Kuinka monella on musanapit korvissa ajaessa ja onko se edes sallittua ? Tekis vaan mieli kuunnella muutakin kuin tuulentuiverrusta.
Musiikkia matkalle
4
826
Vastaukset
- hullun hommaa
Eikai se kiellettyä ole.
Muzakki ei oikein skulaa tavallisista napeista (mp3 soittimesta kokemuksia). Tuppaa hukkumaan tuulen jyrinään satasen paikkeilla, mutta riippuu tietenkin ruukusta ja katteista. Itselläni fillarissa varttikate ja päässä Arai...
Hommasin autocomin keväällä ja nyt mulla on ollut aina musiikki päällä ämpeekolmesoittimesta, eikä ole jyrinä häirinnyt. Kuulon takia kannattaa vaan olla hyvät korvatulpat, kun autocomin ääni on niin kova, että se ylittää jyrinän. Tulpat tekevät asiasta miellyttävämpää ja ajon jälkeen kuuleekin jotain. - MT01
Mulla on aina kun ajan pidenpää reissua. Kaupoissa on ns. earwind kuulokkeita jotka mukautuu korvaan ja oma mopotin pitää ihan riittävää ääntä, ei tarvii yhtään kovempaa kuunnella kuin esim. rullaluistimilla. Markan talossa oli viimeviikonloppuna jotkin tosi laadukkaat tuollaiset luurit 25€skoa
kans aina musaa mp3 soittimesta kun ajelen.
Hyvin kuuluu ja matka luistaa. Hyvä keksintö.
Mahtuu mukavasti povitaskuun ja sieltä johdot ja napit kypärän sisään.
En ole ainakaan kuullut että se olisi laitonta.
Eikun musaa kuunteleemaan ja ajelemaan.- Kovakorva
Syöksynpä heti kauppaan kun ne juhannuksen jälkeen aukeaa. Onhan siinä musiikissa tietenkin se, että huomiokyky voi herpaantua ja kaasu kääntyä kovemmalle huomaamatta... mutta riippuu tietenkin musasta. Täytyy silti kokeilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671633
- 104941
- 75753
- 51655
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18641ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429