Pienet munat

Hävettää...

Mul o nii pienet munat, etten kehtaa mennä kenenkään kanssa edes saunaan. Vittu ku mua hävettää.
Mitä mä teen?

30

3999

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koolla

      väliä, kunhan ne on nopeessa ja teknisessä perseessä.

      • hävettää...

        Jep, selkä ja perse menee kuin käärmeellä ja naiset valittaa nautinnosta...silti hävettää vitusti mahottoman pienet munat. Kortsutkin on vain norsuille tehty.
        Mä oon aika lohduton.


      • hikka ukko
        hävettää... kirjoitti:

        Jep, selkä ja perse menee kuin käärmeellä ja naiset valittaa nautinnosta...silti hävettää vitusti mahottoman pienet munat. Kortsutkin on vain norsuille tehty.
        Mä oon aika lohduton.

        Tiedän,asia on vakava ongelma hyvin monille miehille,eritoten niille joilla on erityisen pienet munat.
        Olen itse kärsinyt noruudessani normaalia pienimmistä kulkusista,huomannut mies porukalla saunoessani muiden tarkkailevan muiden vehkeitä ikään kuin vertaillen vehkeiden kokoa omiinsa.
        Vasta kun ikää on tullut lisää olen huomannut ettei niillä asioilla ole merkitystä.
        Kaikki on vain omien korvien välissä olevaa alemmuuden tunnetta joka häviää iän karttuessa.
        On varmasti miehiä joita toisen pienet vehkeet kiinnostaa ja naurattaa,mutta aika harvassa.

        Totuus on että jokaisella on ristinsä kannettavanaan,toisilla pienet munat.
        Usko pois ettei ne sun munat kiinnosta ketään kaveri porukassa,kuka niitä viitsisi edes tarkkailla.
        Ole rempseä vaan ja ylpeä itsestäsi.
        Muista että tärkeintä on miten niitä osaat käyttää.
        Itse olen ollut useiden naisten kanssa eikä kukaan ole valittanut,homma toimii hyvin.

        Mutta jos asia on sinulle jo muodostunut vakavaksi ongelmaksi,hyväksy asiat ja välttele yhteis saunomisia kunnes olet varma että olet hyväksynyt asian paremmin.
        Ihmisessä tärkeintä on hyvä luonne ja sosiaalisuus,sillä pärjää.


      • ovat
        hikka ukko kirjoitti:

        Tiedän,asia on vakava ongelma hyvin monille miehille,eritoten niille joilla on erityisen pienet munat.
        Olen itse kärsinyt noruudessani normaalia pienimmistä kulkusista,huomannut mies porukalla saunoessani muiden tarkkailevan muiden vehkeitä ikään kuin vertaillen vehkeiden kokoa omiinsa.
        Vasta kun ikää on tullut lisää olen huomannut ettei niillä asioilla ole merkitystä.
        Kaikki on vain omien korvien välissä olevaa alemmuuden tunnetta joka häviää iän karttuessa.
        On varmasti miehiä joita toisen pienet vehkeet kiinnostaa ja naurattaa,mutta aika harvassa.

        Totuus on että jokaisella on ristinsä kannettavanaan,toisilla pienet munat.
        Usko pois ettei ne sun munat kiinnosta ketään kaveri porukassa,kuka niitä viitsisi edes tarkkailla.
        Ole rempseä vaan ja ylpeä itsestäsi.
        Muista että tärkeintä on miten niitä osaat käyttää.
        Itse olen ollut useiden naisten kanssa eikä kukaan ole valittanut,homma toimii hyvin.

        Mutta jos asia on sinulle jo muodostunut vakavaksi ongelmaksi,hyväksy asiat ja välttele yhteis saunomisia kunnes olet varma että olet hyväksynyt asian paremmin.
        Ihmisessä tärkeintä on hyvä luonne ja sosiaalisuus,sillä pärjää.

        kivekset. Mitä isommat, sen parempi.


      • at.
        ovat kirjoitti:

        kivekset. Mitä isommat, sen parempi.

        Okei se on makuasia.


      • mielipide.....
        at. kirjoitti:

        Okei se on makuasia.

        Kuules, olet ihan suotta onneton. Minusta isot kivekset vaan ovat tiellä, eikä niitä voi nuolla ja hyväillä kuten pienemmät, sitäpaitsi: tiesitkö että jos on isot kivekset, kyrpä näyttää paljon pienemmältä, ja se vasta harittaakin! Ehkä ne miehet saunassa ovatkin kullistasi kateellisia? Älä sellaisia murhedi! Tule tänne niin näytän miten ihanassa asemassa olet kun niitä hyväilen :)


      • at. (nainen myös)
        mielipide..... kirjoitti:

        Kuules, olet ihan suotta onneton. Minusta isot kivekset vaan ovat tiellä, eikä niitä voi nuolla ja hyväillä kuten pienemmät, sitäpaitsi: tiesitkö että jos on isot kivekset, kyrpä näyttää paljon pienemmältä, ja se vasta harittaakin! Ehkä ne miehet saunassa ovatkin kullistasi kateellisia? Älä sellaisia murhedi! Tule tänne niin näytän miten ihanassa asemassa olet kun niitä hyväilen :)

        kommentoin vain ap.n viestiä. ;)))


      • Tommij
        hikka ukko kirjoitti:

        Tiedän,asia on vakava ongelma hyvin monille miehille,eritoten niille joilla on erityisen pienet munat.
        Olen itse kärsinyt noruudessani normaalia pienimmistä kulkusista,huomannut mies porukalla saunoessani muiden tarkkailevan muiden vehkeitä ikään kuin vertaillen vehkeiden kokoa omiinsa.
        Vasta kun ikää on tullut lisää olen huomannut ettei niillä asioilla ole merkitystä.
        Kaikki on vain omien korvien välissä olevaa alemmuuden tunnetta joka häviää iän karttuessa.
        On varmasti miehiä joita toisen pienet vehkeet kiinnostaa ja naurattaa,mutta aika harvassa.

        Totuus on että jokaisella on ristinsä kannettavanaan,toisilla pienet munat.
        Usko pois ettei ne sun munat kiinnosta ketään kaveri porukassa,kuka niitä viitsisi edes tarkkailla.
        Ole rempseä vaan ja ylpeä itsestäsi.
        Muista että tärkeintä on miten niitä osaat käyttää.
        Itse olen ollut useiden naisten kanssa eikä kukaan ole valittanut,homma toimii hyvin.

        Mutta jos asia on sinulle jo muodostunut vakavaksi ongelmaksi,hyväksy asiat ja välttele yhteis saunomisia kunnes olet varma että olet hyväksynyt asian paremmin.
        Ihmisessä tärkeintä on hyvä luonne ja sosiaalisuus,sillä pärjää.

        Perskele, ei mulle ainakaan on kukaan ikinä tullut naureskelmaan, että on sulla poika aika pienet munat! :)

        Jos a.p:llä on ns. perussuomalaiset vehjakset, niin aika mitättömäthän ne lepotilassa on. Ja avantouinnin jälkeen suorastaan olemattomat... Että tervetuloa joukkoon vaan!

        Mutta kun lepotilan ja käyttötilanteen ero yleensä on varsin huomattava (eivätkä ne suoraan korreloi toisiinsa), niin "saunagallupit" on varsin turhaa hupia.

        Eli saunaan vaan.


      • Anonyymi

        Susta ole kun lisääntymään naista et ainakaan osaa tyydyttää edes


      • Anonyymi
        hävettää... kirjoitti:

        Jep, selkä ja perse menee kuin käärmeellä ja naiset valittaa nautinnosta...silti hävettää vitusti mahottoman pienet munat. Kortsutkin on vain norsuille tehty.
        Mä oon aika lohduton.

        Jos nainen valittaa ni se tarkoittaa silloin että tätä sattuu


      • Anonyymi
        hikka ukko kirjoitti:

        Tiedän,asia on vakava ongelma hyvin monille miehille,eritoten niille joilla on erityisen pienet munat.
        Olen itse kärsinyt noruudessani normaalia pienimmistä kulkusista,huomannut mies porukalla saunoessani muiden tarkkailevan muiden vehkeitä ikään kuin vertaillen vehkeiden kokoa omiinsa.
        Vasta kun ikää on tullut lisää olen huomannut ettei niillä asioilla ole merkitystä.
        Kaikki on vain omien korvien välissä olevaa alemmuuden tunnetta joka häviää iän karttuessa.
        On varmasti miehiä joita toisen pienet vehkeet kiinnostaa ja naurattaa,mutta aika harvassa.

        Totuus on että jokaisella on ristinsä kannettavanaan,toisilla pienet munat.
        Usko pois ettei ne sun munat kiinnosta ketään kaveri porukassa,kuka niitä viitsisi edes tarkkailla.
        Ole rempseä vaan ja ylpeä itsestäsi.
        Muista että tärkeintä on miten niitä osaat käyttää.
        Itse olen ollut useiden naisten kanssa eikä kukaan ole valittanut,homma toimii hyvin.

        Mutta jos asia on sinulle jo muodostunut vakavaksi ongelmaksi,hyväksy asiat ja välttele yhteis saunomisia kunnes olet varma että olet hyväksynyt asian paremmin.
        Ihmisessä tärkeintä on hyvä luonne ja sosiaalisuus,sillä pärjää.

        Ja pienet ja suuret kortsut voinee käydä kysymässä apteekista mu jos ei kehtaa ni löytynee myös asiansa osaavista erotiikkaliikkeistä


    • minikives

      mun mielestä pitäs vaa samantien päättää että pienillä kiveksillä/peniksellä varustetut miehet eivät saa nousta johtajiksi missään,kouluttautua korkealle eivätkä he ole normaalin miehen arvoisia,eli meitä pikkuvarusteita kohtaan saisi käyttäytyä miten haluaa.ite olen kanssa saatanan pienet kivet omistava, ja kyllähän se niin on että ei suomalaisessa yhteiskunnassa ole eunukeille ja minikiveksille sijaa.voin kuvitella kuinka parin vuoden päästä armeijassa joku kersantti haukkuu minut maanrakoon ja simputtaa kuoliaaksi karjuen "sulla on liian pienet munat,höhöö saatana pelle".

      • Anonyymi

        Sä olet hoitoa vajaa et sitä aikuistenlastentarhaa


    • Anonyymi

      Minulla Isot Munat, isgomunaiset miehet menesty at, on ahkeria, saavat enempi palkkaa. Saunas sa Mina Aina katsoin minkalaisen Munat miehelle on, en viitsi Olla pienimunaiset kanssa missaan tekemisissa
      Saunassa miehen Munat arvostellaan pienimunaiset nauretaan ulos, menkoon minne haluavat, vaikka hirteen. Kylla mihella pitaa Olla Isot Munat, muuten miehelta Ole mihinkaan

      • Anonyymi

        Nut mina snanua shuahilikilipukkile: Painu vittuu Suomesta. Tuskapunanen polliisi ota sina niskaperseote ovi ulos. Isot munapalli myös mukkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nut mina snanua shuahilikilipukkile: Painu vittuu Suomesta. Tuskapunanen polliisi ota sina niskaperseote ovi ulos. Isot munapalli myös mukkaa.

        Jumantsuikka että repesin nauruun. Sain just kammettua roppani ylös kanveesista kirjoituskuntoon! Tällaista lisää jätkät tähän yhteiskunnan hullunmyllyyn.


    • Anonyymi

      Se on lihasta, alat treenaamaan sitä. Nyrkillä tai tilaat tussukoneen netistä.

      • Anonyymi

        Mitä lihasta se on paisuvaiskudosta ymmärtääkseni mitä muistan kouluajoilta


    • Anonyymi

      Itse tyydytyn naisena 16cm paras orgasmi. Mies ei vaan saanut sitä ulos enään sen jälkeen. Jäätiin jumiin.

      • Anonyymi

        Oliko reikä oikea oletko varma että kyse oli orgasmista eikä krampista tai jännityksestä kun jännitit osaako toinen mitään tai mitä mieltä hän on sinusta olitko edes kostunut yhtään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko reikä oikea oletko varma että kyse oli orgasmista eikä krampista tai jännityksestä kun jännitit osaako toinen mitään tai mitä mieltä hän on sinusta olitko edes kostunut yhtään

        Olin ylikiihottunut. Se vaan tikutti menee ja hiero oikeesta kohtaa. Melkein kuolin siihe


    • Anonyymi

      Ajattelet liikaa muniasi. Hyväksy itsesi niin on helpompaa.

    • Anonyymi

      Siis mitä ihmettä nyt taas, aina pitää vain valittaa vaikka asiat olisivat oikein mallikkaasti ! Katsohan, yleensä miehillä on vain muna ja ilmeisesti sinulla useammat koska munista puhut monikossa. Ei se koko vaan määrä joten lopeta valittaminen !

    • Anonyymi

      Mua vitutti aikoinaan uimahallin saunassa käydä saatana piti aikuisiamiehiä olla sauna täys ni kuka yritti millonkin kenenkä munia vilkuilla

    • Anonyymi

      Kuule kamu, ei ole mitään hätää eikä häpeämistä. Riittää, kun on miehen tunnusmerkin näköiset. Pallit plus senttikin kikkeliä riittää. Kaikkein tärkeintä on miehinen itsetunto ja henkinen kypsyys. Kun oikea rakkaus tömähtää kohdalle, siinä ei hepin pituudella ole suurin merkitys. Heppikin muuttuu iän myötä ja saa puhtia. Kyllä jokainen tytsy leikittelee ja taputtelee pallejasi hyvinkin hanakasti. Eiväthän nämä toki sitä maailmalle tunnusta. Ei muut ku heitä turha huolesi olkasi yli ja sano perään Soromnoo!

      • Anonyymi

        Kyllä miehellä pitää olla isot Munat HK lenkin koko en, saunassa miehen Munat arvostellaan, pienimunaiset miehet saunovat erikseen naiset pitävät isomunainen miehet


    • Anonyymi

      Pienet munat ovat paremmat käytösä ku kolomen minnuutin munat. Olin täsä muuvan päivä lastaamasa appeitani kassaa kohen, ku tuutista alako raikata Kolomen minnuutin muna. Jonon päähän ehin vilikasta ja näkkiin herrasväenki näkösten ruustinnojen nykivän suupielijjään sen näkösinä, että varmasti ovat olleet munien kans tekemisisä. Täysi työ oli meikäläiselläki pysyä totisena.

    • Anonyymi

      Joo sama muna on vaan n. 14cm ni en kehtaa naista lähestyä

    • Anonyymi

      Kun minusta tulee Suomeen president kieltäisin pienimunaiset miehet ei saa mennä saunaan, saunassa miehen Munat arvostellaan pienimunaiset nauretaan ulos saunasta. Suomeen pitäisi ottaa enemmän maahanmuuttajia niillä on Isot Munat. Suomalainen naiset joutuu olemaan pienimunaiset miehet kanssa, enemmän pitäs olla isomunainen miehet

    • Anonyymi

      Tiede on todistanut jos nainen on samana päivänä pienimunaisen ja isomunaisen kanssa niin hedelmöitys tapahtuu 90% varmuudella isomunaisen eduksi. Suoraan kohtuun ruiskimalla on vaan varmempi tapa toimia.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      139
      5868
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3575
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1915
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1738
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1586
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1502
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1396
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1388
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1327
    Aihe