ANNIINA MATTILA

LEVY

Oletteko kuulleet Anniina Mattilan uutta levyä....On Aikas hyvää tavaraa...kun vertaa siskoksiin,niin parhaiten tehy on Anniinan.. mistähän johtuu???

11

6267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuunnella

      Olisin koekuunnellut mut ei löytynyt.

    • Ärrrrr...v...

      t.anan mattilat, keikkaa pukkaa ja ale käynnissä; heh et sillee ja vielä levykin huh.

    • Anniinan -karataan pois kappaletta olen kuullut radiosta muutaman kerran ja ihan samanlainen sävel kuin Anne Mattilan perutaan häät kappaleessa kuunnelkaapa. Anniinan muita kappaleita en ole kuullut, mutta tuo karataan pois on hyvä laulu kivat sanat.

      • ruustinna

        myös karataan pois on hyvä biisi ja ensi kertaa keikalla käyneenä oli ihan ok.


      • jaa

        Sekö siis on Anniina Mattilan esittämä?Olen sen kyllä kuullut.Niin kovasti kuin Annesta ja Annelista tykkäänkin niin pakko todeta että olis ollut parempi ilman Anniinaa.Täydellinen perusrallatus,valitettavasti.


    • pilttuu

      Annessa ja hänen musiikissaan ei ole mitään vikaa!

      ENNEMMIN MENEN KATSOMAAN ILOISTA ESIINTYJÄÄ, KUN PÖKKELÖNÄ SEISOVAA ARTISTIA!
      Anne kikattaa..., totta, mutta olisko sitten parempi, et seisois lavan edes tosikkona?
      Ja mitä Annen tanssittavaan musiikkiin tulee, itse en tanssimisesta ymmärrä höykkäsen pöläystä, mutta mulla on suht hyvä nuotti/rytmikorva ja en ole moitittavaa löytänyt.
      Tosin Annelin 'rakkauden muistomerkki,' on kerrassaan upea kappale ja sopii kun nenä päähän Annelille!
      Nää morkkaamiset nyt ovat vain jonkun tylsistyneen/kateellisen ihmisten panetteluita, enkä osaa niihin kovin vakavasti suhtautua.
      Anne on ykkönen ja sitä tulee minulle AINA olemaan!

      • kuka on kuka..?

        Anniinasta tässä on kyse, eikä Annesta. Seuraa vähän mistä keskustellaann........


      • sydän soi
        kuka on kuka..? kirjoitti:

        Anniinasta tässä on kyse, eikä Annesta. Seuraa vähän mistä keskustellaann........

        Mistä löytää Anniina Mattilan kappaleiden sanat?


      • todella kaunista
        sydän soi kirjoitti:

        Mistä löytää Anniina Mattilan kappaleiden sanat?

        mulle aina ykkönen!omistan levyn ja oon tosi tykästynyt Anniinan lauluun!


    • Roxis

      Anniinalla on kaikista parhain lauluääni, pitäisi saada vaan enemmän esille.

    • Anonyymi00010

      Vittu miten paska artisti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      16
      572
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      40
      428
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe