ikaalinen?

hotellista?

hei.oletko käynnyt ikaalisissa ei päähotellissa mutta(rannalla olevassa hotellissa?esimerkiksi hotelli terme/perhehuone?taso?muu?kokemuksia?

11

2331

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tinke

      Viime viikko perhehuoneessa Termessä. Huone oli siisti ja taso OK (mikro, kuvuri, kahvinkeitin, jääkaappi, oma takapiha yms.). Yhdistettävät erillissängyt ja kaksi vuodetuolia vuoteina. Ainut negatiivinen juttu oli huoneen tuskainen lämpötila, 25 - 27 astetta koko ajan. Ikkunaa ei voi jättää yöksi auki, koska tällöin hytyset kuppaa koko porukan.

      • ???

        ei ilmeisesti ole kuin huoneita?eli ei lapsille ajanvietettä?


    • weitsu

      On tullut yövyttyä useampaan otteeseen...

      Terme kiva ja laadukkaampi kuin se hotelli maininki vai mikä olikaan nimeltään joka on seuraavana, mutta siinä hyvää että pääsee koko matkan yhdyskäytävää päähotellille.. ts, ei tavitse ulko/sadevaatteita kelistä riippuen...

      Mainingissa on hoteimmat kokemukset koska paikallisesta pubista löytyi pariskunta jonka kanssa pääsi peuhaamaan kimpassa...

      • jopo

        huh huh sun kanssas


    • mie vaa

      Olen käynyt Ikaalisten kylpylässä ihan pienestä vauvasta lähtien joka vuosi.
      Termessä taso on mitä voi odottaakin vanhahkolta rakennukselta. Vessanpytty viimeksi hieman kiikkui, mutta ei siellä suurempia vikoja ole. Keittotila on ok. Siinä huoneessa missä olen yleensä ollut on ollut kaksi sänkyä ja yksi vuodesohva, johon sopii ihan hyvin 2-3 lasta koosta riippuen. Lattialle jää vielä tilaa esim. retkialustalle.
      Kylpylä hotellissa olen ollut vain sellaisessa yhdistetyssä kahdessa huoneessa ja hyvin mahtui. Keittotilasta en kyllä pahemmin muista, mutta eiköhän se ole suurinpiirtein samaa tasoa Termen kanssa. Tämä hotelli on mielestäni Termeä siistimpi. Yhdyskäytävä Maininkiin on hyvä talven kylmyydessä, mutta kesällä tukahduttava.
      Ikaalia on hieno hotelli ja viimeksi tuli oltua varmaankin sellaisessa perhehuoneessa, koska se oli todella tilava (siellä oli sellainen ylätaso ,jossa lisää nukkumatilaa!).
      Mainingissa en ole yöpynyt, mutta siellä on hyvä lastenhuone ja leikkitädit tiettyinä aikoina vuodesta. Keilausrata hieman pieni eikä aina niin toimiva, mutta muuten ok. Kylpylä on ollut minulle aina mieluisa pikkulapsesta lähtien ja yhä näin vanhempana tykkään siellä käydä poreissa vaikkei liukumäki enää niin kiinnostaisikaan.
      Kävelymatkat Maininkiin eivät ole kovinkaan pitkät (kork.300-400m) ja lapset voivat ihan hyvin kävellä ominkin päin. Itse ainakin n.7vuotiaana rupesin ominpäin sinne kulkemaan, tosin ensimmäinen kävely kannattaa itse hoitaa lastensa kanssa ja varoittaa paikoista joissa pitää olla tarkkaavainen. Maininkiin menee kävelytie ja sen varrella ei ainakaan hirveästi autojen liikkumia kohtia ole (välillä Terme Maininki). Tuskin Ikaaliastakaan päin kovin vaarallista on tulla ja siinäkin on muistaakseni kävelytie.

      • mie vaa

        Siis 17 vuoden kokemuksella.. Pitäisi kai tarkistaa aina ennen hyväksyntää, mutta ei vaan tule mieleen semmoinen..


    • Anonyymi

      vaimon kanssa kaksin viikko sitten termessä ikaalisissa lomalla ja huone oli kyllä aivan surkea. Keskiset- lehdestä otettiin yksityiseltä vuokranantajalta huone. Maksoi n. 40€/ yö. No halvalla ei näköjään saa hyvää, vaikka kauhesti kehui huonetta. Huonees haisi niin rankasti home, että ei siellä pystynyt olemaan melkein ollenkaan. Varsinki kylppäri niin homeessa. Postiontelot tuli ekana yönä kipeeksi ja kauhee köhä. Sitkuteltiin sielä se yks yö. Heti ku lähdettiin, niin oireet katos.

      En siis suosittele hotelli termeä ikaalisissa kellekään

      • Anonyymi

        Ketju on vanha. Täytyy itsekin todeta, että ränsistymistä alkaa näkyä. 30 vuotta vanha ei ole enää uusi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketju on vanha. Täytyy itsekin todeta, että ränsistymistä alkaa näkyä. 30 vuotta vanha ei ole enää uusi.

        Termessä on ainakin remontoitu huoneet todella viihtyisäksi. Otimme hotellin kautta huoneen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Termessä on ainakin remontoitu huoneet todella viihtyisäksi. Otimme hotellin kautta huoneen.

        Me oltiin siinä kylpylä- hotellissa. Sielä haisi home. Lähdettiin ekan yön jälkeen. Ei voida suositella. Yksityisen kautta otettiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me oltiin siinä kylpylä- hotellissa. Sielä haisi home. Lähdettiin ekan yön jälkeen. Ei voida suositella. Yksityisen kautta otettiin

        Me oltiin kylpylähotellissa. Muuten ihan ok, mutta homepilkkuja pesuhuonees. No ei käytetty pesuhuonetta. Plussaa minikeittiö


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8791
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2623
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2371
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1989
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1736
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe