Tämä on hiukan noloa, mutta minulla on terskan päässä punaista ihottumaa. Olen käyttänyt siihen kortisonia ja se hiukan auttaa, mutta kun lopetan käytön niin vaiva pahenee. Tulee sellaisia punaisia läiskiä jotka suurenee. Ne eivät kutia tai ole kipeät. Olen käynyt kahdesti sukupuolitesteissä eikä niissä näkynyt mitään. Lääkärissä kävin joskus näyttämässä ja hän määräsi siihen jotain rasvaa joka kosteuttaa ja siitäkös ihottuma paheni entisestään!
Heittäkää arvailuja mikä voisi olla kyseessä ja mikä tähän auttaisi. Kortisoniahan ei saisi käyttää jatkuvasti ja ole käyttänyt sitä jo pari vuotta päivittäin. Täällä nuo lääkärit eivät kyllä tiedä mitään, yksityiselle ei ole varaa..
Ihottumaa terskassa
manboy74
2
5299
Vastaukset
- tri X
Luultavasti seborr.ekseemaa, eli et kuole , ei amputaatiota.Paik voidetta tarv.
- Paavo
Itsellä oli terskan päässä kans punoitusta ja kirvelyä ja oireet lievitty rasvaamalla,kävin yleis lääkärillä ja ihotauti lääkärillä ja lopulta urologilla,syy oli hiivasieni joka taas johtui että oli liian kireä esinahka,pieni leikkaus ja oireet hävis ja seksikin maistuu taas hyvältä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221701
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161402Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329982- 61980
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen81833- 66831
- 1770
- 46741
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62658