Olen hankkimassa viisumia Venäjälle ensimmäistä kertaa. Konsulaatin nettisivuilla sanotaan, että viisumiin tarvitaan valokuva kokoa 3x4 cm. Mietin tässä onko paha jos kuva on hieman isompi? Saattaa kuulostaa hassulta kysymykseltä, mutta en millään viitsisi otattaa uutta kallista kuvaa, kun vanhojakin on jäljellä. Ja Venäjällä kun kaikki asiat tuntuu olevan niin pilkun tarkkaa, niin siksi...
viisumin hankinta
5
827
Vastaukset
- pilKunnussia
Viisumianomuksessa valokuvan pitää olla 3,5-4,5cm, siis valokuvan koko.Edellisessä passissa kuvan koko on 3,6x4,7 cm,
uudempaan vein 3,9x4,7cm, sitä on pienemmäksi jossain leikattu, saman kuvan liitin eilen viisumi- anomukseen, eiköhän sillä luvat tule.
Varmasti pärjäät sillä isommalla kuvalla, eikä siellä Venäjällä jokainen ole pilkunnussija, mutta niitäkin joskus rajalla on ollut. Rajan yli kun pääsee, sitten meneekin jo hyvin, riippuu itsestä.- veteraanitankkaaja
Ei sillä kuvalla ole väliä, näkeehän ne jo perssilmälläkin kuka on tankkaaja. Iso jerrykannu vaan paksiin ja rohkeasti tankkaamaan. Myö ollaa nii lystii sakkii, jot hitto!
- meenki
veteraanitankkaaja kirjoitti:
Ei sillä kuvalla ole väliä, näkeehän ne jo perssilmälläkin kuka on tankkaaja. Iso jerrykannu vaan paksiin ja rohkeasti tankkaamaan. Myö ollaa nii lystii sakkii, jot hitto!
purkamaan lastin ! en mie mikkää tankkaaja ole, mie kynnän karjalan koivikos ja piän lystiä. ja lastini puran mättähille, pehmosille, iloisesti leviävien haarojen välihin,
siin on suomipojan lysti olla. - panosboy
meenki kirjoitti:
purkamaan lastin ! en mie mikkää tankkaaja ole, mie kynnän karjalan koivikos ja piän lystiä. ja lastini puran mättähille, pehmosille, iloisesti leviävien haarojen välihin,
siin on suomipojan lysti olla.ethän sä vihtori muualta saakaan kuin rahalla venäjältä.
panosboy kirjoitti:
ethän sä vihtori muualta saakaan kuin rahalla venäjältä.
ole maailmassa ilmaista,ei suomessakaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453