Onko kellään Duel Masters keräiliällä Scarlettia. Annan siitä Daidaloksen, Dethlaitcerin ja Detcruuserin!
DUEL MASTERS!
28
1529
Vastaukset
- NimetönElikkä, Myisin n.650 DM korttia. Läjässä on kaikenlaisia kortteja. voit kysellä onko jotakin korttia. Voin myydä kaikki 30 €. jos haluat ostaa. 
 Ja sitten minulla on "vale pakka". Siinä osa on itse tehty ja osa on aitoja. Jokaista korttia on 4 kappaletta.
 Ballom, Master of Death
 Terror Pit
 Wandering Braineater
 Zorvaz, The Bonecrusher
 Marrow Ooze, The Twister
 Bloody Squito
 Gray Balloon, Shadow of Greed
 Gigagriff
 Grim Soul, Shadow of reversal
 Future Slash
 siis osa on tehty itse mutta olen pelannut monta kertaa näillä, eikä kukaan ole huomannut mitään.- sami98voisin ostaa kaikki noi 
- sami98sami98 kirjoitti:voisin ostaa kaikki noi tai siis kaikki kortit mitä myyt 
- hämeenlinnalainenonko aura pegasusta, soul phoenix avatar of unityä, tai,death phoenix avatar of doomia? 

- Nimetönminulla olisi avalanche giant: -this creature can't attack creatures 
 -whenever this creature becomes blocked it breaks one of your opponent shields
 -duble breaker (this creature breaks 2 shields)
 -8000 voima
 -super rare
 deathblade beetle:
 -power attacker 4000 (while attacking, this creature gets 4000
 -double breaker (this creature breaks 2 shields)
 -3000 voima
 -super rare
 JOS JOKU TAHTOO VAIHTAA NUO 2 KORTTIA DEMON COMMANDIIN JA ARMORED DRAGONIIN LÄHETÄ POSTIA [email protected]
- sami98hei haluaisin ostaa paljon duel mastereita halvalla hinta rajoitus 50e eli jos kukaan möisi olisin kiitollinen - JKVoin myydä 80 korttia (tuli ja pimeys pakat) 10 eurolla postikulut. 

- Joku vaanHei. 
 Sattuisiko kukaan tietämään missä ja paljollako saisi myytyä noita Super Rare Duel Masters kortteja??- DM keräilijäVoisin olla kiinnostunut. Voisitko laittaa kuvia korteista tai nimiä edes niin katellaan (sähköpostini [email protected]) 
- antithiefDM keräilijä kirjoitti:Voisin olla kiinnostunut. Voisitko laittaa kuvia korteista tai nimiä edes niin katellaan (sähköpostini [email protected]) Vielä kiinnostunut? 

- myynostakaaMyyn Duel masters kortteja minulla on niitä vähän yli 700 puolet tosta 70e ja kaikki yhteensä 130e tarjotkaa jos haluaa kysy asiasta voin lähetää kuvia sähkopostilla sähköposti osoitteeni [email protected] 
- fonecta6543paljo harvinaiset kortit nykyää maksaa ? - trollface123456katoin joltai pojo sivulta ni laskin niitten hintojen mukaa mun harvinaisten korttien hinnan ni sain siit 225 dollaria .. voiko se olla mahollista ku kortteja on n.20?? 

- DTMulla olis noin 150 duel masters korttia jotka oon myymäs pois. Niistä ainakin hyviä kortteja on 
 Billion-Degree Dragon
 Q-tronic Gargantua
 smash Warrior stagrandu
 Armored Decimator Valkaizer
 King Nautilus
 Crystal Lancer
 Aqua Ranger
 Plasma Chaser
 chains of Sacrifie
 Necrodragon Galbazeek
 Cantankerous Giant
 Clobber Totem
 Dawn Giant
 Larba Geer, the Immaculate
 Laita mulle sähköpostia, jos oot kiinnostunu mistää korteista.
 [email protected]
- hymykuoppaoravajos joku on vielä innostunut ostamaan dm kortteja minulla on varmaan 800 korttia varmaan lähempänä 1.2k korttia myyn miulusti korttini rahasta / vaihan mtg kortteihin 
 jos olet kiinnostunut ostamaan
 Lisää msn: [email protected]
- eroon korteistaOisi tuollainen 115 kpl duelmaster kortteja myyn mieluiten kaikki ota yhteyttä sähköpostiini [email protected] 
- Kiinnostunut asiastaTietääkö joku hintaa tän nimisille korteille: 
 Urth, Purifying Elemental
 Bolmeteus Steel Dragon
 Bolshack Dragon
 Syforce, Aurora Elemental?- artsykka1noin 10 e onko nuo siun kortteja tarjoon sen 7e 
- eino1Minua kiinnostaisi Bolshack Dragon 

- huikee1Minulla on scarlet kumpaan voin ottaa yhteyttä hotmailiin vai gmailiin 
- artsykkaMulla on scarlett mikä on siu sähköposti honka12? 
- antithiefSuperrare/rare 
 Soulswap
 Giriel ghastly Warrior
 King Ripped-Hide
 Biancus
 gigagiele
 Night Master Shadow Of Decay
 Bubble Scarab
 Laguna Lightning Enforcer
 Tri-Horn Shepherd x2
 Spark Chemist Shadow Of Whim
 Aqua Skydiver
 Shaman Broccoli
 Steg Balicula the Intense
 Balza Seeker of Hyperpearls
 King Triumphant
 Nomad Hero Gigio
 Dogarn the Marauder
 Flametropus x2
 Fortress Shell
 Crystal Lancer x2
 Alek solidity Enforcer
 Metalwing Skyterror x2
 Bazagazeal Dragon
 Poison Worm
 Smash Warrior Stangrandu
 Crystal Memory
 Mystic Treasure Chest
 Kyrston Lair Delver
 Muita joita on monta kpl
 Tide Patroller x8
 Spiral Gate x6
 Revolver Fish x3
 Battery Cluster x3
 Aqua Soldier x2
 Aqua Vehicle x2
 Marine Flower x2
 12 vesikorttia
 Senatine Jade Tree x3
 18 valokorttia
 Bronze-Arm Tribe x7
 Fearie Life x8
 Ultimate Force x2
 Essence Elf x2
 Pangadae´s Will x2
 Fear Fang x8
 Adventure Boar x6
 Torcon x3
 Scowling Tomato x6
 Hustke Berry x3
 Forest Hornet x6
 Raging Dash-Horn
 Three-Eyed Dragonfly
 16 luontokorttia
 Forced Frenzy x2
 Taunting Skyterror x2
 Super Explosive Volcanodon x6
 Colossus Boost x6
 Crimson Hammer x3
 Fire Sweeper Burning Hellion x4
 Cavalry General Curatops x2
 Explosive Trooper Zalmez x2
 Armored Warrior Queloz x2
 Meteosaur x2
 Rumble Gate x3
 Galsaur x2
 Phantom Dragon´s Flame x5
 Stonesaur x2
 Brad Super Kickin´ Dynamo x3
 Missile Soldier Ultimo x2
 Tornado Flame x4
 Engineer Kipo x2
 Cragsaur x4
 Fatal Attacker Horvath x2
 Supersonic Jetpack
 Burst Shot
 Astronaut Skyterror (todella huonossa kunnossa)
 Otherworldly Warrior Naglu
 Deadly Fighter Braid Claw
 Mykee´s Pliers
 Comet Missile
 Volcanic Arrows
 Armored Scout Gestuchat
 Rikabu the Dismantler
 Pyrofighter Magnus
 Cutthroat Skyterror
 20 TuliKorttia
 83 pimeyskorttia
 5 moniväristä
 pistä mailia jos kiinnostaa
 [email protected]
 Voin tuoda/Postittaa
 Tilisiirto Mahdollinen
- OksanenMinulla olis Bolmeteus Steel Dragon, Stallob the Lifequasher, Aqua Master, Techno Totem ja Core-Crash Lizard. Kaikki voisin myydä jos tarpeeksi tarjoaa. - MetanoidVieläkö myyt nämä kamat? 

- MetanoidHonka hoi oi soi näin hongiston. Mulla on 5 scrallettia ja haluan heti detcruuserin. Se on niin hieno kortti. Vastaa heti! 
- AnonyymiOis myynnissä 130 korttia 50e ei tietoa onko rarea tai tämmösoä 
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset8410181
- Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu1318142
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti906037
- Jos on heikkolahjainen ja laiska koulupudokas, niin silloin äänestää vasemmistopuolueitanäin tämä on käytännössä aina mennyt. Jos ei älyä ole paljon suotu, niin ei silloin inssiksi opiskella, vaan päädytään584170
- Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueitasillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi804040
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut484015
- Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessäänmutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät503699
- Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntäKriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi653123
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1133090
- Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliinja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali73077