Iltalehdessä luki ,että Tapani Kansalta ilmestyy syksyllä uusi iskelmälevy !!! :D
Kassu Halonen on mm. myös ollut tekemässä siihen lauluja.
Radisoittoon on jo tullut kuulemma levyltä laulu:" Huomispäivä eilisen". Se on Kansan itsensä sanoittama.
Onko joku jo kuullut tuon laulun ? Millainen se oli ?
Kansalta uusi levy syksyllä !
19
724
Vastaukset
Oikein ilahduttava uutinen tuo! :-D
En ole kuullut vielä tuota mainitsemaasi biisiä, jotta voisin sanoa miltä se kuulostaa, mutta luulempa, että hienoa musiikkia on Tapsalta taas tulossa :-)- Pike 2
Ja mikä on levy-yhtiö?
- OK.
Pike 2 kirjoitti:
Ja mikä on levy-yhtiö?
Jutussa sanottiin ,että koko levy ilmestyy sitten myyntiin syksyllä,eli sen tarkempaa päivämäärää ei vielä ilmoitettu.
LUULISIN ,että levy-yhtiönä on Bonnier-Amigo, joka sen Tapsan "Rautavaara"- levynkin julkaisi. - Tapanin promoottori
Pike 2 kirjoitti:
Ja mikä on levy-yhtiö?
Tapani Kansan uuden levyn on tarkoitus ilmestyä syyskuun aikana. Huomispäivä eilisen soi tällä hetkellä vasta paikallisradioissa kautta maan ja odottelemme Radio Suomen tarttuvan kappaleeseen.Hyvää kannattaa aina odottaa :)
Tapsan levy-yhtiö on Bonnier Amigo Music Finland ja hänen kuulumisiaan voi käydä lukemassa osoitteesta:www.tapanikansa.net
- Amppari
Joo, luin myös tuon jutun. Hieno homma tuo Tapsan uusi levy. Sitä on odotettu. Jutussa luki , levylle olisi tehty 20 iskelmää ! Yleensähän levyillä on vaan 12-14 biisiä, mutta upeaa, jos sillä uudella levyllä olisi tosiaan 20 biisiä.
Launtaina olisi meikäläisen tarkoitus mennä Tapsaa kuuntelemaan ja katselemaan Riutanharjulle. Malttamattomana odotan sitä keikkaa. - no joo
E.V.V.K
- voi,voi!!!
Justiinax kirjoitti:
Vastatata piti kuitenkin?
tyhmempää oli reakoida siihen.
- Köhöh
voi,voi!!! kirjoitti:
tyhmempää oli reakoida siihen.
voi olla hiljaa, jos Tapsa Kansaa moititaan tai arvostellaan tai jotain sinne päin. Itse Justiinax kyllä haukkuu aina kaikkia muita, joita ei itse pidä. Vaan anna olla, jos joku uskaltaa sanoa puoltakaan sanaa Kansasta negatiivisesti, niin Justiinax höyryää heti!
- ...ei
Köhöh kirjoitti:
voi olla hiljaa, jos Tapsa Kansaa moititaan tai arvostellaan tai jotain sinne päin. Itse Justiinax kyllä haukkuu aina kaikkia muita, joita ei itse pidä. Vaan anna olla, jos joku uskaltaa sanoa puoltakaan sanaa Kansasta negatiivisesti, niin Justiinax höyryää heti!
Eipäs nyt taas aloiteta.Hyi.
Köhöh kirjoitti:
Et viittis jaksaa olla vinkumatta. Enhän mä mitään höyrynnyt. Ihmetyttää vaan, kun jonkun täytyy vaivautua kommentoimaan muutamalla kirjaimella jotain juttua (=EVVK). Ei paljon älyä tarvita moiseen hengentuotokseen.
- Hoh hoijaa
Justiinax kirjoitti:
Et viittis jaksaa olla vinkumatta. Enhän mä mitään höyrynnyt. Ihmetyttää vaan, kun jonkun täytyy vaivautua kommentoimaan muutamalla kirjaimella jotain juttua (=EVVK). Ei paljon älyä tarvita moiseen hengentuotokseen.
Just joo älä taas viitsi vinkua. Jokainen saa kommentoida niinkuin haluaa siihen sinulta lupaa kysymättä. Jos on tuota mieltä Kansasta niin hän on.
Sulla ei taida olla paljon kans älyä noihin sun tuotoksiis täällä?
- Just me
Hienoa !
- pätkä...
Iltalehti:
"Hyvässä iskussa oleva Tapani Kansa kuopii maata, kuin villivarsa. Suomen juhannusyössä soivat taas tauon jälkeen "Delilah, Päättyneet on päivät ja Ei itketä lauantaina". Tapani kansa aloittaa kesälavojen keikkaputkensa Riihimäen Riutan lavalta juhannuspäivänä ja kiertää lavoilla Suomen suvea elokuun puoleenväliin.
- Tuntuu kivalta, kun kellohame heilahtaa ja koivu tuoksuu. Riutalla on upea tunnelma ja hieno yleisö. Ukkonen vei kerran sähköt ja tanssitin ihmisiä pari tuntia pelkän kitaran ja trumpetin säestyksellä. Kerran kotiin lähtöön tarvittiin viisi encorea, Tapsa myhäilee.- OK.
Tuossa haastattelussa oli juttua myös Tapsan Iskelmäfinlandia-ehdokkuudesta. Hän sanoi ,että lähti nyt tänävuonna mukaan kisaan, kun oli monesti aiemmin ehdolle asettamisensa kieltänyt.
Miksiköhän hän oli kieltäytynyt ehdokkuudesta? Ei ilmeisesti ainakaan ole mikään rahalle perso tyyppi, kun ei tuota rahapalkintoa ole jo aiemmin tavoitellut. Ja tänävuonna taso ehdokkaissa on kovempi, kuin koskaan, joten ei ainakaan mitään helppoa tietä mahdolliseen voittoon valinnut.
Mainio juttu, että Tapsan tanssikeikat alkavat taas ja uutta levyäkin on tiedossa.
- Tapsa on hyvä esiintyjä
Iskelmä Finlandia-kilpailussa Nokialla 27,7 niin johan on Tapsalla "hyvin pulla uunissa"
- :) :) :)
Kyllä Koivuniemen Paula tuon kisan voittaa.
- Nipsu.
Kiitos tiedosta. Odotan valtavalla innolla tuon levyn julkaisua ! Toivottavasti Radio Suomesta ( ja vaikka Iskelmässä) olisi pian kuultavissa tuota Tapsan uutta sinkkua. Vielä en ole sitä kuullut.
- Nipsu.
Sorry, tuli vähän väärään kohtaan tuo äskeinen yllä oleva viestini. Se oli tarkoitettu vastaukseksi tässä ketjussa aikaisemmin kirjoittaneelle " Tapanin promaattorille".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672021
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo351439Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1321144Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe55866- 55836
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol250794Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen19779Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S16722Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58703Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis195617