ANNIINA MATTILA

LEVY

Oletteko kuulleet Anniina Mattilan uutta levyä....On Aikas hyvää tavaraa...kun vertaa siskoksiin,niin parhaiten tehy on Anniinan.. mistähän johtuu???

10

6123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuunnella

Olisin koekuunnellut mut ei löytynyt.

• Ärrrrr...v...

t.anan mattilat, keikkaa pukkaa ja ale käynnissä; heh et sillee ja vielä levykin huh.

• Anniinan -karataan pois kappaletta olen kuullut radiosta muutaman kerran ja ihan samanlainen sävel kuin Anne Mattilan perutaan häät kappaleessa kuunnelkaapa. Anniinan muita kappaleita en ole kuullut, mutta tuo karataan pois on hyvä laulu kivat sanat.

• ruustinna

myös karataan pois on hyvä biisi ja ensi kertaa keikalla käyneenä oli ihan ok.

• jaa

Sekö siis on Anniina Mattilan esittämä?Olen sen kyllä kuullut.Niin kovasti kuin Annesta ja Annelista tykkäänkin niin pakko todeta että olis ollut parempi ilman Anniinaa.Täydellinen perusrallatus,valitettavasti.

• pilttuu

Annessa ja hänen musiikissaan ei ole mitään vikaa!

ENNEMMIN MENEN KATSOMAAN ILOISTA ESIINTYJÄÄ, KUN PÖKKELÖNÄ SEISOVAA ARTISTIA!
      Anne kikattaa..., totta, mutta olisko sitten parempi, et seisois lavan edes tosikkona?
      Ja mitä Annen tanssittavaan musiikkiin tulee, itse en tanssimisesta ymmärrä höykkäsen pöläystä, mutta mulla on suht hyvä nuotti/rytmikorva ja en ole moitittavaa löytänyt.
      Tosin Annelin 'rakkauden muistomerkki,' on kerrassaan upea kappale ja sopii kun nenä päähän Annelille!
      Nää morkkaamiset nyt ovat vain jonkun tylsistyneen/kateellisen ihmisten panetteluita, enkä osaa niihin kovin vakavasti suhtautua.
      Anne on ykkönen ja sitä tulee minulle AINA olemaan!

• kuka on kuka..?

Anniinasta tässä on kyse, eikä Annesta. Seuraa vähän mistä keskustellaann........

• sydän soi
        kuka on kuka..? kirjoitti:

Anniinasta tässä on kyse, eikä Annesta. Seuraa vähän mistä keskustellaann........

Mistä löytää Anniina Mattilan kappaleiden sanat?

• todella kaunista
        sydän soi kirjoitti:

Mistä löytää Anniina Mattilan kappaleiden sanat?

mulle aina ykkönen!omistan levyn ja oon tosi tykästynyt Anniinan lauluun!

• Roxis

Anniinalla on kaikista parhain lauluääni, pitäisi saada vaan enemmän esille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      40
      3376
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      70
      3057
    3. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2655
    4. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      103
      2571
    5. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2134
    6. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      1918
    7. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      28
      1616
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      40
      1549
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      57
      1121
    10. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      25
      1060
    Aihe