Olen ostanut käytetty stiga villa ajoleikkuri vuosimalli noin -90. Ongelma on se että leikkuripöydän vapautusvivusta puuttuu palautusjousi (leikkurin alla). Jos löytyy joku jolla on samanlaista leikkuria olisko mahdollista saada digikuva leikkurin alta missä näkyy kaikki jouset ja vivut? Kiitoksia paljon etukäteen.
Stiga Villa
7
1745
Vastaukset
- MB-320s
Varmaan tarkoitat vetohihnan rullan kiristys jousta ?
Minulla oli vielä viime kesänä ks. tyyppinen kone ja siinä oli leikkuulaiteessa vai kaksi jousta toinen laitetta nostavassa vivussa ( tosi siittä katkesi vaijeri ja korvasin sen tavallisella ketjulla.
Ja se toinen jousi oli yllämainittu osa.- p.s.
juuri vetohihnan jousi mutta mun mielestä se ei ole kiristysjousi vaan palautusjousi, kun vedät vivusta joka on istuimen alla silloin hihna kiristyy ja terät alkaa pyöriä ja kun vapautat vivun niin kyseinen jousi pitäisi vetää kiristys rullan taakse niin että hihna löystyy. Ongelma on se että en löytänyt jousen kiinnitys paikka.
- Mb-320s
p.s. kirjoitti:
juuri vetohihnan jousi mutta mun mielestä se ei ole kiristysjousi vaan palautusjousi, kun vedät vivusta joka on istuimen alla silloin hihna kiristyy ja terät alkaa pyöriä ja kun vapautat vivun niin kyseinen jousi pitäisi vetää kiristys rullan taakse niin että hihna löystyy. Ongelma on se että en löytänyt jousen kiinnitys paikka.
Nyt ymmärrän mitä tarkoitat !
Kyse on tuosta vanhemmasta mallista , jossa lukitus tapahtuu kuljettajanistuimen painosta .
Siellä pitäsi olla "jälki" jousen kiinityksen jäljiltä. - MB-320s
Mb-320s kirjoitti:
Kyse on tuosta vanhemmasta mallista , jossa lukitus tapahtuu kuljettajanistuimen painosta .
Siellä pitäsi olla "jälki" jousen kiinityksen jäljiltä.Meillä oli myös tuo vanhempi samanlainen vm 1994 , se vaihtui 2001 keväällä nykyisen korimallin näköiseksi .
Tänä keväänä vaihd. sen Jonserediin FR 2113 malliin = huomattavasti parempikone !! - p.s.
Mb-320s kirjoitti:
Siellä pitäsi olla "jälki" jousen kiinityksen jäljiltä.kun ei löydy jälkeä, sen takia mietin että olisko joku muu osa lähtenyt samalla irti??
- MB-320s
p.s. kirjoitti:
kun ei löydy jälkeä, sen takia mietin että olisko joku muu osa lähtenyt samalla irti??
Valitettavasti en muista minkänäköinen ratkaisu koneessa oli . Me käytettiin 7 v jonka jälkeen vaihdettiin uuteen 2001.
Yksi mahdollisuus olisi ; kone myynti kuuluu K-Raudan valikoimiin ja siellä on kyllä pitäisi nähtävissä "räjäytys-kuvat " myös vanhempiin koneisiin , jos he toimittaa varaosiakin .
Eli ota kone mukaan / kuva kyseisestä kohteesta käy tutkimassa mitä puuttuu .
Muuta en osaa neuvoa - toivottavasti ehkä joku saa kuvan sinulle ? - jo tuo
MB-320s kirjoitti:
Meillä oli myös tuo vanhempi samanlainen vm 1994 , se vaihtui 2001 keväällä nykyisen korimallin näköiseksi .
Tänä keväänä vaihd. sen Jonserediin FR 2113 malliin = huomattavasti parempikone !!koneen vaihdoilla leuhkiminen saatanan mopedisti!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1633056Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3722087- 411861
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii431836Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321431Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541183
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328985Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles113968Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53802