olivat mansikkaostoksilla ja eivät toki tietenkkän erottaneet eli eroittaneet eli tten huononoja äpärämansikoita tuoreista kotimaisista, mutta ehkä hieman liiaksi jalostetuista mansikoista, joten täten he ryhtyivät mustikan syöjiksi, miksi miten nyt taas tuli heille mieleen elikö näitä marjoja voisi tehdä itse mustikan väriaineesta ja kuttaperkasta. Tuumasta toimeen ajattelelivat nuo aivoajattelun MM-henkilöt, ja he saivat heti töitä Suomen Marjateollisuus RY:stä.
pjaska ja Ärpee
Vihreä sauna
2
788
Vastaukset
- pallosulka
erityisesti on teroitettava mieliin. että eestiläinen l. virolainen puhdasrotuinen ahomansikas on päästä karvainen, mennöö syvvään ja tekköö hyvää (ote lainattu karjalaisesta sukupuolioppaasta vv-26--45).
- pallosukka
....joutui nuoruudessaan lukemaan tuota opasta sänkypeitteen alla fikkarilampunloisteessa, eikä elämässään hän saanut lukea opasta ulkopuolisten keskeyttämättä.......joten oppi ei ihan kokonaisuudessan mennyt perille ; viisaushan oli : "päästä punainen, juuresta karvainen - mennöö syvvään, tekköö hyvvää".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841349- 51968
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että369798- 142759
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän122686- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594