Tarmo on IHANA MIES. Mies ei voi kokonaisuutena tämän seksikkäämmäksi tulla. EI.
Tarmo Ruubel, olen hulluna sinuun...
10
2384
Vastaukset
- klik
sitä on katseltu taas iskelmäprinssiä pyhänä. Hyi hyi sinua!
- Jaa
Sä varmaan tunnet sen tosi hyvin.
- Marco
iiiik ihana mies
- enkelin siivin
mä tunnen
- Huoh!
Voitko sinä urpo lakata nostamasta vanhoja, ihan turhia viestiketjuja melkein 10 vuoden takaa? Kiitos.
- =D
tarmo ruubel on mun iskä!
' tyttö sanoo.
=D - =D
mä tunnen sen ihan sikaaaaaaaa hyvin!!!!!!!
- henkilö.
Tarmo Ruubel on virolainen.
- =D
mä tiiän!!!! enhän mä muuten sanois et se on mun iskä! se muutti suomeen! oon ollu sen lapsi jo 11vuotta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Anonyymi
Mun rakkain oli aikamoinen kukkien kerääjä, jätti sitten kuuhtumaan... Sellaistaon se nykyajan pinta elämä. Minäkin luulin olevani kerran se ruusu, ennen kuin huomasin... Seuraavan kukan olevan hunajaisempi... Nainen sitä uskoo ja luottaa, oli sitten se sinisilmäinen tai ruskeasilmäinen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941763
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581179Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181178- 961038
- 62833
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam36811Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6754- 46706
Lapuan liike nyt! rähinöimässä Tampereella
Avoimen rasistisen ja fasistisen sinimustan liikkeen poprukat riehuvat Tampereella parasta aikaa.132698En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42680