Mikä merkki valehtelee eniten?

aasca

Mikä merkeistä valehtelee eniten?

69

10273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainaskin

      kaksoset...ja ilman merkit eli myös vesimies ja vaaka...mut vaaka valehtee kun se tahtoo miellyttää ja yrittää välttää toisen loukkaamista.
      nää on mun kokemuksen pohjalta...
      sanoisin kuitenki et kaksoset on pahimpii

      • Marielle82

        ...ja horoskooppimerkillä ei oo toistensa kans mitään tekemistä. Tausta, kasvatus ja luonne vaikuttaa tuohon eniten.


      • taidat olla

        vaan kateellinen meille vaaoille..:). T:kuu-skorp


      • katsopeiliin

        Ei pidä yleistää. Minulle valehtelu on kuin punainen vaate härälle. Eli suutun, koska itse olen rehellinen aina. Olen kaksonen.


      • katsopeiliinitseäsi

        Ei pidä paikkaansa. Minulle (kaksonen) valehtelu on kuin punainen vaate härälle. Eli suutun.
        Koska itse olen aina rehellinen. Ei kaikki kaksoset ole samanlaisia, että älä yleistä.


      • kysyn vaan

        Kateutta ilmassa meille kaksosille...puhutko itsestäsi?


      • Gemeny
        kysyn vaan kirjoitti:

        Kateutta ilmassa meille kaksosille...puhutko itsestäsi?

        Minkä ihmeen takia kukaan olisi kateellinen jollekkin jonkun horoskooppimerkin takia!? Totuus: ei kukaan! Sanon tämän ihan rehellisesti ilman kateuden häivääkään, en yleensä tee ihmisistä päätelmiä heidän horoskooppimerkkinsä mukaan mutta kaikki kaksosmerkkiset sekä miehet että naiset ovat aikamoisia valehtelijoita, toiset enemmän toiset vähemmän, mutta ovat kovia tarinankertojia täytyy sanoa! Johtuisikohan se siitä että kaksonen on muuttuva merkki, kahtiajakoinen, sanoohan sen kaksosen symbolikin. Kaksosmerkkiset ihmiset on horoskooppimerkkinsä mukaisesti jotenkin kahtiajakautuneita.


    • niittämässä

      kaksonen, vesimies. noista ikäviä kokemuksia. myös oinas ja jousimies. tosin paljon kiinni myös luonteesta eikä merkistä.

      • muuta

        HÄRKÄ...


    • leoN

      kokemuksesta sanoisin,et kaksonen...

    • varma tieto

      oinas valehtelee tuosta vaan. Ei edes häpeä vaikka huomaa jonkun tietävän että valehtelee. Jaa mistäkö, ihan kaikesta maan ja taivaan välillä.

      • tosijuttu =)

        Osuit nappii...munkin kokemusten mukaan eniten valehtelee oinas, jousimies ja vaaka. Oinas on kyl hassu tapaus xD


      • plmh

        oinas varsinkin mies . käyttäytyy kuin pikkukakara .on leikkisä, iloinen, kohtelias, huomaavaainen ,urheilullinen mutta myös
        itseppäinen ja häikäilemätön ,toimii vain niin että itselle on hyötyä .
        varoitus älä rakastu oinas mieheen jollet ole luonteeltasi hyväksyvä äitihahmo,ja annat anteeksi kaikki sen menot ja syrjähypyt.
        tähän mieheen pätee myöskin sanonta että mitä isompi moka sen isommat lahjukset saat.


    • Nimrodd

      Leijona valehtelee koko olemuksellaan. Kauris valehtelee teeskentelemällä reilua.
      Sanallisesti suurin valehtelija tutuistani on jousimies.

    • hymis

      ...no kaksoset ehdottomasti! Siis mun kokemuksen mukaan. Kaikki piti vääntää ja kääntää tilanteen mukaan, ja loppujen lopuksi kaikki olikin täyttä puppua. Yök!
      Hyvää jussia kaikille!

    • minää

      omasta kokemuksesta sanon että rapu :) ja vesimies.. tai eikai niil horoskoopin kaa oo mitään tekemistä,vaan luonteen.. sanoitte et vaaàt on kans valehtelijoita.. oon ite vaaka ja myönnän kyllä et valehtelen,jos en halua loukata jotain tai sanoo totuutta jos se on kauhee..on tietty poikkeuksiakin ;)

    • :: :: :: ::

      kalat, kaksoset, vaaka, rapu, skorpioni...

      • n51

        vai et skorppioni kuuluu joukkoon valehtelijoitten -------------ootko ihan varma minä tunnen vaan niitä jotka sanovat suoraan päin näköä mitä mieltä ovat.
        joskus se totuuskin voi olla karvaspala.
        totuus ja valhe riipuu kumpaan uskoo .
        skorppioni "pistää" vain kun on aihetta ,se on viiminen keino.


      • kuuluu
        n51 kirjoitti:

        vai et skorppioni kuuluu joukkoon valehtelijoitten -------------ootko ihan varma minä tunnen vaan niitä jotka sanovat suoraan päin näköä mitä mieltä ovat.
        joskus se totuuskin voi olla karvaspala.
        totuus ja valhe riipuu kumpaan uskoo .
        skorppioni "pistää" vain kun on aihetta ,se on viiminen keino.

        valehtelijoiden joukkoon. Eräskin skorpioninainen puhuun niin paljon potaskaa, ettei puoliakaan kannata uskoa. Hänen aviomiehensä kautta selviää yleensä totuus...

        Kannatan suorapuheisuutta, koska kerran se vaan kirpaisee. Pistäköön skorpioni (jos joku niistä osaa sen), potaskan puhujia ovat kaikki tuntemani / tietämäni skorpionit.


      • Marielle82
        kuuluu kirjoitti:

        valehtelijoiden joukkoon. Eräskin skorpioninainen puhuun niin paljon potaskaa, ettei puoliakaan kannata uskoa. Hänen aviomiehensä kautta selviää yleensä totuus...

        Kannatan suorapuheisuutta, koska kerran se vaan kirpaisee. Pistäköön skorpioni (jos joku niistä osaa sen), potaskan puhujia ovat kaikki tuntemani / tietämäni skorpionit.

        Oon tuntenu sekä valehtelevia skorpioneja että TOSI rehellisiä. Kuten sanoin aiemmin, horoskooppimerkillä ja valehtelulla ei oo MITÄÄN tekemistä toistensa kans.


      • ole tuntenut
        Marielle82 kirjoitti:

        Oon tuntenu sekä valehtelevia skorpioneja että TOSI rehellisiä. Kuten sanoin aiemmin, horoskooppimerkillä ja valehtelulla ei oo MITÄÄN tekemistä toistensa kans.

        yhtäkään rehellistä skorpionia! NÄIN ON MINUN tuttavapiirissäni!


      • Marielle82
        ole tuntenut kirjoitti:

        yhtäkään rehellistä skorpionia! NÄIN ON MINUN tuttavapiirissäni!

        pirun huono tuuri ihmissuhteissasi.


      • vai? :))
        Marielle82 kirjoitti:

        Oon tuntenu sekä valehtelevia skorpioneja että TOSI rehellisiä. Kuten sanoin aiemmin, horoskooppimerkillä ja valehtelulla ei oo MITÄÄN tekemistä toistensa kans.

        SINÄ olet sen sanonut, se on JUST JUST ja sillä siisti.


      • on käynnyt
        Marielle82 kirjoitti:

        pirun huono tuuri ihmissuhteissasi.

        hyvä tuuri vai? Jos kymmenenkin tuntee kyseisiä horoskoopin edustajia, niin hmm...


      • Marielle82
        on käynnyt kirjoitti:

        hyvä tuuri vai? Jos kymmenenkin tuntee kyseisiä horoskoopin edustajia, niin hmm...

        Tunnen/olen joskus tuntenut about sen 10 skorpparia ja vain yksi heistä oli todellinen valehtelija.

        Valehtelijoita on mun elämässä ollu enempi ku tarpeeksi ja eipä tullu mieleen kysyä jokaiselta että ootko skorppari kun se ei horoskooppiin vaikuta.


      • Marielle82
        vai? :)) kirjoitti:

        SINÄ olet sen sanonut, se on JUST JUST ja sillä siisti.

        mutta käyhän se terveeseen järkeen eikö niin? :)


    • kauriin mielipide

      Kalat. Kalat usein teeskentelevät olevansa empaattisia ja uskollisia ym, mutta todellisuudessa ovat usein kaksinaamaisia ja valehtelevat paljon.

      En tajua miten jotkut väittävät, että vesimies valehtelisi. Kokemukseni mukaan vesimiehet ovat niitä rehellisimpiä.

      • vaskari ite

        Itsestäni kyllä tiedän että olen tosi rehellinen, inhoan valehtelua/ja, totuus/luotettavuus, uskollisuus on vesimiehen perusluonteessa,ja sen ainakin minä voin allekirjoittaa.

        Kaksonen on pahin manipuloija, kostaja,valehtelija,loukkaa henk.koht. se valehtelee/puhuu asioita toiselle niin hyvin että uskoo siihen itsekin. Kaksonen ei tunne sanaa uskollisuus,viikot vannottaa rakkauttaan viikonloput pettämässä.Kaksosen ainoa sana tekemisistään on MITÄ SITTEN, kaikki mikä on eilistä on jo vanhaa ja piste.Nyt eronnut 36v liitosta.....


      • Erika N
        vaskari ite kirjoitti:

        Itsestäni kyllä tiedän että olen tosi rehellinen, inhoan valehtelua/ja, totuus/luotettavuus, uskollisuus on vesimiehen perusluonteessa,ja sen ainakin minä voin allekirjoittaa.

        Kaksonen on pahin manipuloija, kostaja,valehtelija,loukkaa henk.koht. se valehtelee/puhuu asioita toiselle niin hyvin että uskoo siihen itsekin. Kaksonen ei tunne sanaa uskollisuus,viikot vannottaa rakkauttaan viikonloput pettämässä.Kaksosen ainoa sana tekemisistään on MITÄ SITTEN, kaikki mikä on eilistä on jo vanhaa ja piste.Nyt eronnut 36v liitosta.....

        Eiköhän ne vesimiehet ole kuitenkin niitä pahimman luokan valehtelijoita. Siksi sunkaan kommenttiin ei voi luottaa. Toinen samanlainen on meilläpäin leijona, joka teeskentelee reilua, mutta kusettaa äidiltään eläkerahat. Ja sitten on jousimies, joka valehtelee ummet ja lammet. Skorpiooni myös on melkoinen tarinankertoja. OK, muut valehtelevat harmittomasti, mutta skorpiooni ja kalat tahallaan vahingoittavat muita.


      • VeskariNainen

        Vesimies ei valehtele ikinä, eikä ole koskaan kaksinaamainen. VesimiesMiehistä voi joskus saada tällaisen käsityksen, johtuen siitä, että Vesimies välttää viimeiseen asti kenenkään loukkaamista ja tuolloin monasti jo ihan vastapuolesta johtuen joutuu käyttämään ns. valkoista valhetta.
        Tämän VesimiesNaisen kokemukset kallistuvat vahvasti Oinaiden ja Kaksosten puoleen.( Anteeksi )


      • kokemuksella
        VeskariNainen kirjoitti:

        Vesimies ei valehtele ikinä, eikä ole koskaan kaksinaamainen. VesimiesMiehistä voi joskus saada tällaisen käsityksen, johtuen siitä, että Vesimies välttää viimeiseen asti kenenkään loukkaamista ja tuolloin monasti jo ihan vastapuolesta johtuen joutuu käyttämään ns. valkoista valhetta.
        Tämän VesimiesNaisen kokemukset kallistuvat vahvasti Oinaiden ja Kaksosten puoleen.( Anteeksi )

        vesimies mies piti kolmea naista elämässään yhtä aikaa ja hän ei siis valehdellut ikinä.....
        voi sitä valheiden vyyhtiä missä hän oli hän sekosi jo itsekin siinä niin että jäi kiinni.
        Vesimies valehtelee siinä kuin muutkin.


      • veskari oon
        Erika N kirjoitti:

        Eiköhän ne vesimiehet ole kuitenkin niitä pahimman luokan valehtelijoita. Siksi sunkaan kommenttiin ei voi luottaa. Toinen samanlainen on meilläpäin leijona, joka teeskentelee reilua, mutta kusettaa äidiltään eläkerahat. Ja sitten on jousimies, joka valehtelee ummet ja lammet. Skorpiooni myös on melkoinen tarinankertoja. OK, muut valehtelevat harmittomasti, mutta skorpiooni ja kalat tahallaan vahingoittavat muita.

        Ehkä meistäkin niitä löytyy"valehtelijoita", minä vaan satun oleen se ei valehtelija ja sehän exääni otti pattiin kun ei itse koskaan voinut olla sitä.Sillehän minä en voi mitään jos kommenttiini joku ei luota. Ystäväpiirini on sitä luokkaa et harvalta löytyy, juuri luotettavuuden ja rehellisyyden takia joten....
        Kaksonen vaan on sellainen valehtelija etten viel oo muita kohdannut tai sitten kun olen hyvä uskoinen ja uskon kuitenkin hyvään niin en vain huomaa...No voisin kyl Härän pistää myös samaan katekoriaan,oikein Rasputiini...


      • VesimiesNainen
        kokemuksella kirjoitti:

        vesimies mies piti kolmea naista elämässään yhtä aikaa ja hän ei siis valehdellut ikinä.....
        voi sitä valheiden vyyhtiä missä hän oli hän sekosi jo itsekin siinä niin että jäi kiinni.
        Vesimies valehtelee siinä kuin muutkin.

        Olen todella pahoillani puolestasi. Järkyttävää käytöstä olet osaksesi saanut. Minkä ikäinen Veskari oli kysymyksessä ? Jos oli 20-30 välillä, niin silloin Veskarimies elää sellaista etsikkovaihetta, joihin kuvaamasi käytös sopii, mutta Veskarimiehet n.30v ja siitä vanhemmat ovat jo juoksunsa juosseet ja seikkailunsa kokeneet ja sen jälkeen, oikeanlaisen kumppanin löytäessään ovat kyllä uskollisia.

        Me Vesimiehet olemme vaan aika viileitä ja vaikutamme etäisiltä, mutta sisällämme sykkii lämmin ja auttava sydän. Vesimies on ystävänä parasta, mitä ihminen voi toivoa.

        Mutta VesimiesMies on ENNENKAIKKEA ja ensisijaisesti mies. VesimiesMies on hyvin herkkä naiskauneudelle, kuten kuka tahansa muunkin merkin edustaja.

        Itse olen VesimiesNainen ja minulla on ollut kaksi VesimiesMiestä, joista en parhaalla tahdollanikaan löydä mitään pahaa sanottavaa. Ovat parasta A-luokkaa, mutta kokemuksiini ja mielipiteisiini vaikuttaa ilmeisesti se, että olen itsekin Vesimies.Ainoastaan toinen Vesimies voi ymmärtää toista Vesimiestä. Kyllä me olemme vähän merkillistä porukkaa, siksi meidät niin helposti ymmärretään väärin.

        Niin tai näin, nosta leuka pystyyn ja jatka matkaasi, olet selvästikin laadukas nainen, jonka ei tarvitse sietää mitä tahansa !

        Koeta jaksaa !


      • Moneen junaan
        Erika N kirjoitti:

        Eiköhän ne vesimiehet ole kuitenkin niitä pahimman luokan valehtelijoita. Siksi sunkaan kommenttiin ei voi luottaa. Toinen samanlainen on meilläpäin leijona, joka teeskentelee reilua, mutta kusettaa äidiltään eläkerahat. Ja sitten on jousimies, joka valehtelee ummet ja lammet. Skorpiooni myös on melkoinen tarinankertoja. OK, muut valehtelevat harmittomasti, mutta skorpiooni ja kalat tahallaan vahingoittavat muita.

        ja jokaiselle asemalla, kuten kaikkia muitakin. Olen vesimiesN ja liiankin suorapuheinen. Parempi kuitenkin sanoa rehellinen mielipide, kuin puhua selän takana.


      • Marielle82
        Moneen junaan kirjoitti:

        ja jokaiselle asemalla, kuten kaikkia muitakin. Olen vesimiesN ja liiankin suorapuheinen. Parempi kuitenkin sanoa rehellinen mielipide, kuin puhua selän takana.

        täällä


      • Nimetön
        vaskari ite kirjoitti:

        Itsestäni kyllä tiedän että olen tosi rehellinen, inhoan valehtelua/ja, totuus/luotettavuus, uskollisuus on vesimiehen perusluonteessa,ja sen ainakin minä voin allekirjoittaa.

        Kaksonen on pahin manipuloija, kostaja,valehtelija,loukkaa henk.koht. se valehtelee/puhuu asioita toiselle niin hyvin että uskoo siihen itsekin. Kaksonen ei tunne sanaa uskollisuus,viikot vannottaa rakkauttaan viikonloput pettämässä.Kaksosen ainoa sana tekemisistään on MITÄ SITTEN, kaikki mikä on eilistä on jo vanhaa ja piste.Nyt eronnut 36v liitosta.....

        Oon kaksonen ja mitä vaskari ite kirjotti ei pidä ollenkaan paikkaansa!! Ainakaan mun kohdalla. Kai niitä sellasisiakin on,mutta tän viestin perusteela oisin vesimies!


      • veskari ite
        Nimetön kirjoitti:

        Oon kaksonen ja mitä vaskari ite kirjotti ei pidä ollenkaan paikkaansa!! Ainakaan mun kohdalla. Kai niitä sellasisiakin on,mutta tän viestin perusteela oisin vesimies!

        Tuskin kaikki on merkistä kiinni...
        Minulla vain nyt sattui olemaan kaksosmies puolisona ja just mainitsemani lainen.Vaikka meidän merkkinä pitäs sopia tosi hyvin yhteen ja sovittiinhan me niin kauan kun minä jaksoin.
        Hänelle kun ei riittänyt mikään tuli ja meni, niihin jos puutuit niin, huh huh..
        Tervetuloa meidän Oikeitten veskareitten joukkoon


    • Gem-86

      Se merkki valehtelee eniten, jolla on vilkkain mielikuvitus. Toisaalata hän on myös rehellisin. Vähiten valehtelee puu!

      Olette muuten harvinaisen tyhmää ja neuroottista porukkaa täällä.

      • pirulainen

        Eniten valehtelee kalat ja skorpioni.Eivätkä myönnä edes olleensa väärässä vaan välttelevät kritisointia nauramalla tai sanovat haluavansa välttää riitaa.


    • !!!

      OINAS...ehdottomasti

      • saadaan

        Ensimmäinen oppitunti valehtelusta omilta vanhemmilta, kun he ei pidä lupauksiaan. Siinä opitaan jo varhain, että valehtelu on ok. Itse olen vesimies ja olen huomannut, että jokainen merkki valehtelee tilaisuuden tai tarpeen tullen. Totuus on se, että ei ole mahdollista aina kertoa totuutta, ellei itsekään tiedä sitä. Ottakaa hyvät ihmiset selvää asioista, ennen kun väitätte tietävänne asioista mitä ette tiedä.


      • kokenuN
        saadaan kirjoitti:

        Ensimmäinen oppitunti valehtelusta omilta vanhemmilta, kun he ei pidä lupauksiaan. Siinä opitaan jo varhain, että valehtelu on ok. Itse olen vesimies ja olen huomannut, että jokainen merkki valehtelee tilaisuuden tai tarpeen tullen. Totuus on se, että ei ole mahdollista aina kertoa totuutta, ellei itsekään tiedä sitä. Ottakaa hyvät ihmiset selvää asioista, ennen kun väitätte tietävänne asioista mitä ette tiedä.

        Mielestäni nuoret ei-toivotut horoskooppi-merkkiset valehtelevat, mutta iän myötä valehtelu vähenee kokemuksen kautta. Yleensä ns. valkoiset valheet tulevat lisääntymään.
        Omaa nuoruuttani muistellen kaksoset olivat pahimpia valehtelijoita, mutta myös leijonat.
        Nyttemmin tuntemani samat ihmiset laskevat yhä vähemmän paskaa, mutta suojelevat itseään tietäen että kumppani suuttuu pienestä eli laskevat valkoisia valheita.
        Itse olen skorpioni. Eli puhuin aina tottaja satutin kovasti monia ihmisiä mutta silti jossain määrin laskin valkoisia valheita. Nyttemmin olen kovassa maailmassa pehmeä totuuden torvensoiton toittoja. Kaikki on niin suhteellista, miten paljon voidaan antaa anteeksi valheille.


      • Gem-86
        kokenuN kirjoitti:

        Mielestäni nuoret ei-toivotut horoskooppi-merkkiset valehtelevat, mutta iän myötä valehtelu vähenee kokemuksen kautta. Yleensä ns. valkoiset valheet tulevat lisääntymään.
        Omaa nuoruuttani muistellen kaksoset olivat pahimpia valehtelijoita, mutta myös leijonat.
        Nyttemmin tuntemani samat ihmiset laskevat yhä vähemmän paskaa, mutta suojelevat itseään tietäen että kumppani suuttuu pienestä eli laskevat valkoisia valheita.
        Itse olen skorpioni. Eli puhuin aina tottaja satutin kovasti monia ihmisiä mutta silti jossain määrin laskin valkoisia valheita. Nyttemmin olen kovassa maailmassa pehmeä totuuden torvensoiton toittoja. Kaikki on niin suhteellista, miten paljon voidaan antaa anteeksi valheille.

        Täällä vaikuttaa viidakon lait! Oot siis skorpioni. No, minäpä kerron, että skorpionit valehtelevat eniten


        Kokemuksen ääni jne.


      • Marielle82
        Gem-86 kirjoitti:

        Täällä vaikuttaa viidakon lait! Oot siis skorpioni. No, minäpä kerron, että skorpionit valehtelevat eniten


        Kokemuksen ääni jne.

        "No, minäpä kerron, että skorpionit valehtelevat eniten


        Kokemuksen ääni jne."

        Huomaa, että oot 20.


      • leijonaaaN
        Marielle82 kirjoitti:

        "No, minäpä kerron, että skorpionit valehtelevat eniten


        Kokemuksen ääni jne."

        Huomaa, että oot 20.

        heh.. ei pahalla, mut kiinnitin vaan huomiota sun 20 vuoden kokemukseen =))


    • hiton

      merkitystä sillä on kuka valehtelee eniten..kaikki kuitenkin valehtee, tai kiertää totuutta. ne jotka viittivät väittää että eivät valehtele niin voisivat tiputtaa itsensä sieltä erinoimaisuuden kehästä tänne maanpinnalle.

      • ihmistä kiinnostaa

        toisten kokemukset?! Ehkä hänelle sillä on merkitystä?! Ehkä se on hauskaa lukea, mitä mieltä muut ovat?!

        Sääli, että jotkut ottavat nämä kyselyt liian vakavasti...


      • vakavasti
        ihmistä kiinnostaa kirjoitti:

        toisten kokemukset?! Ehkä hänelle sillä on merkitystä?! Ehkä se on hauskaa lukea, mitä mieltä muut ovat?!

        Sääli, että jotkut ottavat nämä kyselyt liian vakavasti...

        en todellakaan ota...ei sitten sinne päinkään. mä kun en vaan katso ihmistä horoskooppien mukaan vaan ihiminen ihmisenä..oli kooppi mikä hyvänsä.


      • nämä muutkaan
        vakavasti kirjoitti:

        en todellakaan ota...ei sitten sinne päinkään. mä kun en vaan katso ihmistä horoskooppien mukaan vaan ihiminen ihmisenä..oli kooppi mikä hyvänsä.

        katsovat ihmisiä horoskooppien perusteella? Tuskin. Tuntiessaan ihmistä paremmin, selviää usein myös syntymäpäivä ja siitä selviää horoskooppi. Joskus huomaa horoskooppien yhteneväisyyden ja se on hauskaa seurattavaa.

        Olen itse todennut, että kaikkia horoskooppien edustajia tuntuu olevan kahta laatua (eli 12 = 24)... Toki muutama piirre pätee (ainakin minun tuntemissani) kummassakin.

        Esimerkkinä mainittakoon kalat: toinen rauhallinen, herkkä, kiltti, palveleva. Toinen taas ei ole niin rauhallinen, vaan äkkipikaisempi (muuten samat pätevät). Tämä ero on merkittävä ja näkyy selvästi.


    • KARJUUMUTTEI VALEHELE

      Kaikki muut valehtelee, paitsi leijona.

    • mielestä sellainen,

      joka on patologinen valehtelija.

    • _leijonatar_87

      tunnen monta kaksosta ja kaikki puhuu iha paskaa varsinki tää yks jokatoinen sana totta ja jokatoinen ei!

    • Näin se menee

      Tuossapa kolmen emävalehtelijan kärki, joka pitää paikkansa ainakin meidän kylällä.

    • I know I know

      Vesimies ja Kaksonen pahimpia valehtelijoita. Sen takia sopivatkin hyvin yhteen.

    • Jouskarinainen!

      Joka merkeissä on valehtelijoita, ei pelkästään yhdessä tai kahdessa!

      • Alfie **

        Härkä valehtelee eniten. Itselleen!


    • Raimo Nikula

      Eivät merkit valehtele, ihmiset kylläkin. Ihmisen taipumuksia rehellisyyteen/epärehellisyyteen voi yrittää punnita sitten kun koko kartta on edessä ja käsitykset siitä, mitä mikin symboloi, on syntynyt. Muuten ei kannata vaivautua, tuloksensa on vain yhden, kahden, kolmen ihmisen mielipiteitä jostain neljännestä ihmisestä. Se on oikeastaan astrologian avulla syntyvää juoruilua ja oman pahan mielen purkamista.

    • Laila Puustinen

      Olet oikeassa, luonnollisesti.
      Mielenkiintoista, kuinka Astro-tv loi aivan uuden kuvan astrologiasta. Tarvittiin vain uusi polvi astrologeja ja nyt uskalletaan puhua julkisesti, mitä astrologia on ja mitä astrologia ei ole. Kiitos kuuluu näille rohkeille nuorille, joista "vanhat" saavat ottaa oppia. Kiitos Sinulle myös!

    • vihaankyseistä

      Omasta kokemuksesta vaaka , huhhuh mitä juttuja !

    • Lohikäärme!

      Omia kokemuksia suvusta - sukuni suurehko.

      Äitini -oinas valehteli usein.
      Myös siskoni -oinas valehteli usein.

      Siskoni -kaksonen, joka valhteli ennen aika usein, nykyään satunnaisesti muttei liian usein.

      Suvussa eräs nainen neitsyt joka on valehdellut lähes ikänsä.

      Alkoholisisti siskoni -kalat valehtelee aina kun on humalassa.

      • Lohikäärme!

        "Suvussa eräs nainen -neitsyt joka on valehdellut lähes ikänsä."

        Väärin: siis vaaka -nainen.

        Pahoittelen virhettä!


    • Astrologiaa.

      Huone 4 Ravussa runsailla planeetoilla viimeisillä asteilla siirretään huoneeseen 5 Leijonassa ja tuloksena on jotain, joka oli hyvä saada oppia. Hinta oli raskas. Mutta niinhän opiskelu maksaa aina.
      Venus Jousimies, MC Jousimies - On mies.

      Tulipa opiskeltua,

    • tintarella di luna

      Ei merkeillä ole väliä, eikä oo edes horoskoopeilla tai astrologialla. Viihdettä vain, totuuden kans ei mitään tekemistä.

    • kaksonennnnneenennen

      Mä oon Kaksonen ja en valehtele, juuri lainkaan. Joskus härnätessä sisariani. Mutta koskaan en aikuisille tai, kavereille, opettajille, jne... valhtele. Olen Rehellinen!

    • 20

      Miten olisi huone 5 Leijonassa monella planeetalla täytettynä?
      Tai huone 7 Neptunuksella - siitäkö ne kaikki valheet tulivatkin?
      Tai huone 10 Jousimiehessä, tuleeko siellä valehteleminen?
      AC Kalat - sieltäkö ne tulivat?
      Huone 8 Aurinko, Kuu sekä Mars - tulivatko valheet sieltä?
      Vai syntyikö valehteleminen isän alkoholismista ja äidin puolustamisesta isän väkivaltaa vastaan? Mistä syntyy valheellisuus miehelle? Äidin suuri ihannointi, äidin nostaminen jalustalle? Äidin valtaisat tunnetarpeet lapsen näkökohdasta - syntyykö sellaisesta valheellisuus? Palvonta ja valheellisuus, mikä yhdistelmä. En ennen ole kohdannut.

    • Aikuinen nainen

      Olen kaksonen ja sanon suoraan asiat. Kotona viihtyvä. En kiertele enkä valehtele ja puhu pahaa selän takana. Siksi kai kaksosia haukutaan koska ne haukkujat ei pysty tuohon. Eli kateutta on paljon. Paras ystäväni on jousimies(mies). Se on siinä!

      • Huone 4.

        Kaksonen ja Jousimies voi olla hyvä yhdistelmä - Molemmat liikkuvat, luonnostaan, pakostaan.
        Kun Kaksonen viihtyy kotona, silloin täytyy katsoa Venusmerkki ja muita syitä kotona viihtymiselle. Huone 4 Aurinko, Mars, Venus?


      • ^astrology^

        Tuskin se kateutta on. Yleensä en tee horoskooppien perusteella päätelmiä kenenkään luonteesta, mutta pakko myöntää että kaikki horoskoopiltaan kaksoset olevat ihmiset joihin olen törmännyt ovat olleet aika kaksinaamaisia luonteeltaan, epäluotettavia tuuliviirejä. Eikö se jo symboli kerro kaiken, kaksoset eli kaksi eri puolta, kahtia jakautunut, sitäpaitsi kaksoset on muuttuva merkki, siitäkin saattaa johtua se kaksoisefekti. Myöskin jousimies ja kalat ovat muuttuvia merkkejä, tosin aika erilaisia kuin kaksoset. Mutta astrologiassa kannattaa aina ottaa huomioon koko kartta, sitä painotan, kaikki ne osaset vaikuttaa luonteeseen, kuu, nousumerkki ym.


    • 11+11

      No varmaan jokainen merkki on valehdellut joskus.

      Mut pahimpia on omasta mielestäni myöskin kaksoset ja vesimies.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7000
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2731
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2303
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      86
      1987
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1695
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      8
      1502
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1387
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1361
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1278
    Aihe