Moni haukkuu Peugeot huoltoja. Ovatko todella niin luokattomia kuin väitetään. Olen aivan tuore ja kokematon uuden käytetyn Peugeotin omistaja ja olen tähän mennessä saanut ainakin Konalan pgt huollosta hyvää ja asiantuntevaa ja ripeää palvelua. Eikä itse huolloissakaan ole ollut moittimista. Kokemuksia?
Peugeot huollot
3
747
Vastaukset
- asiaa!
konala todellakin OK, ehkä muutkin nykyään parempia koska konalan tulemisen myöta kiireet varmaan helpottaneet? Aika näyttää...
- juha
Ikävä kyllä se huono on. Kaksi "pököttiä" ollut ja huollon takia vaihdoin merkkiä. Kaikissa testeissäkin se on ollut keskimääräistä huonommin sijoittunut. Takuuhommat ainakin on hoidettu huonosti ,muusta ei ole tietoa. Laitoin aikoinaan palautetta maahantuojallekin,mutta vastausta ei tullut. Autohan (ainakin406)oli ihan jees.
- Huollot
juha kirjoitti:
Ikävä kyllä se huono on. Kaksi "pököttiä" ollut ja huollon takia vaihdoin merkkiä. Kaikissa testeissäkin se on ollut keskimääräistä huonommin sijoittunut. Takuuhommat ainakin on hoidettu huonosti ,muusta ei ole tietoa. Laitoin aikoinaan palautetta maahantuojallekin,mutta vastausta ei tullut. Autohan (ainakin406)oli ihan jees.
Parhaat huoltopalvelut mitä olen autoon saanut,olen saanut Valkeakosken Pösö huollossa.Siellä homma hoituu ja jos on muuta kuin huolto ohjelmaan kuuluu niin soitetaan ja ilmoitetaan ja kysytään että halutaanko korjata heti.
Kerran huollossa huomasivat että kaasuvaijeri oli melkein nirhautunut poikki ja olisi jättänyt tielle ja vaijeria ei saanut silloin Tampereeltakaan,niin firman perustaja teki siihen itse vaijerin,mikä kesti minulla koko ajan mitä autoa pidin ja sain sen vielä halvemmalla kuin mitä se olisi maksanut varaosana.
Kun vaihdoin merkkiä niin olen pääsääntöisesti joutunut pettymään huoltopalveluihin.Nyt taas merkki vaihtui uuteen ja saa nähdä millaisia palvelut ovat nyky merkilläni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611179- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että326657- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75566
- 56564