Esimieskoulutus

Epätietoinen kyseleväinen

Sain tässä taannoin tiedon, että minua oltaisiin talon sisällä rekrytoimassa jossakin vaiheessa esimiestehtäviin toiselle osastolle. Koska en ole aiemmin ollut esimiestehtävissä, ja ikääkin alkaa olla (38) olisi kiva hiukan valmentautua ensin.

Ongelma: haluaisin koulutusta johtamistaidoissa tai esimiestyössä, mutta kaikki tarjonta näyttäisi olevan kohdennettu sellaisille henkilöille, jotka ovat jo toimineet esimiehenä!

Eli onko tosiaan näin, että ensin ollaan esimiehenä ja sitten vasta luodaan teoreettista pohjaa? Kun olisi mukavampi alkaa hakea sellaisia töitä, jos olisi edes teoreettista pohjaa asialle.

Osaako kukaan kertoa, missä järjestettäisiin edes esimiesvalmennusta tai kursseja, jotta voisi hiukan etukäteen valmistautua?

Oma esimieheni aikoo suositella minua eräälle osastolle talon sisällä esimiestehtäviin, koska siellä on huutava pula akateemisesti koulutetuista ihmisistä, ja varsinkin sellaisista, jotka ymmärtävät tietoteknisiä asioita.

4

1567

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etäoppilas

esim. organisaatiopsykologiaa (etäopisto)
      sitten on http://www.uranus.fi/koulutus/artikkelit/open.php?id=13971&
      ainakin,mutta kuuklaa sanoilla esimies oppiminen
      Amiedulla on myös semmoinen kuin aikuisohjaus, se saattaisi sopia myös.
      Itse kävin sen tuon etäopiston, on antanut varmuutta hommiin, vaikka en esimies (vielä9 olekkaan, pikku tiimin vetäjä kylläkin,mutta apua oli, suosittelen.

• oopee

..hanki oppisopimus työnantajan kanssa, saat pitää edelleen samat työsuhteen edut kuin nytkin, tai jos vaativampia töitä niin sitten palkka sen mukaan... voit suorittaa vaikka JET ..

• train14
    • Asiantuntijasta ...

Kävin aikoinaan sellaisen koulutuksen kuin Asiantuntijasta esimieheksi. Googlaa sillä. Se minkä minä kävin, oli LAMK:n ja HAMK:n yhteistyöhankkeena järjestämä koulutus. Luultavasti ymös Kauppakamari järjestää saman tyyppistä koulutusta, ehkä muuallakin on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      78
      3200
    2. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      49
      2410
    3. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      32
      2127
    4. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      481
      2112
    5. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      137
      1879
    6. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      31
      1772
    7. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1745
    8. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      10
      1579
    9. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      5
      1320
    10. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      1264
    Aihe