Kysymyksiä matkailusta

Weather Experience

Tarkoitus olisi lähteä parin viikon sisään Bulgariaan, Turkkiin, Kreikkaan, tai Espanjaan ja kysyisinkin millaisella summalla tuolla pärjää viikon 7pv?

Entä kannattaako rahat vaihtaa Suomessa vai Paikanpäällä?

Tarvitsenko lentokoneeseen oikean lukittavan matkalaukun vai käykö esim urheilukassi?

Entä miten on lentomatkalla, saako mukana olla ponnekaasullinen dödö ja parrananajo höylä?

7

929

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tässä tulee

kannattaa vaihtaa valuuttaa täällä kotona, muista tilata netin kautta pankkiin, siellä ei ole enää niitä valmiina. Eikö sinulla ole luottokorttia ? Käteinen raha ei ole kovin järkevää mutta ota nyt 1000 eurolla niin pärjää. Urheilukassi ok, ruumaan dödö ja höylät, Trevlig resan !

• luottamus!!

viimehetken paikkoihin.
      Tai sitten kohteella ei todellakaan ole väliä.
      Pysy Euro-alueella niin ei tarvitse miettiä vaihtamista.

Taas tuo iänikuinen kysymys rahan tarpeesta!

Itse selviämme vaimon kanssa välttämättömistä menoista, sisältäen minun juopotteluni, ka. 7 - 10E/pv.
      Pahimmoillaan on mennyt päivässä noin 18000E ( peseta-aikaan ).

Välystele siitä!

• Neovoja100

Ei tarvi/kannata vaihtaa rahaa Suomessa. Turkissa ja Bulgariassa on paremmat kurssit. Itse lähtisin Turkkiin, koska siellä on kahden ja kolmen tähden hotellit (äkkilähdöissä) paljon parempia kuin noissa muissa mainitsemissasi maissa. Kalliimpaa on kuin Bulgariassa, mutta huomattavasti halvempaa kuin Kreikassa. Rannat ovat hyvät ja ihmiset ihania. Itse pärjään hyvin viikon Turkissa n. 300 e. Sisältää ostoksia ja rilluttelua. Turkkiin pääsee Aurinkomatkoillakin n. 300 e/hlö.

• Suosittelen matkalaukkua,kuitenkin niin ettet lukitse laukkuasi, tarvittaessa tulli tai vastaava avaa lukitun laukkusi vaikka lukot rikkomalla.

• Hannu P

Hei!
      Ostin tänään vähän käytettynä Knaus Sport Traveller 500:n, ja nyt kyeselen vähän "ulkona" olevana että missä on raitisvesitankki, ja mistä se tyhjätään?
      Ohjekirjan löysin, ja siinä kerrottiin ohjeet tyhjäykseen, mutta ei kerrottu mistä sen voi tyhjätä. Harmaavesisäiliön tyhjäyksen kyllä löysin. Avusta kiitollinen :)

• lukitsen aina

Ihan omista kulutustottumuksista on kiinni, millä summalla pärjää- toki maakohtaiset erot lisäksi.
      Matkalaukku kannattaa lukita.

• mieluummin reilusti

Lukitsen aina matkalaukun. Vain siten voin olla varma, ettei kukaan sujauta sinne mitään luvatonta.
      Omista tavoista riippuu, paljonko rahaa tarvitsee. Lomalla yleensä kuluu enemmän kuin arkena.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      73
      3864
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      2071
    3. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      230
      1370
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      135
      1276
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      114
      1159
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      112
      1158
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      71
      1067
    8. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      1005
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      984
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35