HUONOIN BIISI?

jeejee

Mikä mielestänne on se epäonnistunein ja huonoin biisi HIMiltä ikinä? Itse kun rupesin miettimään, niin ei tule heti mitään mieleen. En siis tiedä yhtään! Tuleeko teille mieleen? Vai oletteko kanssani samaa mieltä? Tämän viestin ei ole tarkotus sitten mollata HIMIÄ, kysyn vaan mielipiteitä. :D

20

1831

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaiholassa

      Noh, minun mielestäni kaikki HIM:in biisit mitkä on tehty Razorblade romance-levyn jälkeen, on silkka paskaa. Kaikki biisit toistavat itseään, ja bändi on muuttunut Antti Tuiskun raskaammaksi versioksi. Teinitytöt parkuvat ja ihquttavat pöksyt märkinä kaikkia HIM:in biisejä, sellaiseksi kaupalliseksi paskaksi se on muuttunut. Bändi on jurnuttanut paikallaan jo vuosia, enkä povaa kovinkaan pitkää tulevaisuutta sille enää.

      • .........

        Oli aika huonosti murjaistu tuo "Antti Tuiskun raskaampi versio" -juttu. HIM on kuitenkin bändi joka on noussut omin voimin, Antti nousi Idolssista. Ville tekee itse HIMin biisit, Tuisku ei taida tehdä omiaan, vai...? HIM myös musisoi itse.
        Ai niin, tämä on nyt tälläinen naisellinen mielipide, mutta tuo "(teinitytöt parkuvat ja) ihquttavat pöksyt märkinä" on aika karkeasti ilmaistu. (Mikäköhän ihme muoti nyt on teinien keskuudessa, kun tyttöjen sanotaan tekevän kaikkea 'pikkarit märkinä' ja poikien 'kikkelit pystyssä' silloin, kun tarkoitetaan jonkun tyypin olevan innoissaan jostain asiasta muuten kuin seksuaalisviritteisesti?)
        Niin, ja psst! Ällös koskaan yleistä! : ) Tarkoitan vain kun sanoit kaikkien biisien toistavan itseään, mikä nyt ei prikulleen pidä paikkaansa. No, tämä on tälläistä pilkunviilausta, mutta alkaa jo tympimään tuon aina -sanan huolimaton käyttö.


    • Dark_Queen

      Ei todellakaan oo huonoja biisejä himillä...!

      • Him 4eva ass bitch nigha

        Him muuttuu koko ajan enemmän popiksi vanhimmat biisit ovat yli voimaisesti parhaimpia, mutta kyllä uusinki mahtuu hyvää. Kieltämättä jos him jatkuu tätä tahtia nii voi voe :(.


      • Kaiholassa

        Pikkutytöt parkuvat HIM:in perään. Profiilistasi käy ilmi että olet 12 vuotta vanha. Et edes teini vielä. No kyllä sinä vielä joskus opit ymmärtämään jotain musiikin päälle. En kuitenkaan halua mollata valintaasi, koska se saattaa johdattaa sinut todellakin oikean rockin pariin. Mutta parempi huono HIM, kuin vielä huonompi Antti Tuisku.


      • mussuttaja
        Kaiholassa kirjoitti:

        Pikkutytöt parkuvat HIM:in perään. Profiilistasi käy ilmi että olet 12 vuotta vanha. Et edes teini vielä. No kyllä sinä vielä joskus opit ymmärtämään jotain musiikin päälle. En kuitenkaan halua mollata valintaasi, koska se saattaa johdattaa sinut todellakin oikean rockin pariin. Mutta parempi huono HIM, kuin vielä huonompi Antti Tuisku.

        Minua ihmetyttää, että HIM:ä pidetään edelleen "pikkutyttöjen-bändinä". Ettehän tarkoita että sitä eivät muut kuuntele? Ihmetyttää myös tuollainen "kuunnelkaa nyt kunnon musiikkia"-kommentit ilman että edes samalla kerrotaan mikähän olisi kunnon musiikkia.

        Onhan se myönnettävä, että tyyli on muuttunut, mutta se ei ole pelkästään huono asia. Teknisesti musiikki on kehittyneempää, mikä ei välttämättä kyllä tarkoita parempaa. Kolmas levy nyt oli mitä oli. Se oli sitäpaitsi "levy naisille". Love Metal:lla sen sijaan oli monta menevää biisiä.
        Dark Light:llä tuntuu, että pojat ovat taas vähän hukanneet innostustaan, mutta varsinkin levyn loppupäästä (In the nightside of eden, Venus) sitä asennetta tuntuu taas löytyvän.

        Enemmän kaipaisin vaihtelevampaa laulua hra. Valolta, kuten In the nightside of eden:n lopussa, ensimmäisellä levyllä ja varsinkin sellaista mitä oli ensimmäisissä demoissa (Serpent ride).

        Joidenkin huhujen mukaan ensimmäisestä EP:stä 666 ways to love, oltaisiin tekemässä uusintapainos. Siitä löytyy asennetta parin levyn verran.

        Itse kysymykseen: Don't close your heart


      • ...
        mussuttaja kirjoitti:

        Minua ihmetyttää, että HIM:ä pidetään edelleen "pikkutyttöjen-bändinä". Ettehän tarkoita että sitä eivät muut kuuntele? Ihmetyttää myös tuollainen "kuunnelkaa nyt kunnon musiikkia"-kommentit ilman että edes samalla kerrotaan mikähän olisi kunnon musiikkia.

        Onhan se myönnettävä, että tyyli on muuttunut, mutta se ei ole pelkästään huono asia. Teknisesti musiikki on kehittyneempää, mikä ei välttämättä kyllä tarkoita parempaa. Kolmas levy nyt oli mitä oli. Se oli sitäpaitsi "levy naisille". Love Metal:lla sen sijaan oli monta menevää biisiä.
        Dark Light:llä tuntuu, että pojat ovat taas vähän hukanneet innostustaan, mutta varsinkin levyn loppupäästä (In the nightside of eden, Venus) sitä asennetta tuntuu taas löytyvän.

        Enemmän kaipaisin vaihtelevampaa laulua hra. Valolta, kuten In the nightside of eden:n lopussa, ensimmäisellä levyllä ja varsinkin sellaista mitä oli ensimmäisissä demoissa (Serpent ride).

        Joidenkin huhujen mukaan ensimmäisestä EP:stä 666 ways to love, oltaisiin tekemässä uusintapainos. Siitä löytyy asennetta parin levyn verran.

        Itse kysymykseen: Don't close your heart

        Mä olenkin toivonut jo iät ajat siitä 666 ways to love -epstä uusintapainosta! Toivottavasti toi huhu pitää paikkansa!
        Minunkin mielestä "Kaiholassa" voisi kertoa meille HIMiin repsahtaneille, että mikä sitä ns. hyvää musiikkia sitten on?
        Ja vastaanpas minäkin "jeejee":n kysymykseen.. Ööh... Tässä menee hetki... Joo, Wings of A Butterflystä mä en tykkää, enkä Heaven Tonightista enkä Pretendingistä. Älkäähän sitten loukkaantuko, jos tykkäätte noista biiseistä, ettehän? : )


      • ~HIM~
        Kaiholassa kirjoitti:

        Pikkutytöt parkuvat HIM:in perään. Profiilistasi käy ilmi että olet 12 vuotta vanha. Et edes teini vielä. No kyllä sinä vielä joskus opit ymmärtämään jotain musiikin päälle. En kuitenkaan halua mollata valintaasi, koska se saattaa johdattaa sinut todellakin oikean rockin pariin. Mutta parempi huono HIM, kuin vielä huonompi Antti Tuisku.

        Oon kyllä samaa mieltä niitten jotka tulee mollamaan tänne tai jonneki muuaalle, ei tartte tulla! Ja ne jotka sanoo, et kuunnelkaa parempaa musiikkia, tai, et menkää kuuntelee parempaa musiikkia tai vastaavaa, niin, mainitkaayks bändi, jonka "levyjä voitte kuunnella 4 peräkkäin ja sanoa, et tykkäsitte kaikista kpl"!! Tuo lause oli lainattu Ihgult Viltsulta!!


      • leuku
        ~HIM~ kirjoitti:

        Oon kyllä samaa mieltä niitten jotka tulee mollamaan tänne tai jonneki muuaalle, ei tartte tulla! Ja ne jotka sanoo, et kuunnelkaa parempaa musiikkia, tai, et menkää kuuntelee parempaa musiikkia tai vastaavaa, niin, mainitkaayks bändi, jonka "levyjä voitte kuunnella 4 peräkkäin ja sanoa, et tykkäsitte kaikista kpl"!! Tuo lause oli lainattu Ihgult Viltsulta!!

        Mitähän vittua sinä oikein tahdot sanoa? Luepas nyt tuo kirjoituksesi ja selvennä pikkasen et mitä tarkoitat? Minä en saa tuosta sotkusta ainakaan mitn selvää. Ketä sinä nyt arvostelet ja ketä et?


    • -ska-

      Himin huonoimmat biisit löytyy ehdottomasti Dark Light albumilta. Ostin sen heti ilmestyttyä, mutta ei sitä kyllä pysty kuuntelemaan, sellasta skeidaa se on. Ehkä yksi biisi on kohtalainen, mutta muut uskomattoman huonoja. Hyllyyn jäi se levy ruostumaan.

      • kysyn

        että mikä se ainoa hyvä biisi sitten on mielestäsi? Oletko sä myös sitä sorttia joka diggaa enemmän niistä alkuajan biiseistä?


      • -ska-
        kysyn kirjoitti:

        että mikä se ainoa hyvä biisi sitten on mielestäsi? Oletko sä myös sitä sorttia joka diggaa enemmän niistä alkuajan biiseistä?

        Vampire heart biisiä kestää. Ehdottomasti tykkään enemmän vanhasta Himistä, vaikka en nyt ihan oo toivoa luovuttanu tulevan levyn odotuksen suhteen. En oo oikeen tyytyväinen tähän Himin pop suuntaukseen, oma musamaku ku on tässä koko ajan pikkuhiljaa "rankentunut", niin ois kiva kuulla Himiltä jotain sellasta, ku toi Villen äänikin toimii niissä biiseissä ihan loistavasti.


    • enfanimuttatykkäsin

      Mihin katosi se HIM joka 90-luvun lopussa valloitti Suomen radioaallot When Love And Death Embrace- hitillään? Se oli parasta HIMiä mitä minä olen kuullut, koko albumi oli hyvä. Etenkin Your Sweet 666. Oli se seuraavakin albumi ihan kuunneltava, joskin vähän herkempi. Mutta sitten alkoi kovasti kuulua musiikissa kaupallisuuden imelä massatuottosoundi, joskin joitain ihan kuunneltavia kappaleita vielä ilmestyi. Mutta ikävä kyllä tämä uusin albumi kuulostaa jo melkein kuin rankemmalta Rasmukselta. Mitä kävi? Harmittavaa tosiaan. Voikohan ne enää tuolta nousta? Ainakin toivon niin...ottaisivat takaisin sen asenteen mikä oli kahdella ensimmäisellä albumilla. Eli levypomojen käskyt vaan hiiteen.

      • Imppa Juvonen

        Yhdyn tähän täysin! Itsellenikin kolahti juuri nuo biisit ja Razorblade oli kyllä hyvä mutta sen jälkeen ei ole ollut kuin 1 hyvä biisi: Pretending.


      • jos
        Imppa Juvonen kirjoitti:

        Yhdyn tähän täysin! Itsellenikin kolahti juuri nuo biisit ja Razorblade oli kyllä hyvä mutta sen jälkeen ei ole ollut kuin 1 hyvä biisi: Pretending.

        meinaa tavoittaa läpimurtoa usassa.


    • HIMSTER

      Mielestäni HIM:in huonoin kappale (jonka olen joskus kuullut) on I Love You. Tosin en ole kuullut edes kaikkea HIM:in tuotantoa...

      • ....

        wings of a butterfly


    • rastapää

      Kyllä se HIMin huonoin biisi taitaa löytyä Dark Light levyltä! Killing Loneliness ei oikein kuulosta kauhean hyvältä minun mielestäni. HIMin vanhenpaa tuotantoa on kyllä ilo kuunnella.

    • bim-bo

      Joo Dark Light albumi on kokonaisuudessaan aika skeidaa.. Huonoin biisi HIMiltä on ehkä wings of butterfly :P Razorblade romance on musta kyllä paras levy HIMiltä ja siinä ei oo yhtään huonoa kappaletta. Muilta levyiltä taas löytyy muutomia mitä ei kehtaa kuunnella. Sanonpahan vaan suoraan x)))))

    • Solitary man

      Tää on mun mielipide

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4803
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2290
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1816
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1481
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1121
    10. 23
      1102
    Aihe