Jonnekin Eurooppaan olis tarkoitus lähteä Heinäkuun lopulla, mutta minne..? Matkaa ei oo vielä(kään?) varattu, että vaihtoehtoja ei varmaan ihan liikaa ole! Ei hirveesti kumpikaan (N30 M34) välitetä sellasesta kauheesta sisäänheittomeiningistä&tinkimisestä(en yhtään osaa..) että sen takia tuo Turkki on vähän ehkä huonompi vaihtoehto..? Eikä nyt ihmeempiä lomalta odoteta muuten, ihan vaan viikon rentoutumista. Espanjassa oon käyny useesti, samoin Kreikassa, mutta siellä vuosia sitten, millasta nykyään? Turkissakin oon joskus ollut, mut siitäkin on aikaa.. Bulgariassa oltiin pari vuotta sitten, mut siitä en kyllä ite pahemmin välittäny.. Millasta Kreikka, Italia?
jonnekin Eurooppaan
2
453
Vastaukset
- Italiaan
Suosittelen Riminiä,itse olin pari vuotta sitten.
Todella kaunis paikka,lähellä Riccione,Cattolica,San Marino,Venetsia.Viikossa ehtii hyvin käydä kaikissa,eikä tarvitse edes hengästyä.Ainut huonopuoli siinä,että kallis paikka,markkinat ihan ok ja näissä pienimmissä paikoissa shoppailu paljon edullisempaa.Jos sinulla lapsia,niin Riccionessa kiva vesipuisto ja todella laadukas lasten satumaa.
Kannattaa tutustua italian antimiin,itse olen myös kolunnut kreikat,bulgariat,turkit...nämä maat ei kiinnosta enään. - voisitte kokeilla
Italiassa on tyyliä. Suosittelen. Siellä ei juurikaan harrasteta sisäänheittoa, vaan tyyli säilyy siinäkin suhteessa. Minä pidän - onhan se nyt aivan toista kuin joku Turkki tai Espanja!! Kreikastakaan en erityisemmin pitänyt. Ranskaa voisin harkita vaihtoehtona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa1193984SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p763305Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.671927SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk2191381Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1171292Venäläiset varkaudessa
Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee2261042Lupajaoston esityslista
Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo49765- 62706
Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?
Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall20706Unelmoitko asumisesta ja elämisestä tai lomasta Lapissa?
Unelmoitko Lapista, ja ehkä voisit asua ja elääkin siellä? Lappi kiehtoo niin suomalaisia kuin ulkomaalaisiakin: lumi,6695