Hyvä naisgynekologi?

Uusi asukas

Kuka olisi hyvä naispuolinen gynekologi Kotkassa? Ammattitaitoa ja ystävällistä asiakaspalvelua kaipaan. Uutena asukkaana pitää kysellä kaikki mahdolliset, hammaslääkäri ja kampaaja on löytynyt jo :)

22

8379

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paikat ronaa tms

perusteltu kysymys mutta kyllä hieman ihmetyttää että miksi netistä kysyy, eikö voi kysyä suoraan alan paikoista. eiköhän kaikki osaa hommansa, ehkä kyseessä on sairas nautinto yäk

• tämä kysymys

Ei ne kaikki osaa olla ystävällisiä eikä helläkätisiä. Olis vaan oikein, että miehet joutuis käymään samankaltaisissa tarkastuksissa, niin eiköhän asenne muuttuisi.
        Gynegologeissa löytyy ihan samalla tavalla "paskiaisia" kuin muissakin lääkäreissä. Lääkärikeskuksessa muistaakseni on myös mieslääkäri, jolle kuulema asiakkaat vievät kukkia, kun on niin hyvä lääkäri, mutta en muista nimeä.

• ei saatana
        tämä kysymys kirjoitti:

Ei ne kaikki osaa olla ystävällisiä eikä helläkätisiä. Olis vaan oikein, että miehet joutuis käymään samankaltaisissa tarkastuksissa, niin eiköhän asenne muuttuisi.
        Gynegologeissa löytyy ihan samalla tavalla "paskiaisia" kuin muissakin lääkäreissä. Lääkärikeskuksessa muistaakseni on myös mieslääkäri, jolle kuulema asiakkaat vievät kukkia, kun on niin hyvä lääkäri, mutta en muista nimeä.

vie kukkii kun niin hyvä lääkäri, ei jeesus sentäs mitä enemmin ronkkiessa akat nauttii sitä enemmin saa kukkia.

tiesitkö että monet mieslääkärit on aika letkuheikkejä! on olemassa faktoja siitä että ne nai myös asiakkaitaan monet. jopa niin että asiakkaalla on oma mies kotona mutta pitää vaan lääkärissä hyppiä tuon tuosta hmmm???!!!

toiset menee sormipanolla toiset taas saa ihan munaakin. tietty sitten ne normaalitapaukset on taas oma lukunsa.

kuitenkin tuosta sun jutusta paistoi läpi se että oletko yksi heistä :)))))

mutta monesti mies lekureilla on vähän perverssimäisii asenteita, ihan kuten nämä ns kyttääjäammatit niihinkin menee sellaiset tietynlaiset "pässit" joilla ei ole kaikki paikoillaan ja poliisiksi ei osamäärät riitä.

sama pätee lekureissa kaikki ei voi olla kirurgeja joten alapäätohtoriski on ruvettava

• 9+6
        tämä kysymys kirjoitti:

Oisiko Helga Tuovinen. (Mukava ainakin)

• Tres Puntos

Jos olet vanhempi naisihminen niin suosittelen jotakin autokorjaamoa. Pääset halvemmalla, tosin kuittia et välttämättä saa. Samalla osaava remonttireiska voi tutkia onko koloosi vuosien saatossa jäänyt jotain roippeita tai muuta tavaraa.

Miksi ihmeessä tänne pitää tulla tuollaista kirjoittamaan?

• vastaaja nro17

minun römpsääni rouhii erkki mela ja hän on erittäinhyvä gyne3gologi... iltaisin hän pitää nakkikioskia..

• tätsy24

Minä olen ainakin käynyt ihan kunnallisella, mukavia ja asiantuntevia ovat olleet niin miehet kuin naisetkin :) Ystäväni on käynyt Kotkan lääkärikeskuksessa ja kehunut kovasti, naistohtorin nimeä en nyt tähän hätään muista, mutta eiköhän se sieltä selviä?

• iiliss
        tätsy24 kirjoitti:

Minä olen ainakin käynyt ihan kunnallisella, mukavia ja asiantuntevia ovat olleet niin miehet kuin naisetkin :) Ystäväni on käynyt Kotkan lääkärikeskuksessa ja kehunut kovasti, naistohtorin nimeä en nyt tähän hätään muista, mutta eiköhän se sieltä selviä?

tätsy24 hei, missä täällä on kunnallinen gynekologi,. en ole kuullutkaan sellaisesta.

• Kuullut hyvää

Tilaapa aika Liisa Tikkalalle, olen kuullut että hän on osaava nainen.

• vois olla

erittäin hyvä paikka sunlaiselle. putkiliikkeet ovat alan ammattilaisia. ne myös putsaa putket tarvittaessa ja pitää huolen siitä että tavara kulkee esteettä.

uskon että niiden kanssa voi sopia myös vuosihuollot kun kuukausittaiset tarkastukset.

joo miksi pitää tänne tulla tollasia kirjoittamaan, siksi että miehiä rupee etoo naisten värkit vai mikä siinä on?

• viesti

Mene Appelmediin! Siellä on nais- sekä miesgyne. Tosin Jan Appelberg on mukava ja osaa asiansa, vaikka onkin mies. Suosittelen häntä!

• gsvdrybjnjubn

vanhat koneet ja korkeat hinnat.

• Helka Tuoviselle

Erittäin töykeä ja kovakourainen nainen. Yksi kerta riitti !

• missään

nimessä hänelle. Kuuluu sarjaan "parempi ei-asiakasläheisessä työssä" -lääkäreihin. Myös yksi kerta riitti minulle!

• Hentsu
        missään kirjoitti:

nimessä hänelle. Kuuluu sarjaan "parempi ei-asiakasläheisessä työssä" -lääkäreihin. Myös yksi kerta riitti minulle!

Minä en kyllä keksi huonoa sanottavaa hänestä, noin 10 vuotta käynyt Helgan vastaanotolla ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Yhden ainoan kerran käynyt toisella gynellä(Pasi Pöllänen) kun Helgalle ei silloin saanut aikaa, hyvä lääkäri myös hän vaikka naista kyllä suosin enemmän.

• maksaa messinkiä

Joopa joo. Liisa Tikkalalle ja henki pois.

• Ammatti kololooki

Sgynest en tiedä mut tääl on taattua kunnon työtä tekevä kololooki, varma tyytyväisyys asiakkaalle annetusta hoidosta.

• Peruslooki,.,,..
        Ammatti kololooki kirjoitti:

Sgynest en tiedä mut tääl on taattua kunnon työtä tekevä kololooki, varma tyytyväisyys asiakkaalle annetusta hoidosta.

Kynehän on Pohjois maiden jumalatar Strom. Sitten jos on Jumalallinen kololooki yhdistettynä kolon käsittelyyn, niin vot se on sanoin kuvaamaton käsittely ja ihanuus vailla sanoja ja asiakkaista ei ole pulaa. Naiset menevät sinne ilman "kynekolookin" varsinaista tervetta jumalalliseen käsittelyyn.

• arto hirvfonen

Hoidan kaikki naisten alapääasiat työntämällä kervisen sinne pimppiin tulpaksi!

• nainensusi

Miksi juuri naisgynekologi? Eikö miehet ole parempia, naisgynet kuulemma kovakouraisia.

• EiVääräuskoisille

Ahmed Husu Hussein raiskaaja sillä muslimilla on terävimmät veitset pikku tyttöjen pillujen silpomiseen JUMALA ON SUURI

• amatöörit

Hyviä harrastelijoita kyllä löytyy, kelpaako?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3219
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3087
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2952
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2631
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2132
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1699
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1667
    8. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1659
    9. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1655
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59