutisten lukijan karavatin/kampauksen muodinmukaisuus vai itse asia... on tilanteita, joissa muotoseikat ovat tärkeitä, toisinaan taas niillä ei luulisi olevan niin väliä... mutta ilmiselvästi tukiopettajalla ei ole lahjoja työhönsä, koska on ilmiselvästi ärsyyntynyt ja lamaantunut oppilaittensa erilaisesta maailmankatsomuksesta. Neuvoksi voin antaa että sovita oppi ihmiseen, älä ihmistä oppiin ;)- tai kutsu itseäsi vaihtoehtoisesti mieluummin valvovaksi silmäksi tukiopettajan sijaan.

        Ja jotenkin huvittaa nuo jatkuvat viittaukset oppilaiden järkeen. Asia on kuitenkin niin (nykyisen kasvatustieteen valossa) että järki ja mielipiteet ovat kaksi eri asiaa. Eli mielipiteen vapaus sallittakoon, vaikka ajatuset eivät kaikkia miellyttäisikään. Ja tästä ei nyt kannata tehdä mitään laajempia yleistyksiä Saddamiin tai muihin niinkuin sinulla tuntuu olevan tapana. Hyvää joulua sinullekin!


      • tukiopettaja
        Nainen kirjoitti:

        Olet osaltasi oikeassa, tätä keskustelua oltaisi voitu käydä myös toisilla "osastoilla!. Tilaa riittää kyllä vallitsevista olosuhteista huolimatta myös toisenlaisillekin jutuille - niihin voi ihan vapaasti tutustua jos tämä juttu ei miellytä, tai tukiopettaja voi jopa KEKSIÄ AIVAN OMAN AIHEEN, JOSTA HALUAA KESKUSTELLA ja sijoittaa sen sitten omasta mielestään oikeaan paikkaan täällä bittiavaruudessa.

        Muotoseikoista puheen ollen... voidaan miettiä myös sitä että kumpi on uutislähetyksessä "tärkeämpää" uutisten lukijan karavatin/kampauksen muodinmukaisuus vai itse asia... on tilanteita, joissa muotoseikat ovat tärkeitä, toisinaan taas niillä ei luulisi olevan niin väliä... mutta ilmiselvästi tukiopettajalla ei ole lahjoja työhönsä, koska on ilmiselvästi ärsyyntynyt ja lamaantunut oppilaittensa erilaisesta maailmankatsomuksesta. Neuvoksi voin antaa että sovita oppi ihmiseen, älä ihmistä oppiin ;)- tai kutsu itseäsi vaihtoehtoisesti mieluummin valvovaksi silmäksi tukiopettajan sijaan.

        Ja jotenkin huvittaa nuo jatkuvat viittaukset oppilaiden järkeen. Asia on kuitenkin niin (nykyisen kasvatustieteen valossa) että järki ja mielipiteet ovat kaksi eri asiaa. Eli mielipiteen vapaus sallittakoon, vaikka ajatuset eivät kaikkia miellyttäisikään. Ja tästä ei nyt kannata tehdä mitään laajempia yleistyksiä Saddamiin tai muihin niinkuin sinulla tuntuu olevan tapana. Hyvää joulua sinullekin!

        ...päälle!
        Sinä läskipäiden Kuningatar; En ole mielipiteitä kieltänyt enkä pätkääkään niistä ketään moiti - ainoa oli, että toivoin noista kaverin muijanpanojuttujen vatvomisen siirtyvän sille varatulle ihan ikiomalle osastolle, joka kantaa nomeä "Uskottomuu"! Mutta koska se "naisen" aivossa aikaan sai aivan ylipääsemättömän sekamelskan niin antaa olla!

        Miten olisi "nainen", juteltaiskos sun erikoisalastasi tälläkin palstalla?

        Mulle sattui näin:
        Kahden viikon ummetuksen lauetessa wc-pytyllä sain aavistuksen siitä miltä kivulias synnytys tuntuu. Huh huh, kuin hylje olisi tullut perseestä... BAH!

        Oliko sulle yhtä vaikeaa ajatuskin alistua sääntöihin ja normeihin?
        Sanoit, että normit, opit ja säännöt pitää sovittaa ihmiseen ei ihmistä oppeihin!
        Mitenkähän saisin tuon ummetuksen ja laukeamisen alistumaan ihmiselle?
        Ilman sen suurempia yleistyksiä!
        Sinä kun loistat niin häikäsevällä viisaudella näissä "kasvatustieteissä"!


        Tiedätkö mikä ero on "naisella" ja koiralla?
        Koira ei hauku isäntäänsä!!!!!


      • Nainen
        tukiopettaja kirjoitti:

        ...päälle!
        Sinä läskipäiden Kuningatar; En ole mielipiteitä kieltänyt enkä pätkääkään niistä ketään moiti - ainoa oli, että toivoin noista kaverin muijanpanojuttujen vatvomisen siirtyvän sille varatulle ihan ikiomalle osastolle, joka kantaa nomeä "Uskottomuu"! Mutta koska se "naisen" aivossa aikaan sai aivan ylipääsemättömän sekamelskan niin antaa olla!

        Miten olisi "nainen", juteltaiskos sun erikoisalastasi tälläkin palstalla?

        Mulle sattui näin:
        Kahden viikon ummetuksen lauetessa wc-pytyllä sain aavistuksen siitä miltä kivulias synnytys tuntuu. Huh huh, kuin hylje olisi tullut perseestä... BAH!

        Oliko sulle yhtä vaikeaa ajatuskin alistua sääntöihin ja normeihin?
        Sanoit, että normit, opit ja säännöt pitää sovittaa ihmiseen ei ihmistä oppeihin!
        Mitenkähän saisin tuon ummetuksen ja laukeamisen alistumaan ihmiselle?
        Ilman sen suurempia yleistyksiä!
        Sinä kun loistat niin häikäsevällä viisaudella näissä "kasvatustieteissä"!


        Tiedätkö mikä ero on "naisella" ja koiralla?
        Koira ei hauku isäntäänsä!!!!!

        Ensinnäkin, TUPPI joka keskustelun tällä palstalla ko. aiheesta aloitti, on mies. Itse myönsin että olet kyllä osittain oikeassa, keskustelua voitaisiin käydä muuallakin - ei tuota sekamelskaa aivoissani.

        Sen sijaan,mitä tulee kaavamaisiin, jäykkäniskaisiin ihmisiin /luoviin ihmisiin, siitä voisin keskustella tovin jos toisenkin, mutta EN tällä palstalla ;)

        "Mitä eroa naisella ja KOIRALLA? " Nyt pistit niin pahan, että täytyy aivan miettiä. Lohkaisusi kertoo kyllä tasosi miehenä. Kun ei äly/tieto riitä vastaiskuun, otetaan käyttöön vähintäänkin kyseenalaiset keinot - vastaukseni on siis silkka hiljaisuus. Kummalle muuten viet äitienpäivänä kukkia, omalle äidillesi vai sille koiralle, joka ei sinua hauku...
        ...kyllä toi haukkuminen sen sijaan miehiltäkin onnistuu, huomaan. Kiitos ja näkemiin. Päinvastoin kuin monien muiden MIESTEN kanssa näillä palstoilla, sinun kanssasi EI ole ollut mukava keskustella.


      • Nainen
        tukiopettaja kirjoitti:

        ...päälle!
        Sinä läskipäiden Kuningatar; En ole mielipiteitä kieltänyt enkä pätkääkään niistä ketään moiti - ainoa oli, että toivoin noista kaverin muijanpanojuttujen vatvomisen siirtyvän sille varatulle ihan ikiomalle osastolle, joka kantaa nomeä "Uskottomuu"! Mutta koska se "naisen" aivossa aikaan sai aivan ylipääsemättömän sekamelskan niin antaa olla!

        Miten olisi "nainen", juteltaiskos sun erikoisalastasi tälläkin palstalla?

        Mulle sattui näin:
        Kahden viikon ummetuksen lauetessa wc-pytyllä sain aavistuksen siitä miltä kivulias synnytys tuntuu. Huh huh, kuin hylje olisi tullut perseestä... BAH!

        Oliko sulle yhtä vaikeaa ajatuskin alistua sääntöihin ja normeihin?
        Sanoit, että normit, opit ja säännöt pitää sovittaa ihmiseen ei ihmistä oppeihin!
        Mitenkähän saisin tuon ummetuksen ja laukeamisen alistumaan ihmiselle?
        Ilman sen suurempia yleistyksiä!
        Sinä kun loistat niin häikäsevällä viisaudella näissä "kasvatustieteissä"!


        Tiedätkö mikä ero on "naisella" ja koiralla?
        Koira ei hauku isäntäänsä!!!!!

        ...ihan oksettaa jälkeenpäin kun en tajunnut poistua ajoissa näyttämöltä. Yhteenveto -olen siis tyhmä ja sinisilmäinen. Vaikka olen kyllä kuullut varotuksia, että sinunkaltaisiasi miehet kannattaa kiertää kaukaa... nyt hävettää.


      • yh-isi,vm-80
        Nainen kirjoitti:

        Ensinnäkin, TUPPI joka keskustelun tällä palstalla ko. aiheesta aloitti, on mies. Itse myönsin että olet kyllä osittain oikeassa, keskustelua voitaisiin käydä muuallakin - ei tuota sekamelskaa aivoissani.

        Sen sijaan,mitä tulee kaavamaisiin, jäykkäniskaisiin ihmisiin /luoviin ihmisiin, siitä voisin keskustella tovin jos toisenkin, mutta EN tällä palstalla ;)

        "Mitä eroa naisella ja KOIRALLA? " Nyt pistit niin pahan, että täytyy aivan miettiä. Lohkaisusi kertoo kyllä tasosi miehenä. Kun ei äly/tieto riitä vastaiskuun, otetaan käyttöön vähintäänkin kyseenalaiset keinot - vastaukseni on siis silkka hiljaisuus. Kummalle muuten viet äitienpäivänä kukkia, omalle äidillesi vai sille koiralle, joka ei sinua hauku...
        ...kyllä toi haukkuminen sen sijaan miehiltäkin onnistuu, huomaan. Kiitos ja näkemiin. Päinvastoin kuin monien muiden MIESTEN kanssa näillä palstoilla, sinun kanssasi EI ole ollut mukava keskustella.

        Niin sitä mun piti sulle vielä sanoa, että tollasessa tilanteessa (kun esim. kaverin vaimo itteään tyrkyttää) ei yleensä ajattele kun sitä hetkeä...ei ajattele yhtään seuraamuksia..eli mihin se kaikki johtaa,ketkä kaikki joutuu kärsimään yms. Ja todellakin pitäis yrittää ajatella! Mun mielipide nykyisin on se, että jos haluaa vaan pelkkää panoa (siis ettei oo tunteita mukana) niin kyllä maailmassa naisia riittää...miks pitäis "ottaa" just se kaverin vaimo! Tais tulla taas aika sekavaa tekstiä,toivottavasti saat selkoa:) Ja tollaset naisia alentavat paskat on säälittävintä mitä mä teidän!!! huom. tukiope!


      • Lyna
        tukiopettaja kirjoitti:

        ...päälle!
        Sinä läskipäiden Kuningatar; En ole mielipiteitä kieltänyt enkä pätkääkään niistä ketään moiti - ainoa oli, että toivoin noista kaverin muijanpanojuttujen vatvomisen siirtyvän sille varatulle ihan ikiomalle osastolle, joka kantaa nomeä "Uskottomuu"! Mutta koska se "naisen" aivossa aikaan sai aivan ylipääsemättömän sekamelskan niin antaa olla!

        Miten olisi "nainen", juteltaiskos sun erikoisalastasi tälläkin palstalla?

        Mulle sattui näin:
        Kahden viikon ummetuksen lauetessa wc-pytyllä sain aavistuksen siitä miltä kivulias synnytys tuntuu. Huh huh, kuin hylje olisi tullut perseestä... BAH!

        Oliko sulle yhtä vaikeaa ajatuskin alistua sääntöihin ja normeihin?
        Sanoit, että normit, opit ja säännöt pitää sovittaa ihmiseen ei ihmistä oppeihin!
        Mitenkähän saisin tuon ummetuksen ja laukeamisen alistumaan ihmiselle?
        Ilman sen suurempia yleistyksiä!
        Sinä kun loistat niin häikäsevällä viisaudella näissä "kasvatustieteissä"!


        Tiedätkö mikä ero on "naisella" ja koiralla?
        Koira ei hauku isäntäänsä!!!!!

        vedä ittes kiikkuun mitätön maan mato jolla suuri suu.


      • Nainen
        yh-isi,vm-80 kirjoitti:

        Niin sitä mun piti sulle vielä sanoa, että tollasessa tilanteessa (kun esim. kaverin vaimo itteään tyrkyttää) ei yleensä ajattele kun sitä hetkeä...ei ajattele yhtään seuraamuksia..eli mihin se kaikki johtaa,ketkä kaikki joutuu kärsimään yms. Ja todellakin pitäis yrittää ajatella! Mun mielipide nykyisin on se, että jos haluaa vaan pelkkää panoa (siis ettei oo tunteita mukana) niin kyllä maailmassa naisia riittää...miks pitäis "ottaa" just se kaverin vaimo! Tais tulla taas aika sekavaa tekstiä,toivottavasti saat selkoa:) Ja tollaset naisia alentavat paskat on säälittävintä mitä mä teidän!!! huom. tukiope!

        Sain kyllä ajatuksistasi selkoa, ja olen samaa mieltä. Etsiskelin juuri että missäpäin se "uskottomuuspalsta" tms. mahtaa olla, jotta voisimme siirtää keskustelun sinne niin tulis tukiopekin onnelliseksi. Eipä vaan oikeesti löytyny ainakaan äkkisilmäyksellä. Mutta eihän tälläinen "läskipäiden kuningatar" toki moisesta älykkyystestistä voisikaan selvitä. Hih. Onneks ei elämä ole niin vakava asia etteikö tällekin jutule vois nauraa.

        Mutta nyt siis toisiin aiheisiin. (Ja todellakin, jos tiedät paremman paikan tämän keskustelun jatkamiselle - kerro, on parempi siirtyä sinne!)


      • yh-isi,vm-80
        Nainen kirjoitti:

        Sain kyllä ajatuksistasi selkoa, ja olen samaa mieltä. Etsiskelin juuri että missäpäin se "uskottomuuspalsta" tms. mahtaa olla, jotta voisimme siirtää keskustelun sinne niin tulis tukiopekin onnelliseksi. Eipä vaan oikeesti löytyny ainakaan äkkisilmäyksellä. Mutta eihän tälläinen "läskipäiden kuningatar" toki moisesta älykkyystestistä voisikaan selvitä. Hih. Onneks ei elämä ole niin vakava asia etteikö tällekin jutule vois nauraa.

        Mutta nyt siis toisiin aiheisiin. (Ja todellakin, jos tiedät paremman paikan tämän keskustelun jatkamiselle - kerro, on parempi siirtyä sinne!)

        Sun juttus saa kyllä hymyn huulille väkisinkin:) Pidä siitä kiinni:)


      • Piru
        Nainen kirjoitti:

        Sain kyllä ajatuksistasi selkoa, ja olen samaa mieltä. Etsiskelin juuri että missäpäin se "uskottomuuspalsta" tms. mahtaa olla, jotta voisimme siirtää keskustelun sinne niin tulis tukiopekin onnelliseksi. Eipä vaan oikeesti löytyny ainakaan äkkisilmäyksellä. Mutta eihän tälläinen "läskipäiden kuningatar" toki moisesta älykkyystestistä voisikaan selvitä. Hih. Onneks ei elämä ole niin vakava asia etteikö tällekin jutule vois nauraa.

        Mutta nyt siis toisiin aiheisiin. (Ja todellakin, jos tiedät paremman paikan tämän keskustelun jatkamiselle - kerro, on parempi siirtyä sinne!)

        Tuossa oikealla on keskustelun aiheet.
        Klikkaa niistä "Suhteet" ja sitten valitset "Uskottomuus"!
        Noin helppoa, aiheet ovat aakkosjärjestyksessä
        asian vielä helpommaksi tekemiseksi.
        Autan aina pulassa olevia naisia!


      • Nainen
        Piru kirjoitti:

        Tuossa oikealla on keskustelun aiheet.
        Klikkaa niistä "Suhteet" ja sitten valitset "Uskottomuus"!
        Noin helppoa, aiheet ovat aakkosjärjestyksessä
        asian vielä helpommaksi tekemiseksi.
        Autan aina pulassa olevia naisia!

        Kiitos vinkistä. Sulle on kyllä anna pikkusormeakaan, menee vielä koko käsi ;) Mutta todellakin, en olis itse uskottomuuspalstaa varmaan löytänytkään. Ehkä joku kaunispäivä jatkan polemiikkiä siellä!


      • Piru
        Nainen kirjoitti:

        ...ihan oksettaa jälkeenpäin kun en tajunnut poistua ajoissa näyttämöltä. Yhteenveto -olen siis tyhmä ja sinisilmäinen. Vaikka olen kyllä kuullut varotuksia, että sinunkaltaisiasi miehet kannattaa kiertää kaukaa... nyt hävettää.

        ...mutta mie oon pannu iha ilimatteekski...
        ...hihihihiiii....eihän niistä nyt makseta...
        hihihiii


      • mies35
        Tukiopettaja kirjoitti:

        "Isien jutut
        Keskustele isyydestä ja isän roolista perheessä."
        Noin lukee tuossa palstan alussa.
        Opetelkaa lukemaan ja sitten kirjoittelemaan oikeilla palstoilla.
        Tai miten keskustelunne liittyy isyyteen ja isän rooliin perheessä!?
        Ei mitenkään mutta veren pakkautuessa siittimeen syntyy veren vaje ja aivot kärsivät hapen puutteesta jolloin ihminen saattaa sekoilla kirjoitusfoorumeissakin.

        Kaikki viestisi olivat erittäin hyviä ja osuvia.
        En voi ymmärtää miten jotkut eivät ymmärrä sälvää tekstiä. "nainenhan" ensin aloitti vertailunkin kysymällä "mitä eroa on joulupukilla ja tukiopettajalla?" Siihen ei kukaan reagoinut mutta kun tukiope kysäisi "mitä eroa on koiralla ja "naisella"?" niin jopas älähdettiin.
        Tukiopen kysymyksessä nainen oli vielä sitaateissa!
        Ajatellaan, ihmiset, jos meillä on siihen välineet.
        Kiitos vielä kerran!
        Aiheetta enempään - Hyvää joulua!


      • tukiopettaja
        mies35 kirjoitti:

        Kaikki viestisi olivat erittäin hyviä ja osuvia.
        En voi ymmärtää miten jotkut eivät ymmärrä sälvää tekstiä. "nainenhan" ensin aloitti vertailunkin kysymällä "mitä eroa on joulupukilla ja tukiopettajalla?" Siihen ei kukaan reagoinut mutta kun tukiope kysäisi "mitä eroa on koiralla ja "naisella"?" niin jopas älähdettiin.
        Tukiopen kysymyksessä nainen oli vielä sitaateissa!
        Ajatellaan, ihmiset, jos meillä on siihen välineet.
        Kiitos vielä kerran!
        Aiheetta enempään - Hyvää joulua!

        monellakaan.... Hyvää uutta vuotta silti!
        KAIKILLE JA TASAPUOLISESTI ! ! ! !


    • Minä olen puhunut vaimoni mukaan kimppaan.
      Naimme kimpassa mun vaimoa ja kaverin vaimo on jäänyt paitsioon

    • KilimanjaroKikkeli

      Ota sinä molemmat akat. Toinen kaverin lapsista isälleen, toinen teille. Eli teidän perhe on sen jälkeen 1 mies 2 naista 3 lasta. Kaverin perhe on yksinhuoltajaisä yhden lapsen kanssa.

    • Anonyymi

      Oltiin porukalla (kolme miestä) kaverin mökillä. Sinne tuli myös Veli, Virve vaimonsa kanssa. Ilta meni kivasti Virveä ihaillen kyllä 24v nainen on vanhemmille miehille kiinnostava tapaus, Veli humaltu ilmaisista viinoista ja soitti taksin käy kaverillaan vain vähän aikaa. Virve suuttui heti ja sanoi mene yksin.
      alkoi virven piiritys ja tehtiin väkevämpiä paukkuja. Laitettiin musiikkia ja tanssitettiin vuorotellen, kädet kävi kyllä reilusti pakaroilla ja pikku hiljaa antoi tanssia lähellä.
      Kehuttiin Virven rintoja ja saatiin poistamaan liivit. Rinnat oli pystyt ja nännit pullotti kiihkeänä. Tanssiessa jokainen hyväili rintoja Virven nauraessa kopelointia.
      Himmennin valoja Markku nousi ja otti paidan pois ja saki päällyhousut tiukoissa housuissa kalu oli kovana Markku meni ja otti Veliltä virven tanssiin hieroi kalulla pillua reilusti tansiessa Virve nojasi kaluaa vasten Markku aukasi hameen ja pudotti alas Virve nakkasi jalallaan hameen meille.
      Kun vaihdoin cd levyä Markku imi paidan läpi pimeässä nännejä Alkoi uusi kappale tanssi jatkui Markku näytti että tilaa sohvalle ja tansitti Virveä sohvaa kohti.
      Virve istehti meidän väliin Markku veti Virveltä housut alas ja alkoi nuolemaan Virve huokasi äänekkäästi me molemmat vedettiin sen paita pois ja imettiin nännejä ei mennyt pitkään kun lantioa alko vapista levitin peiton lattialle ja vedettiin Virpi siihen Markku työntyi sisään virven huokaillessa kaikilla seisoi kunnolla kun katsottiin vierestä Kun Markku sai lastin sisään tuli heti toinen paikalle Virve antoi halukkaana olin kolmantena ja käänsin virven kontalleen ja panin limaista pillua Markku veti Virveä sohvalle ja antoi kalun suuhun.
      Pantiin kaikki kahdesti peräjälkeen ennen kuin päästettiin pesulle.
      Virvelle annettiin vain pikku housut päälle. Tanssit jatkui ja osa nai seisaaltaan tanssiessa. Virve kuiskas minulle että haluaa olla meidän huorana kun Veli lähti noin vaan.
      Aamulla Veli tuli taksilla onnneksi Virve nukkui ylhäällä muut makoili alakerrassa.
      Veli tuli alkupäivästä mustasukkaiseksi Virvestä kun oli ilma liivejä vain paita ja hame päällä teki taas saman lähti taksilla, Virve sanoi teen ruuan ja tulen perässä taksilla huudettiin maksetaan taksi.
      Kun taksi lähti oli Virve sängyssä nuoltavana pillu oli punertava ja turvoksissa taas sai kolmelta kahdesti, laittoi ruuan ja tilasi taksin sitä odottaessa Markku pani vielä sohvalla kerran.

      Velin ja Virven seurustelu ei kestänyt pitkään Velin juopottelun takia. Virve löysi toisen mutta oli toisinaan meidän naitavana päivän pari kukaan ei saanut tietään ei uusi mies eikä Veli joka jäi meidän porukasta pois joi liikaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      273
      4365
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2428
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2161
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2126
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      112
      1763
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1442
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1402
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      334
      1363
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1327
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe