Mikko Siltala tuntuu olevan laulamassa kaikissa Iskelmän tapahtumissa, mutta millaista musiikkia esittää ja onko hyvä? Radiosta olen vain kuullut ne pari sinkkua, mitä Mikolta on ilmestynyt. Ne eivät vielä ole täysin vakuuttaneet...
Mikko Siltala
21
7707
Vastaukset
- Minni...
Siltalan Mikko on loistava esiintyjä.Nähnyt laivalla Myrskylyhdyn kanssa.Upean setin pojat veti.
- Iines Ankka
Itse pääsin kanssa katsomaan Siltalan Mikkoa ekan kerran livenä, kun hän esiintyi Iskelmäristeilyllä Myrskylyhdyn poikien kera. Todella positiivinen yllätys! Ennen keikkaa ajattelin, että eihän Mikko osaa mitään muuta laulaa, kuin nuo pari hittikipalettaan. Mainiosti Mikko osasi kuitenkin villitä yleisöä. Kyllä hänestä huomaa, että hän on juuri oikean alan showmies. Kunhan pienestä alkujännityksestä keikan alussa on päästy yli, niin tiedossa on aivan mahtavaa showta, joka ei jätä ketään kylmäksi. Mikäli mahis tulee, niin häntä kyllä kannattaa ehdottomasti lähteä katsomaan livenä. Suosittelen lämpimästi! =)
- Kaija Koo
Keikoilla Mikko laulaa mm. Dingon ja Mamban tuotantoa. Vetää ne muuten toooooosi hyvin! Ja sit tietty nää radion soittolistoilta tutuiksi tulleet hittikipaleet...
- Jippo
Magnumin karaokelevyillä miesten biisit. Tämäkin vakuuttaa miehen kyvyistä, varsinkin Kirkan levyttämä elämääni eksynyt.
- häntä
Kuuntelen mieluummin kuin katselen.Äänessä on jotain ihan mukavanoloista mut ei mitenkään sykähdyttävä.Esiintymisestä en jotenkin pidä.
- Merita
Esiintymässä en ole nähnyt, mutta jos meillä huomista ei ois - kappaletta on kyllä soitettu, ja iskelmällä nimenomaan, jo kyllä aivan tarpeeksi. Ei millään jaksa enää kuunnella vaikka tämäkin kappale sinänsä onkin ok. Sillä asemalla kyllä muutoinkin, jopa suosikkiartistinikin kappaleet tuntuu että soitetaan aina loppuun. Liika on liikaa kaikessa, kyllästyttää. Tän Siltalan äänikään ei niin viehätä, on aika suppea-alainen ja tasapaksu minun makuun, mutta makuasiaa makuasiaa taas :)
- ...edelleen
Merita kirjoitti:
Esiintymässä en ole nähnyt, mutta jos meillä huomista ei ois - kappaletta on kyllä soitettu, ja iskelmällä nimenomaan, jo kyllä aivan tarpeeksi. Ei millään jaksa enää kuunnella vaikka tämäkin kappale sinänsä onkin ok. Sillä asemalla kyllä muutoinkin, jopa suosikkiartistinikin kappaleet tuntuu että soitetaan aina loppuun. Liika on liikaa kaikessa, kyllästyttää. Tän Siltalan äänikään ei niin viehätä, on aika suppea-alainen ja tasapaksu minun makuun, mutta makuasiaa makuasiaa taas :)
Siinä oot kyllä ihan oikeassa että liika on liikaa ja sitä Iskelmä just tekee.On olemassa vain muutama biisi noin ylipäätään joita en kyllästy kuuntelemaan koskaan mut tää ei kuulu niihin.Enkä minäkään nyt niin sanottavammin Siltalan äänestä pidä,mut on niitä pahempiakin.
- tanssija
Onko Mikolta ilmestynyt jo toinenkin biisi? En minä vaan ole kuullut kuin yhden, sen jos meillä huomista ei ois -kappaleen. Mistä toisesta te puhutte? Nyt on tainnut multa mennä jotain ohi tai ollut radio vähällä kuuntelulla.
- Siltalasta
On miehellä kihahtanut niin paljon hattuun julkisuus, että VOI VOI!
Ja sitä yhtä ja samaa coverbiisiä veisaa vain..äänestä ei tietoakaan.
- kuullut
Mikko on suomen Robbie Williams, TJEU
- Vinki
Mikolta on tullut toinen biisi. Kylä. Äänestää sitä voi iskelmän listalle iskelmän sivuilla ja kuunnellakin. Mie tykkään Mikon biiseistä ja esiintymisestä. Kävihän Mikko Tartu mikkiin ohjelmassakin.
- Rosie
En tiedä Mikon nykytekemisistä mitään, mutta muistan hänet lukiosta. Hän oli jo silloin aivan ilmiömäinen esiintyjä, ja moni vertasikin häntä Robbie Williamsiin. Jotakin hyvin vangitsevaa siinä esiintymisessä ja lavasäteilyssä oli, ja musikaalisuuttakin on enemmän kuin monella nykyartistilla yhteensä. Kuuntelin nyt pari äänitystä, joita netistä löysin, eivätkä ne mielestäni tuo ollenkaan esille sitä taikaa jota Mikossa livenä on. Kenen tahansa, joka hänen musiikistaan pitää, kannattaa ilman muuta tsekata myös livenä!
- pipa
Hyvä esiintyjä. Saa yleisön hyvin mukaan ja vetää loistavia keikkoja. Tykkäsin.
- Marika2
MIKKO ON MUN EHDOTON SUOSIKKI. IHANA LAULU- JA RADIOÄÄNI. ODOTAN INNOLLA KOSKA HÄNEN ALBUMINSA ILMESTYY.
tietääkö kukaan onko ilmestynyt tai koska ilmestyy Mikko Siltalan albumi? olisin kiitollinen tiedosta.
- mji
kirkas kirjoitti:
tietääkö kukaan onko ilmestynyt tai koska ilmestyy Mikko Siltalan albumi? olisin kiitollinen tiedosta.
Heips! Kysyin tota samaa asiaa Mikolta itseltään( sattuu olemaan mun nettiystävä) ja hän lupaili sen albumin ilmestyvän kevään aikana. Hyvää uutta vuotta ja Mikon levyn odotusta...
mji kirjoitti:
Heips! Kysyin tota samaa asiaa Mikolta itseltään( sattuu olemaan mun nettiystävä) ja hän lupaili sen albumin ilmestyvän kevään aikana. Hyvää uutta vuotta ja Mikon levyn odotusta...
Kiitos Kiitos tiedosta.jään odottelemaan levyn tuloa
on paljon ihmisiä jotka odottavat sen ilmestymistä.
Kun tulee,niin ilmoittaisitko tänne koska haluan ostaa sen heti.Sano Mikolle terveisiä että jatkaa samaa linjaa,niin faneja kyllä löytyy.Hyvää alkavaa vuotta.- mji
kirkas kirjoitti:
Kiitos Kiitos tiedosta.jään odottelemaan levyn tuloa
on paljon ihmisiä jotka odottavat sen ilmestymistä.
Kun tulee,niin ilmoittaisitko tänne koska haluan ostaa sen heti.Sano Mikolle terveisiä että jatkaa samaa linjaa,niin faneja kyllä löytyy.Hyvää alkavaa vuotta.Moido! Saan Mikolta reaaliaikaista tietoa ja tiedotan siitä sitten tänne. Lupasin jo hänelle, että varaan makuupussin levykaupan oven taakse, kun julkaisupäivä on tiedossa... P.S Kannattaa myös kuunnella iskelmää klo 19-24
- scht
mji kirjoitti:
Hei,
Onko Mikko Siltalalta jo ilmestynyt albumi? - mji
scht kirjoitti:
Hei,
Onko Mikko Siltalalta jo ilmestynyt albumi?Valitettavasti joudumme odottamaan "herkkupalaa" edelleen. Maistiaisia saamme kyllä Iskelmässä, uusimpana biisi Musta aurinko nousee. Parhaillaan Mikko seilailee Välimerellä Iskelmän kevätristeilyllä.Voit myös vierailla Mikon sivuilla My Spacessa, jossa voi kuunnella pätkiä albumille tulevista kappaleista.:)
- miten kävi?
mji kirjoitti:
Valitettavasti joudumme odottamaan "herkkupalaa" edelleen. Maistiaisia saamme kyllä Iskelmässä, uusimpana biisi Musta aurinko nousee. Parhaillaan Mikko seilailee Välimerellä Iskelmän kevätristeilyllä.Voit myös vierailla Mikon sivuilla My Spacessa, jossa voi kuunnella pätkiä albumille tulevista kappaleista.:)
Siis miten tämän "herkkupalan" kanssa lopulta kävi, onko Mikko Siltalalta koskaan edes tullut tuota ensimmäistä pitkäsoittoa kun en ole nähnyt missään? Kertokaa nyt hyvänen aika jos on tullu ja että mistä sitä saa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374906- 823496
- 302943
- 612915
- 82737
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 381763
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91690- 181681
- 161574