perheen (2+4) kanssa Lontooseen

Lentoliput on...

APUVA!!!Olemme lähdössä perheen kanssa Lontooseen. Tarvitsemme HALPAA mutta kohtuullista (keittomahdollisuus wc/suihku) majoitusta Lontoon liepeiltä, esim majatalo,perhemajoitus yms...Onks kellään tietoo/vinkkejä?

2

466

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Essexiin

Kirjoitin tuohon alla olevaan keskusteluun jo omista suunnitelmistani heinäkuulle. Sain nyt majoitustarjouksen eräästä hotellista (perhehuone kolmelle aikuiselle) hintaan £ 79 / yö. Me emme vietä varmaan juurikaan aikaa majapaikassamme, joten tämä on meille aivan hyvä vaihtoehto ja sisältää kuitenkin englantilaisen aamiaisen, jolla päivän saa alkamaan.

Bed & Breakfast näyttää olevan monessa paikassa samoissa hinnoissa halvimpien hotellien kanssa ainakin Essexin seudulla. Jos tarvitsette tosiaankin keittomahdollisuuden (ei pelkkää teetä tai kahvia), niin kannattaa laittaa "Self-Catering" majoitusvaihtoehdoksi. Raja hotellin ja muun Guest Housen välillä on usein häilyväinen, mutta kokkaamaan niissä tuskin pystyy.

Minä löysin meidän tarkoituksiimme hyviä kohtuuhintaisia paikkoja tämän linkin avulla. Monet pikkupaikat vain on jo loppuunmyyty. Nopean vilkaisun perusteella voisi Lontoostakin saada perhehuoneiston kohtuuhintaan, jos niitä on vielä tarjolla. Jos tuntee omakseen tinkimismenettelyn, niin sitäkin saa varmaan kokeilla.

http://www.visitbritain.com/VB3-en-GB/productsearch/accommodation/accomsearch.aspx

Useimmista kohteista on hyvinkin täsmälliset hintatiedot, joistakin suurpiirteisemmät. Hinta taitaa olla jossain määrin neuvottelukysymys (tai ainakin monet majapaikat varaavat itselleen oikeuden hinnoitella ajankohdan, majoituksen pituuden, huoneiden saatavuuden mukaan), joten rohkeasti vain kirjoittamaan tarpeen mukaan sähköpostia tai soittamaan.

• ...

lue vaikka aikaisempia viestejä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4682
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1987
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1702
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      148
      1275
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1201
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1066
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      963
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      936
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      902
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      868
    Aihe