Näin kuulin tänään Ässien huoltajalta. Saanut jostain paremman tarjouksen.
Hisey ei jatka Ässissä.
3
487
Vastaukset
Kauden päätyttyä kai oli jokseenkin selvää ettei Hisey jatka Ässissä. Hisey sai Ässiltä tarjouksen ja tämän tasoinen pelaaja on haluttu ihan missä seurassa vaan, mutta Hisey ymmärtääkseni hakee ensisijaisesti paikkaa Pohjois-Amerikasta.
- ..........
Ensinnäkin, jos joku pistää suomikaksneloseen viestin, että on kuullut huoltajalta ettei joku jatkaisi ässissä, niin ehkä tollaseen huhuun ei olis luottamista. Ja luulisi hiseyn haluavan kehittyä suomessa... Eli jos jokerit tarjoaisikin isompaa palkkapussia niin en usko että hisey siihen tarttuisi,koska ässissä saa varmasti enemmän peliaikaa ja sitten änhooällässä sitä rahaa saa ihan tarpeeks.
Joku halus nyt vaan ihan kirjottamisen ilosta kirjottaa tänne jälleen kerran perättömisä huhuja...
- Iratski
- Rob Hiseyn kanssa olemme neuvotteluyhteydessä ja Matt Nickersonin tilanne ei ole meidän käsissämme. Justin Forrest haluaa jäädä Amerikkaan ja Mike Ramsayn palveluksista emme ole kiinnostuneet, Hirsimäki kertoi viime kauden vahvistusten tilanteesta.
Tämän kertoi Ässien kotisivut(:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411349
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa289966- 43855
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145623- 38597
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528528Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44511- 107488