haluaisit keskustella, ja mitä tehdä mieluten ihastuksesi kanssa? :)
Mistä asioista
40
1533
Vastaukset
keskustella haaveista, tulevaisuudesta, meistä ja labradorinnoutajista!!!
- haluaisin..
keskustella hänen kanssaan toisistamme, yms elämään liittyviä asioita :) Ja..hmm..kävellä käsikädessä, suudella vesisateessa, Kuunnella yhdessä musiikkia jne..
- sinun kanssasi
ja voi, tiedätkö mitä, näin nyt vasta sen yhden ihanan treffiehdotuksen, voi jos olisi tiennyt..
Olet ihana. Se oli enemmän kuin olisin koskaan voinut toivoa. Haluaisin sulkea sinut syliini vihdoinkin kokonaan ja rakastaa. - ~~~~~~
soudella järvellä kuutamossa, kävellä puistossa käsikädessä, hyppiä rantakivillä, syöttää toisilleen mansikoita ja syödä niitä toisen huulilta, istua selät toisiaan vasten sängyllä kuunnellen musiikkia ja lukien kirjaa, pitää häntä kädestä kiinni ja katsoa silmiin ja olla hiljaa lähellä ja rakastaa koko pitkän valkean kesäyön...
sinun kanssasi kirjoitti:
ja voi, tiedätkö mitä, näin nyt vasta sen yhden ihanan treffiehdotuksen, voi jos olisi tiennyt..
Olet ihana. Se oli enemmän kuin olisin koskaan voinut toivoa. Haluaisin sulkea sinut syliini vihdoinkin kokonaan ja rakastaa.mutta tällä hetkellä on vähän liian radikaalia tässä elämäntilanteessa, vaikka haluaisinkin. Mutta voisiko ajatella vähän lyhempi aikaista tapaamista, on ikävä ja haluaisin läheisyyttäsi myös kovasti:)
- mikäs..
sinun kanssasi kirjoitti:
Olet ihana. Se oli enemmän kuin olisin koskaan voinut toivoa. Haluaisin sulkea sinut syliini vihdoinkin kokonaan ja rakastaa.treffiehdotus..? ;)
- kävelylle puistoon
mikäs.. kirjoitti:
treffiehdotus..? ;)
tai metsään käsikädessä kuuntelemaan linnunlaulua:)
- kun..
kävelylle puistoon kirjoitti:
tai metsään käsikädessä kuuntelemaan linnunlaulua:)
ihanaa..oijoi :)
- ja mihin?
kun.. kirjoitti:
ihanaa..oijoi :)
Milloin?
- tule saven lähelle
ja mihin? kirjoitti:
Milloin?
tosa kuuden kieppeillä.
- kerman saven
tule saven lähelle kirjoitti:
tosa kuuden kieppeillä.
niin tietenkin, höpsö..:) okei, nähää. pusuja.
- vaikka meille tänään
**** kirjoitti:
mutta tällä hetkellä on vähän liian radikaalia tässä elämäntilanteessa, vaikka haluaisinkin. Mutta voisiko ajatella vähän lyhempi aikaista tapaamista, on ikävä ja haluaisin läheisyyttäsi myös kovasti:)
Jos haluat?
- olikaan
vaikka meille tänään kirjoitti:
Jos haluat?
oliko se siellä Hervannalla?
- soita mulle
olikaan kirjoitti:
oliko se siellä Hervannalla?
niin sanon kadun ja nron, eikö?
- lempi
~~~~~~ kirjoitti:
soudella järvellä kuutamossa, kävellä puistossa käsikädessä, hyppiä rantakivillä, syöttää toisilleen mansikoita ja syödä niitä toisen huulilta, istua selät toisiaan vasten sängyllä kuunnellen musiikkia ja lukien kirjaa, pitää häntä kädestä kiinni ja katsoa silmiin ja olla hiljaa lähellä ja rakastaa koko pitkän valkean kesäyön...
harvinaisen kivalta suunnitelmalta :)
~~~~~~ kirjoitti:
miten ihanan romanttista ja kaunista.
- lempi
vastauksia :)
Itse tekisin mielelläni kyllä noita kaikkia ihastuksen kanssa, ja paljon muutakin. Juteltavaa olisi myös vaikka kuinka ;)- ****
tänään. Kova tuuli on. Töissä tuli pari kertaa pientä vipinää:) Mitä murulle kuuluu?
- mitämitämitämitä
juteltavaa?? Kis kis kippurahäntä, mihin sä livistit?
- rrakastajasi
mä soudan sua aauringon laskusta nousuun
mun purteni keinuntaan sut tahdon opastaa
ah lempini nuorikkoni
iki-ihanaiseni
astu mun purrelle
vien sut perille hekumaan asti - lempi
**** kirjoitti:
tänään. Kova tuuli on. Töissä tuli pari kertaa pientä vipinää:) Mitä murulle kuuluu?
vipinää? :)
- lempi
mitämitämitämitä kirjoitti:
juteltavaa?? Kis kis kippurahäntä, mihin sä livistit?
kaikkea mahdollista juteltavaa, vaikka kuinka ;)
- lempi
rrakastajasi kirjoitti:
mä soudan sua aauringon laskusta nousuun
mun purteni keinuntaan sut tahdon opastaa
ah lempini nuorikkoni
iki-ihanaiseni
astu mun purrelle
vien sut perille hekumaan astikaunis runo :) osaatpa nätisti kirjoittaa.
- tarkoittaa
lempi kirjoitti:
vipinää? :)
kiirettä:) siis vipinä=tosi kiire, eli "hässäkkä".
- kutenkutenkuten
lempi kirjoitti:
kaikkea mahdollista juteltavaa, vaikka kuinka ;)
siis jotenkuten ja kutenjoten, ja muuta hölynpölyhöpötystä ja kuten esim. no esim.kuten, no vaikka että kissa kehrää lattialla, katsoo mua silmiin ja sillä nähtävästi jotain asiaa mulle ja mä kysyn sit siltä että mitä asiaa ja sit se sanoo mulle, eiku siis se joko kävelee sen kupin luo, jos sillä on nälkä tai sit se tassuttaa ulko-ovelle, jos se haluu ulos, siis kaksi vaihtoehtoa. Kolmas vaihtoehto et se haluaa seuraa, siis seukata mun kaa. Ok, katotaan*lähtee seuraamaan kisumirriä*, no niin selvis: sillä oli nälkä, siis ruokakupille monen mutkan kautta tassutteli ja minä perässä.
Nyt on Lempin vuoro jutustella.. - olikohan Lempin
lempi kirjoitti:
kaunis runo :) osaatpa nätisti kirjoittaa.
oma runosuoni puhjennut vai kummiksen vai jonkun pummiksen vai sivullisen ulkopuolisen vai jonkun paikallisen kulkurin ja ohikulkijan:)?
- lempi
kutenkutenkuten kirjoitti:
siis jotenkuten ja kutenjoten, ja muuta hölynpölyhöpötystä ja kuten esim. no esim.kuten, no vaikka että kissa kehrää lattialla, katsoo mua silmiin ja sillä nähtävästi jotain asiaa mulle ja mä kysyn sit siltä että mitä asiaa ja sit se sanoo mulle, eiku siis se joko kävelee sen kupin luo, jos sillä on nälkä tai sit se tassuttaa ulko-ovelle, jos se haluu ulos, siis kaksi vaihtoehtoa. Kolmas vaihtoehto et se haluaa seuraa, siis seukata mun kaa. Ok, katotaan*lähtee seuraamaan kisumirriä*, no niin selvis: sillä oli nälkä, siis ruokakupille monen mutkan kautta tassutteli ja minä perässä.
Nyt on Lempin vuoro jutustella..jutustelua, kerron lisää juhannuksen jälkeen ;)
mm.mitkä kukat siellä tyynyn alla oli :) - lempi
olikohan Lempin kirjoitti:
oma runosuoni puhjennut vai kummiksen vai jonkun pummiksen vai sivullisen ulkopuolisen vai jonkun paikallisen kulkurin ja ohikulkijan:)?
runo oli jokatapauksessa :) menen ihan sekaisin koko ajan kuka kirjoittelee mitkäkin.. lempi kirjoittelee yleensä ihan lempinä..
Ihanaa juhannusta! - lempi
tarkoittaa kirjoitti:
kiirettä:) siis vipinä=tosi kiire, eli "hässäkkä".
sun kielellä on ihana ja rentouttava juhannus :)
- Lempi_
lempi kirjoitti:
sun kielellä on ihana ja rentouttava juhannus :)
eri reilu tyyppi:) Ja sulla on tuo huumori aina yhtä piristävää:)
- lempi
Lempi_ kirjoitti:
eri reilu tyyppi:) Ja sulla on tuo huumori aina yhtä piristävää:)
kiitos :) ..ja hyvää alkanutta viikkoa ;)
- liian lempeä
lempi kirjoitti:
kiitos :) ..ja hyvää alkanutta viikkoa ;)
Ollakseen totta
Et kai sinä lempi kuseta lempeydellä meitä?
Onko sinulla lempi oikeasti kultainen sädekehä pään päällä? - pääasia että
liian lempeä kirjoitti:
Ollakseen totta
Onko sinulla lempi oikeasti kultainen sädekehä pään päällä?joku edes on lempeä:)
- tyhmiä saa
liian lempeä kirjoitti:
Ollakseen totta
Onko sinulla lempi oikeasti kultainen sädekehä pään päällä?puhua, se on niin herkkä ja sillä on kaunis mieli ja romanttisia haaveita:)
- lempi
tyhmiä saa kirjoitti:
puhua, se on niin herkkä ja sillä on kaunis mieli ja romanttisia haaveita:)
Kiitos. Miksi huijaisin ketään lempeydestä. Se olisi ihan pöhköä sitäpaitsi :)
- olla lempeä
lempi kirjoitti:
Kiitos. Miksi huijaisin ketään lempeydestä. Se olisi ihan pöhköä sitäpaitsi :)
rehellinen ja avautua, joka on itse takaisin samanlainen. Ja kun tietää että ...:)
- oo..
enää ihastusta, laitoin sen kaappiin!
- mun ihastuksen
pöydälle(kissan), kivaa:)
- kans
mun ihastuksen kirjoitti:
ottaa sen ihastuksen tuolta kaapista takas, pöydälle, tuli taas niin kauhea ikävä... no-ni heti helpotti ikävä... vähäks aikaa...
- mitämitämitä
mun ihastuksen kirjoitti:
"nostaa kissa pöydälle"..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1895544- 1005009
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?954542Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1182754Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1412748- 442257
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian332185Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2301934- 921917
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni121841